Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Progekuu  (Luettu 11990 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nanonyymi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« : 03.07.2017 08:59:06 »

Synt. 31.01.1988 10:41 Rovaniemellä.

Eniten kiinnostaa mun progekuu (ja miksei muutkin proget) ja se, miten se vaikuttaa muhun yhteydessä muuhun karttaani.

Katsoisiko joku?
tallennettu
nanonyymi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #1 : 03.07.2017 14:38:58 »

Kiitos vastauksista!

Mä mietin, että olisiko tää progekuu leijonassa aiheuttanut nyt elämääni jonkinlaista ristiriitaa, sillä kuluneet puolitoista vuotta ovat olleet uskomattoman rankkoja kaikin puolin. Mistä mä tiedän, milloin progekuu siirtyy neitsyeen ja onko silloin sitten tiedossa mahdollisesti helpompaa vai vaikeampaa aikaa?

Mä olen yrittänyt tutkia tätä itse, mutta en osaa karttakokonaisuuteen suhteuttaa progekuuta lainkaan.
tallennettu
nanonyymi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #2 : 05.07.2017 09:17:08 »

Oletko pohtinut voisiko läpikäymäsi rankempi ajanjakso liittyä Saturnuksen paluuseen? Saturnus kulkee nyt Jousimiehessä, pyyhkäisten yli syntymäkartan Saturnuksesi tämän vuoden joulukuussa.

Samalla tavalla muuten transitoiva Saturnus kulkee, n. 2,5 vuotta /merkki.

Hei, totta! Mun astroiluista on niin paljon aikaa, että oon unohtanut oikeastaan kaiken, mitä joskus tiesin. Onko siis niin, että Saturnuksen vaikutus voisi laantua nyt joulukuussa?

Mitä kaikkea Saturnuksen tr aiheuttaa? Onko voima tuhoava samalla tavalla kuin Plutolla? Pluton transiitit ovat minulle olleet yleensä todella vaikeita.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: