Tuossa 5D-ketjussa kerroin kadottaneeni aikaa. Pulsseja rakennetasolta sanoi sitä klassiseksi sieppausoireeksi. Ensimmäinen ajatukseni oli, ettei minua tarvitse siepata, koska olen lupautunut tekemään yhteistyötä heidän kanssaan.
Silti ajatus jäi kiehtomaan.
Päätin siis kysellä kokemuksianne ja ajatuksianne aiheesta. Mitään tieteellisiä todisteita suuntaan tai toiseen ei ole, joten toivon kiihkottomia kannanottoja - kiitos!
Itselläni on kokemuksia yhteydenpidosta tähtiläisiin. Olen myös tehnyt ohjatun "ufomatkan" tietoisesti. Nämä ovat kuitenkin olleet kokemuksia, joissa olen ollut fyysisesti täällä. Mikäli keskellä alkuiltaa (josta kerroin toisessa ketjussa) tulin siepatuksi, niin olinko fyysisellä tasolla poissa? Miten minut hilattiin parvekkeelta siihen ufoon? Ja miksi - oi miksi - se piti tehdä silloin, kun yöllä olen ihan vapaa poistumaan sängystäni alukseen? Mikäli joku selvänäköinen ihminen olisi katsonut ikkunastaan, olisiko hän nähnyt aluksen kiinnittyneenä parvekkeelleni? Hauska ajatus. Osaan itse kyllä huomata ufoja joskus taivaalla mutta en noteeraa niitä sen kummemmin kuin linja-autoakaan. Hommissa ovat, kiitos siitä.
Oman käsitykseni mukaan täällä toimii henkisesti meitä kehittyneempiä auttajia ja sitten niitä, joilla teknologia on meitä kehittyneempi mutta henkinen kehitys ei ole meitä kummoisempi. Eli pystyvät siis surffailemaan maailmankaikkeudessa meitä paremmin mutta eivät ole moraalisesti auttajan tasolla. Kumpi joukko on se, joka "sieppaa" ihmisiä?