Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ufosieppaukset  (Luettu 4685 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
forestflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 13.07.2017 11:32:20 »

Tuossa 5D-ketjussa kerroin kadottaneeni aikaa. Pulsseja rakennetasolta sanoi sitä klassiseksi sieppausoireeksi. Ensimmäinen ajatukseni oli, ettei minua tarvitse siepata, koska olen lupautunut tekemään yhteistyötä heidän kanssaan.
Silti ajatus jäi kiehtomaan.

Päätin siis kysellä kokemuksianne ja ajatuksianne aiheesta. Mitään tieteellisiä todisteita suuntaan tai toiseen ei ole, joten toivon kiihkottomia kannanottoja - kiitos!  Smiley

Itselläni on kokemuksia yhteydenpidosta tähtiläisiin. Olen myös tehnyt ohjatun "ufomatkan" tietoisesti. Nämä ovat kuitenkin olleet kokemuksia, joissa olen ollut fyysisesti täällä. Mikäli keskellä alkuiltaa (josta kerroin toisessa ketjussa) tulin siepatuksi, niin olinko fyysisellä tasolla poissa? Miten minut hilattiin parvekkeelta siihen ufoon?  Ja miksi - oi miksi -  se piti tehdä silloin, kun yöllä olen ihan vapaa poistumaan sängystäni alukseen? Mikäli joku selvänäköinen ihminen olisi katsonut ikkunastaan, olisiko hän nähnyt aluksen kiinnittyneenä parvekkeelleni? Hauska ajatus. Osaan itse kyllä huomata ufoja joskus taivaalla mutta en noteeraa niitä sen kummemmin kuin linja-autoakaan. Hommissa ovat, kiitos siitä.

Oman käsitykseni mukaan täällä toimii henkisesti meitä kehittyneempiä auttajia ja sitten niitä, joilla teknologia on meitä kehittyneempi mutta henkinen kehitys ei ole meitä kummoisempi. Eli pystyvät siis surffailemaan maailmankaikkeudessa meitä paremmin mutta eivät ole moraalisesti auttajan tasolla. Kumpi joukko on se, joka "sieppaa" ihmisiä?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 14.07.2017 19:42:07 »

Mistäs sitä tietenkää sanomaa voi mennä, mitä tuolla ulkona on, mutta ihan suoraa en tällaista kyllä itse niele.
Aikavääristymiä tulee ihan vain jo siksi, että sielun presenssi on niin vahva. Aikahan on oikeasti vain harhaa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
forestflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 15.07.2017 09:40:03 »

Toikin on hyvin mielenkiintoinen näkökanta. Sielun presenssi? Kertoisitko tarkemmin?
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 17.07.2017 03:17:29 »

Sori mul menee taas ihan omia reittejä nää mun jutut. Mut noi dogonit Afrikasta jaaa noi Siriuslaiset taitaa olla jotain hengenheimolaisia vai? Saisko ihan helvetinmoisen laivueen sieltä jostain jeesii noita Afrikkalaisia. Tää on tää vapaa tahto, joten kysyn niiden puolesta. Maan magneettikentät on taas auki! Hehehehe. Siriuslaiset on kai tummaa väkee kans. Sinne vaan sinne vaan! Saa abduktoida!
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 17.07.2017 10:25:12 »

Voisko olla niin, että Siriuksella on hyviksiä ja pahiksia kuten täällä Telluksellakin? Ja eiköhän afrikkalaiset ole suunnitelleet tätä elämää sielunsuunnitelmassaan. Vai ovatko? Joskushan voi tulla suunnittelematonta shittiä niskaan mutta yleensa siihen saa helpommin apua. Voisiko afrikkalaisten kohtalo olla karmallinen oppitunti, jossa haastetaan myös meidät? Onko meidän (tai ainakin joidenkin meistä) oppiläksynä opetella auttamaan hädässä olevia? Täytyy myöntää, että itselläni on tämä oppiläksy ihan aloittamatta.
Vierastan myös yleistämistä - joillan afrikkalaisilla pyyhkii helkutin hyvin maassaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: