Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemusta ennustuksista  (Luettu 9489 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Susanna111
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 16.10.2017 19:47:25 »

Te jotka olette kokeneita ennustajalla käyneitä ja jo elämää eläneitä, arvostaisin mielipiteitänne. Olen saanut suurin piirtein samanlaisen ennustuksen kahdelta kokeneelta ennustajalta noin vuoden sisään, ilman että he olisivat tienneet toisistaan. Myös ajoitus osui samaan kohtaan molemmissa tapauksissa. Nämä asiat alkaisivat siis tapahtua ensi vuonna. Sinänsä luotan molempiin, enkä toisaalta ollut yllättynyt siitä, mitä kuulin.

Tapahtuisi siis näin.. nykyinen kumppanini ei olisi elämänkumppanini, vaan tulisin tapaamaan toisen miehen, jonka kanssa jakaisin elämäni. Tämän lisäksi löytäisin myös elämäntehtäväni aivan toisella saralla, kun mitä olen tähän asti harjoittanut. Nämä olivat siis isoimmat elämää koskevat ennustukset. Tällä hetkellä kuitenkin olen edelleen parisuhteessa, jonka niin kovasti haluaisin toimivan. Matkan varrella tuntuu kuitenkin olevan paljon esteitä meidän yhdessäolollo, ja kai nämä hankaluudet myös siellä ennustuksissa näkyivät. Lisäksi nykyinen uravalintani on edelleen ison prosessin alla ja tulee vielä vaatimaan resursseja minun osaltani. Olen muitakin urakuvioita katsonut mutta ajoitus ei tunnu olevan oikea. En siis näe miten voisin "nopealla" aikataululla siirtyä aivan toisenlaiseen elämäntilanteeseen. Varsinkaan satuttamatta itseäni tai muita. Tunnen olevani hukassa ja varsinaisessa pattitilanteessa niin parisuhteen kuin työelämän osalta. Itsehän sitä olisi kuitenkin muutoksia tehtävä. Koen olevani hämmentynyt nykytilanteen, sekä mahdollisten tulevaisuuden haaveiden tai ennustuksien osalta. En enää osaa sanoa mitä itse haluan tai mikä lopulta olisi hyväksi.

Millaisia kokemuksia toisilla on ennustuksista ja suurista elämänmuutoksista, joita ei ennalta osannut nähdä tai edes uskoa? Kaikkihan voi muuttua, myös ennustukset. Tiedän sen. Arvostaisin kuitenkin vertaiskokemuksia hämmentävien aikojen edessä.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.2017 11:28:01 »

Sanoisin että minulle näkijät ovat nähneet, mutta nähdyt asiat ovat olleet mahdollisuuksia joita tulee eteen. Tämä ei tarkoita että olen aina tarttunut mahdollisuuksiin. Vähän silleen että minun pitää ensin työstää omaa persoonaani että pystyn tarttumaan mahdollisuuksiin. Mutta noin muuten niissä on ollut henkilöitä ja tilanteita jotka olen tunnistanut. Sitten joskus on ollut niin että näkijä näkee oikein, mutta tulkinta on väärä. Tällöin on yleensä ollut kyse siitä että en ole antanut tarpeeksi taustatietoa tilanteesta, vaan kysymys on tiivistetty esim. yhteen lauseeseen, tyyliin "näkisitkö mahdollisuuksia alanvaihtoon".
tallennettu
Susanna111
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2017 16:01:55 »

 smitten smitten smitten smitten

Kiitos vastauksistanne! Luulen, että tein juuri sen "virheen", etten ole tarpeeksi luottanut omiin tunteisiini ja siten aiheuttanut paljon negatiivisuutta ja painetta sekä suhteeseen että itselleni. Nyt haluaisin löytää sisäisen varmuuden siitä mitä itse tunnen ja toivon, että yhteinen matka vielä jatkuu. Omasta mielestäni se ei vielä ole lopussa ja haluaisin suhteen kehittyvän uudelle tasolla. Tietysti ainoa jota voin muuttaa on minä itse. Mitä tulkintoihin tulee.. joskus olisi ihana saada varmistusta ja tukea auttamaan pääsemään eteenpäin esimerkiksi juuri suhteen haasteissa. Hetkenä jolloin sain kyseiset tulkinnat olen itse halunnut niin sanotusti helppoa ulospääsyä, jottei minuan tarvitsisi kohdata hankalia tunteinani suhteessani. Kumppani kun joskus tuntuu jopa armottomalta peililtä omien keskeneräisyyksien suhteen.

Onko teillä siis lopputulemat joskus olleet jotakin ihan muuta kun mitä kortit ovat sanoneet tai ovatko tulkinnat kenties herättäneet sinut siihen mihin asiat saattaisivat johtaa, ja oletkin valinnut toisen suunnan?
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2017 23:41:25 »

Ihminen luo aina oman todellisuutensa. Siksi ennustuksiin liittyy aina ongelma: Entä jos manifestoit mitä sinulle on kerrottu, et mitä todella haluat? Meillä on aina vapaus valita. Ihminen on niin vapaa, että voi valita myös kärsimyksen. Tätä monien on vaikea hyväksyä. Miksi minä loisin itselleni kärsimystä? No se ei ole onneksi siis pakollista...tosin jo sielutasolla asettamamme tavoitteet ja haasteet voivat olla kovin kunnianhimoisia...  smitten

Parhaat vastaukset saa meditoimalla ja pitämällä huoli omasta korkeasta värähtelystä, rentoutumalla, luottamalla. Korkeammalta minältä saa aina vastauksen, vastaukset  on vain opittaa kuulemaan. Ajateltu ja vastaanotettu ajatus ovat eri asioita, niiden eroa voi harjoitella.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: