Hei kaikki. Nyt olisin todella paljon teidän apua vailla.... menneellä viikolla sain kuulla, että tyttäreni voi todella huonosti henkisesti. Hänellä on itsetuhoisia ajatuksia. Hän on viillellyt salaa itseään jota en ollut huomannut. Olen tässä yrittänyt tk:n kautta saada apua ja masennuslääkitystä hänelle, mutta en saanut, koska tää yhteiskunta on keksinyt niin helv..... pitkän prosessin siihen käytäväksi
Ihmettelen miksi asioita pitää pitkittää, jos siihen olisi mahdollista saada heti apua(lääkitys), että lapsen ajatus/mieliala saataisiin ensin rauhoittumaan ja sitä myötä olisi helpompaa lähteä juttelemaan vaikeuksista.... tässä vaiheessa lapseni tuntee vielä enempi ahdistusta lähteä puhumaan vieraalle( itse kertoi näin). Toivottavasti saan hänet mukaani keskustelutuokioon... eli nyt pyytäisin teiltä parantajat apua!
Antaisitte lapselleni voimia ja puhdistaisitte hänen kehonsa pahoista ajatuksista... en tiedä oiken miten tätä pyytäisin, mutta itse en pysty tähän nyt, olen henkisesti itsekin tukossa asian tiimoilta. En haluaisi tyttärelleni tapahtuvan mitään sellaista mitä ei koskaan voi saada takaisin...