Venäjä on jotenkin jännä maa ja myös järkyttävän iso. Minulla menee siellä toki muitakin linjoja. En osaa sanoa Venäjästä mikä merkki se voisi olla. Kun jotenkin siellä on perinteitä paljon, ihmiset vaikuttavat ehkä tylyiltä ja etäisiltä, mutta ystäville ovat käsittääkseni todella kultaisia ja ystävällisiä. Minulla leimaavin käsitys itänaapureista on, että ovat sellaisia tarinankertojia, ettei aina ihan tiedä mikä nyt taas on totta ja mikä ei. Lisäksi heillä on hauskoja taikauskoja. En yhtään ihmettele, että Venäjältä on tullut niin monta suurta kirjailijaa. Se on vain harmi kun en osaa kieltä niin siitä kulttuurista jää väkisin jotain uupumaan. Jos ymmärtäisi kieltä, kuulisi varmasti paljon tarinoita Venäjästä ja venäläisistä.
Aasiasta Japani on oikeastaan ainoa maa, joka kiehtoo ja siellä olenkin ollut. Siellä ei mene mitään erityisen voimakkaita linjoja.
ja
linjoja. Kyllä, ihailin keväällä kirsikankukkia.
Olen aina ihaillut japanilaisia, heidän kulttuuria ja toisaalta myös ihmetellyt animea. Mutta siitä olen aivan vakuuttunut, että suomalaisissa ja japanilaisissa on jotain sukulaissieluisuutta. Japanilaiset rakastavat hiljaisuutta, luontoa ja rauhaa kuten mekin ja ovat filosofisia, mutta toisaalta kiinnostuneita teknologiasta. Minusta Japani voisi olla Skorpioni. Ja se japanilaisten kohteliaisuus, siinä olisi suomalaisilla paljon opittavaa. Olen kuullut monenkin suomalaisen sanovan, että Japani on paras maa ja en ihmettele.
Keski- ja Etelä-Amerikka on itselleni vierasta seutua ja pitkään ei kiehtonut yhtään, mutta nykyään kyllä. Tietääkö joku mikä on Kolumbian aurinkomerkki? Kolumbian halkaisee
MC linja ja vielä Pluto Zeniitissä, vau, ei ehkä leppoisin, Meksikossa menee
DC linja. Jos solmuakselin linjoille vain on mentävä niin ehkä tuonne joskus päädyn? Kolumbiassa on myös yksi paikka, johon mikään linja ei osu vaan sen paikan mukaan tehdyllä syntymäkartalla on asc
kuulostaa aika hyvältä
Miltä sivuilta nikki etsit noita tietoja? Voisi itsekin käydä tutkimassa.