Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KARMAN LAIT, UUDESTA NÄKÖKULMASTA JA 12 MERKKIÄ.....  (Luettu 44480 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #30 : 01.12.2005 16:08:59 »

Mistä tässä pelissä on oikein kyse? Ketä vastaan taistelet? Kyllä kohteita jaotteluun löytyy joka paikasta, mutta jos nostat jonkun pallille niin samalla alennat jonkun toisen vai ??...

Se on totta että joskus voittaa ja joskus häviää mutta tila niiden välissä voisi olla parempi tulos kokonaisuuden kannalta?
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #31 : 01.12.2005 16:42:17 »

Eipäs nyt tapella turhista, hyvät ihmiset. :Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 01.12.2005 18:21:51 »

Mistä tässä pelissä on oikein kyse? Ketä vastaan taistelet? Kyllä kohteita jaotteluun löytyy joka paikasta, mutta jos nostat jonkun pallille niin samalla alennat jonkun toisen vai ??...

Se on totta että joskus voittaa ja joskus häviää mutta tila niiden välissä voisi olla parempi tulos kokonaisuuden kannalta?

Cheesy  NO tuulimyllyjä tietenkin, NE kun tuulee liikaa, ei edes ruoho
                    saa olla paikallaan!

Joskus unohdan, olenko Donkkihotte, vaiko vain Santzopanza!

angel  Tie kutsuu!!

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:54:18 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #33 : 01.12.2005 18:40:36 »

Cheesy  NO tuulimyllyjä tietenkin, NE kun tuulee liikaa, ei edes ruoho
                    saa olla paikallaan!

Joskus unohdan, olenko Donkkihotte, vaiko vain Santzopanza!

angel  Tie kutsuu!!

VALOA JA ILOA  smitten  Pietro

Muista pitää tuulesta kiinni aurinko

Onnea matkaan!!  Cheesy angel
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 01.12.2005 20:13:56 »

Kiitos smitten

Sainkin paljon selvyyttä ja asioita loksahtelee omille paikoilleen kun neljän vuoden aikana olen läpikäynyt juuri nuo asiat.. Wink
Tuo kaipuu pois,,,luulin todella olevani masentunut ja itsetuhoinen jossakin vaiheessa. Embarrassed
kiitos,valaiseva ja mielenkiintoinen juttu. smitten
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 02.12.2005 05:55:19 »

Smiley   Smiley   Smiley 
               NII-IN, Tuuli meitä kuljettaa, tai ainakin joskus siltä tuntuu..
               Tai ei ihan minnevaan, varsinkaan aina myötäiseen ei ole
               parasta lasketella.. Vastainen varsin kasvattaa ( kiukkua! ).

Olkaamme kuitenkin HYVÄLLÄTUULELLA..

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:54:41 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Olivia X
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #36 : 02.12.2005 11:55:23 »

Ainakin tuohon Kaksitoista merkkiä oman Jumaluutesi heräämisestä, on ollut linkki vanhalla boardilla, tai sitten olen eksynyt sinne jonkin linkin linkin linkin kautta..

Mutta täytyy myöntää että silloin ainakin kolahti ja mielelläni olin samaa mieltä ja selitin omaa vuosia kestänyttä huonoa oloani sillä. Silloin sanoin että alkaa helpottaa, ja helpottanut onkin aika tavalla, hirvittää ajatellakin sitä alakulon määrää. Yksinäinen olen edelleenkin, mutta eri tavalla. Koen sen tietynlaisena "kehitystehtävänäni", oppia tietynlainen riippumattomuus. Että olisi onnellinen itsensä kanssa olosuhteista ja ihmissuhteista riippumatta.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #37 : 02.12.2005 19:12:06 »

Minua jokin, en tiedä mikä, kiukuttaa noissa karman laeissa ja tuntemuksissa. Minä niitä tässä tutkailin ja sellainen realistinen inhomieli iski päälle. Tässä tunnelmat: Jos se kaikki johtuukin seuraavista asioista?

1. Kivut selässä ja niskassa ovat ilmiselviä merkkejä siitä, että istutaan liian paljon tietokoneen, TV:n, auton ratin ja työtuolin ahistuksessa.

2. Syvä surumielisyys johtuu aikakautemme tietystä helppoudesta. Syntyy syvä tylsyys, elämästämme uupuu mielekkyys, elämysherkkyys ja kunnon taistelut.

3. Itkettää... tottakai. Tylsyys on kamalaa.

4. Työpaikan vaihto. Elämme postmodernia aikakautta, jolloin kaaokset ja muutokset täyttävät tilaamme. Meillä on syntynyt ilmiönä myös elinikäinen oppiminen.

5. Vetäytyminen perhesuhteesta. Just. Kaikki edellämainitut virikkeet synnyttävät väkistenkin halua kaivautua omaan nurkkaan ja kysyä 'mitä minä oikein haluan, missä haluan olla ja muuta sellaista'.

6. Unirytmi. Ilmiselvää. Istutaan internetisssä tai TV:n ääressä puolille öin tai nykyisissä kapakoissa, jotka ovat neljään asti auki, ei ulkoilla tarpeeksi tai liikuta. Uni häiriintyy.

7. Kiihkeät unet. Hm. Kiihkeä elämänrytmi, missä  on pakko olla sopivasti esillä, olla tehokas, idearikas, ja osata monenlaista tahoa ja toimintaa. Kyllä hermot täytyy välillä siitä vauhdista purkaa ja pysäyttää.

8. Fyysinen hämmennys. Jaa. Jotkut kasvissyöjät ovat lopettaneet tavan, koska heidän olonsa alkoi tuntua liian leijailevalta. Jos vielä otat paaston silloin tällöin tai harrastat jotain ruokavaliota tai laihdutuskuuria, niin on vähän ontto olo. Tai sitten harrastat karkkeja, chipsejä ja cocacolaa, niin veressä kuumenee totta tosiaan. Myös lisäaineet voi saada aikaan hassuja olotiloja. Saatikka sitten jotkin aineet!

9. Itsekseen puhuminen. Kyllä. Eihän me kohta osata keskustella. Ei ole kasvoista kasvoihin keskustelijoita. Työssä pitää pysyä asiassa tai onhan terapeutteja. Kahvilla poristaan jonninjoutavia. Missä käydään läpi ne oikeat asiat jos ei sitten yksinpuheluina lenkkipolulla.

10. Yksinäisyys. Ihminen on usien saattanut itsensä siihen tilaan. ja jos luulee itseään vielä jollakin lailla erilaiseksi ja ainutlaatuiseksi, niin kyllä sitä aika rauhassa saa olla.

11. Intohimojen menettäminen. Huono terveys, mielen apaattinen tila johtavat siihen kyllä aika äkkiä.

12. Kaipuu kotiin. On meillä sittenkin ollut jossain menneisyydessä hyviä hetkiä, hyviä ihmisiä, hyvä paikka. Muistot kultaa kaiken, sanotaan. Tottakai meillä on aina kaipuu johonkin muuhun kuin tässä nyt.

Ei millään pahalla. Mutta näkökantoja löytyy muitakin kuin pelkkää esoteeristä, luulisin. Ehkä minä realisoin tässä näitä näkyjä enemmänkin itselleni.
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #38 : 02.12.2005 21:29:27 »

No mutta metsätonttu, mistäs moinen  tickedoff  Sad Angry

Vaikka olikin aika poikkeava lista omalla kohdallani sait minut nauramaan  2funny 2funny

Valoa iltaasi  angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 02.12.2005 21:48:06 »

Smiley  coolsmiley

Onnittelen! Kuinka voikin yhdelle ihmiselle sattua noinkin
                    hyvä kokelma ELÄMÄN pieniä kiviä kenkään.
                    Eihän niitä voi kerralla poistaakaan, kun SE vaivakin on
                    nähty niiden keräämisessä, mutta , mutta jospa ottaisi
                    yhden kerrallaan, kyselisi, jotta miksi? sinäkin löysit mi-
                    nut taas kerran!! Kevytmielistä keskustelua, ja luvan-
                    kanssa luopuminen sopivassa tilanteessa!!
                    Hyvä kysymys!! Onko pakko jos ei taho!!
                    Ja eikun eteenpäin kevytkenkäisesti ( sopivasti )..

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:55:07 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 02.12.2005 22:50:58 »

Hei "Tähtisilmä", kiitos "kultaisista säteistä", joista kirjoitit/ toit palstalle ; uusi näkökulma + 12 merkkiä. Se antoi paljon mietittävää ja myöskin vastauksia pohdintoihin, joita olen itsekseni pohdiskellut/hämmästellyt.

Metsätontun lailla, luotan siihen, että "satun" kulloinkin surffaamaan sille keskustelufoorumille, joka kulloinkin vastaa senhetkistä tarvettani saada lisävalaistusta tai  -näkemystä pohdinnoilleni, sillä millään ei ehdi näitä kaikkia mielenkiintoisia aiheita selata läpi.

Viimeaikoina minua on erityisesti vaivannut se, etten muista puhua asiaani loppuun, tai en muista kirjoittaa kaikkea, mitä piti  Undecided. Toivottavasti tämä on vain vaihe ja menee pian ohi.

Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #41 : 03.12.2005 11:26:54 »

Kiitos Usvametsä Smiley
Tulen iloiseksi, kun saan palautetta, sillä itse olen Jumalaisen Kultaisen Säteen Lähetti, missä kuljenkin, missä olenkin, minne menenkin, minusta jää hyvämieli muille.
Jotenkin vaan haluan kääntää sen negatiivisen palautteen, oli kyseessä sitten mikä tahansa, postiviisuudeksi. Haluan antaa Rakkautta ja Valoa, Toivoa ja Iloa jokaiselle sitä tarvitsevalle.
Olen Rakastava, koska olen päättänyt niin, sisäiset muutokset ovat olleet todella ällistyttäviä Shocked. Vanha ajatustapaa irtoaa vähitellen, luon uutta nahkaa kokoajan ja iloitsen teistä jokaisesta, ihan jokaisesta, joka täällä forumilla käy.
Rakkaudella
Stareyes Wink

JK. Eräs nainen sanoi, kun näki minut: "sun kasvosi loistavat valoa!"   
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #42 : 03.12.2005 13:23:00 »

Kannatan Valosi osoittamista, Stareyes  angel, vaikka itselläni huumori menee välillä 'mustaksi'.  2funny Ehkä se on eräs maadutustaktiikkani.

Lumorille vastaisin. Kyllä, sisäinen, henkinen ihminen on valoa, joka tiiviestyessään välkehtii kuin kristalli. Olen nähnyt. Olen nähnyt kuuden ihmisen valon ja ne kohtaamiset ovat aina järkyttäneet mieltäni, panneet kaiken minussa mullin mallin. Samalla 'nämä valoihmiset' ovat osoittaneet minulle aina uuden ihmispuolen. Näistä on vaikea puhua, vaikeasti tajuttavia asioita.

Mutta se valo on niin tuhannen syvällä, oikeastaan se persoona on niin paksu ja rankka, että valot unohtuvat, niihin on vaikea uskoa. tickedoff Ehkä ihmisellä on joskus siihen riittävää ymmärrystä.

Siksi uskon, että ihminen on täynnä rakkautta, mutta miten se ohjata  ja osoittaa oikein ja miten sitä vastaanotetaan. Se on minusta suurin ongelma, sillä mielestäni jo yhteiskunta opettaa 'rakastamaan väärin'.  :knuppel2:Me itsekin hyväksymme sitä. Siksi minä olen välillä NIIN KAUHEAN VIHAINEN.  Sitä ei osaa selittää.

Yritän tässä siivota. Kun siivoan ympärisöäni, tuntuu kuin mielikin puhdistuisi. :Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #43 : 03.12.2005 13:25:36 »

Kyllä, tarkoitan, ihminen on valoa - Rakkauden Valoa angel

Rakkaus on valinta ja päätös olla sitä Kiss Kiss Kiss
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
tinjami
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #44 : 06.12.2005 22:21:29 »

9. Lisääntynyt "itsekseen puhuminen". Huomaat puhuvasi useammin omalle Minällesi. Saatat yhtäkkiä todeta puhuneesi itseksesi viimeiset 30 minuuttia. Sisälläsi on muodostumassa uudenlainen kommunikointitapa, ja olet kokemassa pelkän pintaraapaisun itsekseen jutustelussa. Nämä keskustelut tulevat lisääntymään ja ne muuttuvat sujuvammiksi, tiiviimmiksi ja oivaltavammiksi. Et ole tulossa hulluksi, olet vain Shaumbra, joka on siirtymässä uuteen energiaan.

Hienoa, onneksi en olekaan sekoamassa täydellisesti! Läheisissäni löytyy myös näitä itsekseen puhujia.
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: