Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KARMAN LAIT, UUDESTA NÄKÖKULMASTA JA 12 MERKKIÄ.....  (Luettu 44482 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 06.12.2005 23:31:13 »

Olen Rakastava, koska olen päättänyt niin,

coolsmiley   Hyvä päätös, mutta mitä sillä piilotetaan??
                    Jos lääkitys on kohdallaan ja kaikki hyvin, niin
                    eikun elämää eteenpäin, ja silleen!!

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:55:44 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #46 : 08.12.2005 13:11:40 »

Kyllä, tarkoitan, ihminen on valoa - Rakkauden Valoa angel

Rakkaus on valinta ja päätös olla sitä Kiss Kiss Kiss

NÄIN ON!!!  smitten angel
tallennettu
Seija78
Vieras
« Vastaus #47 : 09.12.2005 03:10:10 »

JK. Eräs nainen sanoi, kun näki minut: "sun kasvosi loistavat valoa!"   

Puuteria, niin ei kasvot kiillä niin pahasti?
Heh, heh, oli pakko  Cheesy

Kiitos Usvametsä Smiley
Tulen iloiseksi, kun saan palautetta, sillä itse olen Jumalaisen Kultaisen Säteen Lähetti, missä kuljenkin, missä olenkin, minne menenkin, minusta jää hyvämieli muille.
Jotenkin vaan haluan kääntää sen negatiivisen palautteen, oli kyseessä sitten mikä tahansa, postiviisuudeksi. Haluan antaa Rakkautta ja Valoa, Toivoa ja Iloa jokaiselle sitä tarvitsevalle.
Olen Rakastava, koska olen päättänyt niin, sisäiset muutokset ovat olleet todella ällistyttäviä Shocked. Vanha ajatustapaa irtoaa vähitellen, luon uutta nahkaa kokoajan ja iloitsen teistä jokaisesta, ihan jokaisesta, joka täällä forumilla käy.
Rakkaudella
Stareyes Wink

Jos tuo oli affirmaatio, niin sitä ei ole tarkoitus sanoa toisille.....
tallennettu
eetee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #48 : 09.12.2005 09:19:03 »

Hmm.. Kyllä, ihminen on valoa. Mutta jos olisin pelkkää valoa, olisinko silloin vielä täällä, ihmisen hahmossa? Mietinpä vain.
Näenkin niin, että pyrkimyksemme täällä on muuttua  mitä suurimmassa määrin valoksi, ja siinä toki on kysymys myös tahdonasiasta.
MUTTA. Pelkkä päätös olla valoa ei minua valoksi muuta. Minun tulee kohdata omat pimeät puoleni, sillä niitähän on, koska vielä olen täällä enkä suinkaan minään valaistuneena mestarina. Wink
Niinpä ihmisenä olemiseen kuuluu hyväksyä myös pahanolon tunteet, suuttumus, ärtyminen jne., sillä juuri nehän auttavat meitä matkallamme eteenpäin. Tietysti, jos uskallamme katsoa sisäänpäin, niihin juuriin, mistä nuo kumpuavat.
Näin uskoisin tulevani tietoisemmin osaksi sitä suurempaa valoa, jonka osia me joka tapauksessa olemme.
Ja mitä enemmän valoa, sen vähemmän sitä itse tuon julki, koska se vain on jo kaikkien näkyvillä.

Monien vuosien takaa on matkaani tarttunut eräässä Steiner-päiväkodissa käytetty aamunavausruno ( voi olla, että aika on jotain siitä mielessäni muuttanuta).Jaan sen tässä teidän kanssanne

Ylläni on tähtitaivas
allani on tumma maa.
Valo taivahasta loistaa,
maasta kukat kohoaa.

Sinussakin loistaa valo,
ajatuksissa se on.
Sinussakin virtaa lämpö,
sydämessäsi se on.
Sinussakin kukat kasvaa,
teoissasi niitä on.

Siis kukkia kasvattamaan tähänkin päivään.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 09.12.2005 18:36:45 »

coolsmiley
Just`joo eetee..
Eiköhän nämä meidän, niin rakkaat, kuin -vähemmän, olemuspuolemme ole meillä kasvamista varten kerätty sieltä sielumme suuresta kokemuskistusta nimenomaan läpikäytäväksi, eikä piilotettavaksi affirmoimalla takavasemmalle!

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:56:06 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 11.12.2005 06:00:43 »

Eli toisinko sanoen?

Olet orja, kärsi ja pääset taivaaseen.
Lainaus

coolsmiley Juuri näihän kirkko on asioita tulkinnut, kirkolla on mennyt hyvin. Kansa ei ole tietänyt, vaan mukana affirmoinut itselleen syntejä, sekä kaikenlaatuista pahaaoloa ja vallan kilvoitellut siinä, pappien suosiollisella yllytyksellä.
 :Smiley Siis perinteitä on ja piisaa. Kannamme kukin useiden sukupolviemme tunne ynnä asenne tradiitioita mukanamme ja vilpittömin mielin, koska meille on opetettu, näin kuuluukin tehdä ja nähdä asiat. Näin meillä on perinteitä. Älä tee toisten tapaan, siitä ei hyvä seuraa!!
 knuppel2 Siis pienetkin luurangot on syytä kaivaa ulos ja nostaa pöydälle. Käsitellä hellästi, rakkaudella ( onhan niitä kannettu mukana sukupolvien ajan).Kysyä miksi, mitävarten, ymmärtää ja hyväksyä. Päästää irti kaikella rakkaudella.
 uglystupid2 Ihmetellen, miksi ihmeessä en jo aikoja sitten tajunnut tätä!!

angel NYT on aika affirmoida itselleen uusia!! ( kuka mitäkin ).

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:56:27 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
wigger
Vieras
« Vastaus #51 : 11.12.2005 11:26:51 »

Msuta tuntuu hullulta että olisi joku joka sitten rankaisisi minua kaikesta mitä olen tehnyt.
Sitä paitsi kaikki elää vain yhden elämän.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #52 : 11.12.2005 12:18:10 »

Puuteria, niin ei kasvot kiillä niin pahasti?
Heh, heh, oli pakko  Cheesy

Seija78 Cheesy

Mä olen viimeisen päälle huolliteltu, mutta kiitos vinkistä, ehkäpä seuraavan kerran pitää vilkaista kuvastimeen, ettei kiillä Grin 2funny 2funny
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 11.12.2005 14:25:33 »

Msuta tuntuu hullulta että olisi joku joka sitten rankaisisi minua kaikesta mitä olen tehnyt.
Sitä paitsi kaikki elää vain yhden elämän.

coolsmiley
Totta tosiaan: Tuolla keholla ja egolla, kyllä, elät vain sen kierron.
Entä niiden toisten kehollistumien, kokemuksineen jonka sielusi on kierrellyt keräämässä milloin missäkin päin maailmaa, tai maailmoita!!
Sen kaiken keräilyn tulos olet sinä..  Wink
 Smiley   Ne kokemukset, joita pidät rangaistuksina, ovat muistutuksia huonoista, ellei peräti vääristä valinnoista! Muistutuksia sopimuksista lipsumisesta!

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:56:51 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #54 : 10.09.2007 12:37:39 »

Smiley   Smiley   Smiley 
               NII-IN, Tuuli meitä kuljettaa, tai ainakin joskus siltä tuntuu..
               Tai ei ihan minnevaan, varsinkaan aina myötäiseen ei ole
               parasta lasketella.. Vastainen varsin kasvattaa ( kiukkua! ).

Olkaamme kuitenkin HYVÄLLÄTUULELLA..

..vissiinkin on ehtinyt tulla ikävä  - no sinua tietty ....  Kiss

ps. plim tuota kuvaa - niin se kasvaa isommaksi.... Cheesy
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 12.09.2007 21:43:31 »

Kiss

Mielenkiintoinen näkökulma henkilöltä, joka ei selviä arjesta,

elämällä sen exsiensä kanssa yhä uudelleen ja uudelleen!

Cry   Kiss   angel

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
julyette
Vieras
« Vastaus #56 : 13.09.2007 08:54:44 »

Mielestäni Kotkansilmän kommentti ei ollut negatiivinen ja sisälsi aika paljon totuutta.
Et ole tainnut, SA, itse huomata miten jokaiseen kirjoitukseesi, käsitteli se mitä aihetta hyvänsä, sisällytät mukaan myös exäsi. Niin kauan kuin kannat mukanasi vanhaa, siellä ei ole tilaa uudelle.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 15.09.2007 00:40:43 »

:Smiley

Olen pahoillani jos loukkaannuit, en loukannut! Olen vain lukenut juttujasi,

tosin, vain osin, koska en enää ole jaksanut pysyä ex'iesi tahdissa, koska

heillä ei tietenkään ole nimiä!

Mutta sinulla on varmaan ihanan siniset silmät.

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 15.09.2007 23:40:03 »

Heipä hei Kotkansilmä, pitkästä aikaa  smitten

Suloista nähdä, että lankeat sinisilmäisyyteen  2funny

Tuossa on muuten kunkin käyttäjän alla punainen X josta voi painaa, jos X-tarinat tuntuvat X-fileiltä  Wink

tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #59 : 16.09.2007 11:05:48 »

Itse asiassa me itse suunnittelemme kaiken sen, mitä meille tapahtuu, ja siksi kunkin tilanteen ratkaisu on meidän omissa käsissämme. Niinpä kukaan ei voi tehdä meille mitään, mitä me emme itse tahtoisi. Kaikki on ennalta sovittua ja suunniteltua. Mitään ennaltamääräämistä ei ole kuitenkaan olemassa, vain haasteita, joihin voimme itse etsiä ratkaisuja.

Suunnittelemmeko me TODELLA kaiken sen mitä tänne tulemme kokemaan? Jokin tuossa asiassa nappaa, toinen puoli ei. Esim minä olisin yhtä hyvin voinut olla tapaamatta ketään, kun lopputulos on kuitenkin että heitä ei halua tavata kuin viranomaisten kanssa, mikäli eivät satu olemaan viranomaisia. Heh. Vai siinäkö se läksy on? Rakkauden tunne loppuu, lopetetaan?? Kannattiko kiemura käydä läpi? Oliko se se läksy että jos joku toimii huonosti, tavataan sitten jossain toimistossa, ja taas on "karmallinen oppimistilanne"?

Miksi minä olisin sen noin  suunnitellut?   coolsmiley Tongue

Minä siis HALUSIN sen kaiken? Koska kukaan ei tee mitään mitä en halua, esim kun oli eron aika? Miksi yleensä järkytyin kenenkään teoista, jos kukaan ei tee mitään mitä en halua, vaan he ovat kaikki tehneet just kuten toivoin?? Myös bisneksissä, hyvässä ja pahassa  Huh Turhanpäiväistä oli se järkyttyminen, olisi pitänyt vaan muistaa, tää oli suunnitelma. Joku sanoi siis, että karmat on purettu? Onkohan vaan? Jos karmana on vaikka olla isä tai äiti, miten sen voi noin vaan purkaa? No ehkä se tässä vielä valkenee.

Olen aina ajatellut, että kun ihminen kasvaa henkisesti hänestä pitäisi tulla sosiaalinen, ymmärtää se Yhteys kaikkien ihmisten välillä ja pystyä kommunikoimaan kaikkien kanssa - en minä vaan pysty.

Minä taas luulin että kun kehityn henkisesti, niin miehetkin, ja äkkiä joka puolelta alkaa tulla rakkaita sieluja, jotka toimivat rakastavasti. Heh, heh ja heh. Wink

Olen usein joutunut saman problematiikan eteen. Tämänkö minä TOSIAAN tilasin?

Tällä hetkellä ajattelen niin, ettei huonoja tai vääriä valintoja olekaan - ei karmallisestikaan, kuten Kotkansilmä taisi tuolla aiemmin kirjoittaa.

Kaikki on vain oppimista.

On kivaa  ja tarpeellista olla onnellinen ja huoleton ja riemukas ja kaikkea muuta positiivista.

Mutta karu totuus omalla kohdallani on, että kasvuun ja muuttumiseen on aina liittynyt kipua, surua, kiukkua, vihaa, epätoivoakin.

Tarvitsen ne kipeät kokemukset OPPIAKSENI.

Ne antaa mahdollisuuden tulla TIETOISEKSI.

Miten tietoiseksi tullaan? Hyvä alku on istua alas ja pyrkiä täysin rehellisesti ja avoimesti tunnistamaan omat tunteensa.

Minkä tunteen tämä tilanne tai ihminen tai viesti minussa herättää? Mikä on se tunne tämän "päällimmäisen" tunteen takana? Usein tässä vaiheessa alkaa jo naurattaa. Sitten voi jatkaa: Olenko tuntenut näin aiemmin? Missä tilanteessa?

Mitä voimakkaampi tunnereaktio, sitä todennäköisemmin saman tunteen löytää omista hyvin varhaisista kokemuksista. Eli itseasiassa toinen ihminen herättää henkiin jonkun vanhan kokemuksen muiston.

Toisin sanoen tunnereaktion herättääkin itseasiassa muisto - ei tuo toinen ihminen tässä hetkessä.

Sitten pitää vielä miettiä, mitkä minun motiivini ihan oikeasti ovat tässä tilanteessa/suhteessa. Halut? Tarpeet? Ja vielä ymmärtää selkeästi halun ja tarpeen ero.

Kun tajuaa tämän, on jo helpompi miettiä, kuinka sen oman tunteen kanssa oikein menettelee. Ja mikä on järjellistä ja asianmukaista reagointia juuri nyt ja tässä hetkessä.

Uskon ihan vilpittömästi, että ainoastaan tulemalla tietoiseksi omista tunteistaan ja motiiveistaan, voi elämä muuttua. Muuten toistaa alitajuisesti samoja valintoja uudestaan ja uudestaan.

Toisaaltahan se on armollista: saa niin monta tilaisuutta "valaistua" kuin tarvitsee.  Grin

Päätä saa ihan vapaasti lyödä seinään, tai sitten voi ryhtyä töihin. Kovin kivaa se ei aina ole, eikä helppoa. Mutta elämästä noin kaikkinensa tulee kivempaa ja helpompaa.  Wink

Ystävyydellä,
Venny

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: