Keho
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 08.11.2005 11:18:47 » |
|
Tähän hetkeen tulemisesta kerron vieläkin uudemman version tuosta karmankin laista, sillä sen saavuttamiseksi, että olisi karmasta vapaa, olemme tehneet töitä olan takaa, joten yksikään meistä ei ole siitä työstämme ollut vapaa. Sillä vain Pohjolan Valon tekoja se onkin ollut, että voimme sen karmallisen elämämme jättää nyt pian taaksemme kukin omalla taajuudellaan, sillä sen tekoja on siivottu jokaisella kollektion luomalla "kerroksella" eli sen "hierarkisen" tekomme takia, on sekin puhdistus vanhoja peruja eikä sellaista hierarkiaa enää koskaan tulekaan muualle kuin historiamme kertoviin tekoihin, koska nyt se on poissa. Ja se miten se tapahtui, kerron vielä kertovissa teoissani sitten, kun senkin Aika on. Mutten voi olla kertomatta vielä senkin teoista, jolla on aloitettu jo sen uudenkin Ajan kasvulle kuuluvia tekoja eli karman tilalle tuli se Oman oivalluksen avulla oppiminen. Josta olen kohta elävä esikuva monen muunkin rinnalla vain sen tähden, että sen avullahan tämän omankin Luoja-Jumaluuteni löysin. Ja eroa näillä kahdella tavalla on kuin Maa-planeetalla ja Aruringolla, sillä kummankin energioita tässä tarvittiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 08.11.2005 12:41:05 » |
|
Sitä on yhtenäisyys, oleminen yhdessä enemmän monitahoisuutemme valoisuutta. Olipas hienosti ymmärrettävin sanoin kerrottu tuo kaikki.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 29.11.2005 13:47:45 » |
|
Voi kun olisi aikaa tutkia kaikkia näitä foorumin osioita! Olenkin uskonut että sormeni vie oikeille kohdille, niinkuin tämäkin, summassa otettu. Luin Kryonin 4 ensimmäistä kirjaa. Jotenkin tunsin syvää helpotusta. Hänen kirjassaan ilmentyy muutoksen voima. Asia, johon uskon. Olen yrittänyt joiltakin osin tukea lähimmäisiä, niitä jotka voivat paljon pahemmin kuin minä, että se ei ole pysyvää, tulee helpotus. Nämä ovat vaikeita asioita, joita ei arkiälyllä tajua. Mutta minäkin olen tuntenut esim. kummallisia kipuja, aivan kuin skolioosiani vedettäisi suoremmaksi. Olen yrittänyt löytää vastauksia pahasta olosta ja taistella yöunien kanssa. Mutta intohimojuttu on toisin. Minun vanhat intohimoni ovat voimakkaasti hereillä, ikään kuin minun pitäisi hoitaa vanhat tehtäväni. Miksi muuten tällainen vanha ruumis löytäisi yhtäkkiä taipuisia käsiä ja musiikin kehostaan, pystyisi maalaamaan paremmin kuin ennen tai kirjoittamaan pitkää, pitkää tekstiä kirjaksi asti. Tiedän, että paljon on minussa purkamatta. Kun osaisi purkaa sen siten, että se palvelisi ympäristöä, ei itseä. Vaikka yksinäisyyttä tunnenkin, minulle ryhmittymiset ovat tärkeitä, koska ryhmä hoitaa jokaisen yksilön sielua, varsinkin luovat ryhmät. Nytkin on kylällämme syntymässä ryhmä, jonne voin 'iskeä tulta, päämäärää ja merkitystä'. Niissä asioissa olen omillani. Siinä tunnenkin Kryonin puutteen...ryhmien merkityksen. Gandhikin sanoi mm. että turhaan me toivomme omaa 'valaistumista', ihmiset ovat osana yhteisöä, on kasvatettava valaistumisen ideaa yhdessä. Hän ei korostanut yksilön onnea, vaan yhteisön, missä yksilökin voi peilata onnensa. Mutta jokainen kanava luo omalta taholtaan, omilla resursseillaan, ja on vain taas jälleen yksi kanava. Korjatkaa sanojani, oikaiskaa toki! Metsätonttu intoutui puhumaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keho
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 29.11.2005 16:06:58 » |
|
Hyvin sanoit Metsätonttu tuosta yhteisöllisyydestä myös valaistumassa, sillä sehän on ainoa mhdollisuuskin nyt, kun elämme jo uudessa Ajassa. Sillä vanhaan maailmaan kuuluivat erillisyyden teot! Nyt elämme sellaisen uuden evoluution tekojen aikaa, jolloin elämä on luouvuttamassa erillisyydestä, tietoisuudenkin teoilla kokonaan. Eli sen tähdenhän yhdistämme ne egommekin kokonaan Sielumme energioihin, ettei enää kukaan joutuisi olemaan yksin silloin, kun herää uuteen todellisuuteensa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 29.11.2005 16:38:26 » |
|
Kiitos Keho, en kulje yksin...
Kun luen kiinalaista kulttuuria ja intialaista jooga-opetusta, näen niissä tämän eron: toinen on toiseuden huomioivaa ja toinen itseen enemmän syventymistä. Heidän filosofiansa on rakentunut heidän kulttuurissaan omine mahdollisuuksine ja tarpeineen.
Nyt viimeisillä vuosikymmenillä on ollut vallalla poliittisesti oikeistolainen yksilödemokratia ja vasemmistolainen yhteisöllisyys ehkä äärimmäisyyksineen (oikeastaan en ymmärrä mitään politiikasta) ja tämähän kaikki, toisin kuin luullaan vaikuttaa myös tavalliseen kansalaiseen hyvinkin syvästi. Siksi luen tietty kritiikki oikeassa aivolohkossani demokratian ilmoituksia. Valitettavasti venäläistä filosofiaa on vähemmän saatavissa. Mitenkähän siinä näkyy yksilön 'kahlitsevuus'?
Keho, kysyin sinulta joskus jotain tärkeää, mutta en enää muista mitä se oli, eli ei kai sittenkään kovin tärkeää. En muista missä päin kirjoittelin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keho
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 29.11.2005 16:56:31 » |
|
Kävin etsimässä kyselyäsi, joten nyt kun sen huomasin niin käynpä lukemassa sen uudelleen. Sillä tuollaista en muista edes nähneeni vaan kyllä täällä menee montakin juttua ohi korvien vain sen tähden, ettei aina näe kelata joka osiota aivan alusta saakka eli siitä, mistä viimeksi jotain on lukenut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirre
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 29.11.2005 21:19:06 » |
|
Olipa tuo tulkinta karman lakien uudesta näkökulmasta ja sen 12 kohtaa kuin omasta elämän kerrasta. Melkein kaikki nuo kohdat olen käynyt lävitse, kipujakin on ollut jo viimeiset puoli vuotta. Buranaa olen syönyt ja kortisonia on lääkäri noihin pahimpiin kipupaikkoihin laittanut, kun en ole meinannut saada nukuttua yöllä. Minun on ollut paha olla, itkukaan ei ole ollut kaukana ja monesti olen itkenyt ihan ilman mitään syytä, lisäksi olen kokenut mitä ihmeellisimpiä raivokohtauksia, jonka kohteena on ollut ilman syytä oma aviomieheni. Lisäksi kuten aiemmin täällä kerroin, olen käynyt lävitse voimakkaan henkilökemian.. jonka aikana mieheni on saanut mitä erilaisempia sairaskohtauksia.. syystä jota en ymmärrä.. Lisäksi on tapahtunut paljon muuta.. mm. se henkilökemian toinen osapuoli on vienyt multa ainakin (tai luulen hänen vieneen) neljä, kohta viisi työpaikkaa jne. Asioita jotka ovat ihan tosi juttuja. Siksi tuo karmanlain tulkinta oli kuin minun elämästä, joten olen tässä käynyt lävitse.. Mikä on kohtaloni tästä eteenpäin, en todellakaan tiedä.. se jääköön nähtäväksi, elän vain päivän kerrallaan ja toivon parasta..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #22 : 30.11.2005 00:43:52 » |
|
Luimpas uudemman kerran läpi tuon jutun, koska jostain syystä minun vain piti lukea se oikein tosissaan ajatuksen kanssa .Hassua on se että ne 12 merkkiä ovat kaikki minulle tuttuja ja kaikki on läpi käytyjä.Minusta ne ovat tehneet "lujan" ihmisen siinä suhteessa, että en koskaan ole huolissani itsestäni sillä jotenkin tiedän että vaikka olisi mikä minä aina jotenkin selviän, mutta on muita ihmisiä joista olen huolissani.Jotenkin vain tiedän, että he eivät vielä ymmärrä kaikkea ja on tilanteita joissa ymmärrän jotenkin paljon enemmän kuin koskaan sanon, koska olen huomannut että sellaisissa tilanteissa on parempi olla hiljaa .Se on hassua, sillä ensimmäiset kerrat saivat aikaan vain ongelmia koska asia joka itselleni oli aivan selvää "pässin lihaa" sai toisen ymmärtämään sanomani aivan väärin.Siinäpä sitä miettimistä Tyhmä tunne kun yrität selittää jotain mitä itse ymmärrät etkä pidä minään ja toiselle se ei mene jakeluun millään ja saa vain toisen kääntämään sinun sanat aivan nurinniskoin. Intohimo kohta on ainoa joka kyllä on palannut takaisin siinä suhteessa, että kohteet vain ovat muuttuneet.Asiat joista pidin lapsena ovat nyt suurin intohimoni, vaikka ovat kymmeniä vuosia olleet pois elämästäni.Itse olen kuvitellut kaikkien näiden asioiden johtuvan kyllä iän tuomasta kokemuksesta. Toinen asia joka "pisti" silmääni kirjoituksesta oli se, että jos ihminen on edellisessä elämässään kuollut väkivaltaisesti se aiheuttaa joko hukkumisen tai putoamisen pelon.Ne ovat olleet seuranani lapsuudesta lähtien, ei tosin unena eikä elämässä sillä rakastan uimista ja en pelkää kiipeilyä tai korkeita paikkoja vaan näissä suhteissa olen niin sanottu huimapää, mutta juuri kun olen nukahtanut herään hätkähtäen siihen, että tipahdan tai leijun ilmassa ja tunne on niin toden tuntuinen, että tarraan sängystä kiinni ja nukahtaminen ei tahdo sen tunteen jälkeen heti onnistua .Hukkuminen on taas painajainen jota olen elänyt lasten myötä sillä kun tiesin heidän olevan menossa uimaan tai jäälle esim. luokan kanssa seuraavana päivänä, niin valvoin edellisen yön kaikenlaisten kauheiden tunteiden kanssa että jää aina petti tai jotain sattui.Näillekin olen kyllä yrittänyt keksiä ihan jotain muuta selitystä, mutta kuka tietää ...... Kiinnostavia asioita kuitenkin ainakin tällaiselle mietiskelevälle ihmiselle
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Itse
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 30.11.2005 19:41:37 » |
|
noinhan minulla on ollut monta vuotta jo ( 12 merkkiä).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuulikello
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #24 : 30.11.2005 19:58:55 » |
|
Minä ! Noita merkkejä on tapahtunut minullekkin ja olen kyllä ollut enemmän kuin ihmeissäni niiden edessä. Kiitos kun kerroit ! Pikkuisen olen kyllä pelännyt, että mitä minulle on tapahtunut / tapahtumassa. Toisaalta tunnen, että taidan sittenkin elää elämäni parasta aikaa kaikista vaikeuksista huolimatta. Tuulikello
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 30.11.2005 21:21:19 » |
|
Tämä Kryon-homma on näköjään niitä harvoja asioita tällä foorumilla joita taidan jossain määrin tajuta niin, että olen monin paikoin jopa samaa mieltä. Tosin paljon puhuttiin sellaisesta johon hakisin ennemmin todisteita aivotutkimuksen puolelta. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 30.11.2005 23:42:22 » |
|
Jep! Ja vaikka olen enemmän henkitieteilijä kuin muuta, niin olisi kiva kuulla noista DNA-tutkimuksista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #27 : 01.12.2005 06:24:34 » |
|
Siis joukkuepeliä on elämä tää, joku voittaa, joku häviää.. Tekee virheen, ja ensin tulee " keltainen " kortti, jos ei usko, niin punaisella pelistä pois, tai ainakin jäähylle!!
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:53:26 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #28 : 01.12.2005 09:33:39 » |
|
Onko tasapelin mahdollisuutta olemassa ja mitä se voisi tarkoittaa?
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #29 : 01.12.2005 15:38:03 » |
|
Onko tasapelin mahdollisuutta olemassa ja mitä se voisi tarkoittaa?
Niimpä.. JOS puhutaan " pelistä ", niin luulisi tasapelin olevan kuin tappio sille osapuolelle joka tosiaan luuli voittavansa, eli joukkueena emme toimineet niin hyvin yhteen, että voitto olisi tullut kuin suun- niteltiin!! ( manulle illallinen ). Jos tämä siirretään omaan elinympäristöön, emmekä näe muuta kuin sen, että mikään ei toimi niinkuin me sen toivoisimme, vaan läheisissä on luusereita jotka pilaavat kokonaisuuden, tulosta ei synny, moit- timinen, haukkuminen ja muu kannustava kehoitus ei toimi. MEILLÄ, perheellä, suvulla,firmalla, kerholla ja koko läänillä menee tosi huo- nosti.. Minä en saavuta omia päämääriäni.. Entäpä jos niin onkin tarkoitus. Motiivit eivät ole kohdallaan, liikkeen päämäärä väärä!! Tasapeli on tuonut esille virheitä, joita onkin syytä pysähtyä miet- timään.. Olipa kyse aineellisista tai henkisistä aktiviteeteistä, voi joskus olla ihan paikallaan pysähtyä, vetää henkeä ja kysyä itsel- tään, " mikä maa, mikä valuutta "?
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:53:51 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|