Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edelliset elämät synatriassa  (Luettu 6262 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« : 08.06.2006 01:09:03 »

Hei,

lillin kirjoittelu herätti mielenkiinnon,koska olen jotenkin aina ajatellut,että mieheni ja vanhempi lapseni olisivat "vanhoja" tuttuja. Mies ei siis lapsen biologinen isä. Tytär on vierastanut elämässään ainoastaan kerran ja vain yhtä henkilöä(nykyinen mieheni). Reaktio oli niin voimakas ja epätyypillinen lapselle, että olemme jälkeenpäin asialle naureskelleet ja todenneet, että nii i se muisti, että apua taasko toi tulee  Cheesy.


Nuo lasten välisetkin kiinnostaa, ovathan he arkkityyppisesti ne kilpakaksikot Cheesy.

Kiitos etukäteen!
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 18:46:06 kirjoittanut Hansuli » tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.06.2006 11:15:48 »

Terve,

ennen kuin alan katsella karttoja, niin tässä on esimauksi hyvä artikkeli (englanniksi)kuun solmuista synastriassa.

http://www.cafeastrology.com/articles/relationshipastrologytips.html#nodesinsynastry
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.06.2006 18:53:20 »

Katsoin itse asiassa teidän kaikkien karttoja, vaikka vain miehestäsi ja tyttärestäsi kysyit.

Puolisosi ja tyttäresi ovat kumpikin Aurinko-Kaksosia, kummallakin on Pluto AC:lla ja kummankin noususolmun merkki on Skorpioni, kuten myös sinulla. Skorpioni on myös miehesi Kuumerkki ja alasolmu sijaitsee huoneessa 8. Mikä lie mafioso tai talousrikollinen ollutkaan edellisessä elämässään!  ;)Tyttäresi alasolmu sattuu miehesi Jupiterin ja Merkuriuksen keskivälille, joten entisen elämän kytköksiä voi hyvinkin olla, vaikken usko mihinkään läheiseen perhe -tai parisuhteeseen. Enemmän voisi olla kyse liikekumppanuudesta tai muista työasioista. Tai ehkä he ovat seikkailleet yhdessä pitkin maita ja mantuja, mistä sitä tietää.

Tyttären Mars osuu väljästi (orbi 7 astetta) yhtymään miehen alasolmun kanssa, joten näinkin päin kytkökset näyttäisivät toimivan.
Koska teidän kolmen yläsolmut ovat samassa merkissä, niin myös elämän oppitunnit ovat jokseenkin samantyyppisiä.

Muitakin mielenkiintoisia havaintoja tein teidän poppoosta. Jousimiehen merkki näyttää kummittelevan enemmän tai vähemmän kaikilla.

Miehesi: Aurinko huoneessa 9 (Jousimiehen huone)
Sinä: Aurinko huoneessa 9
Tytär: AC Jousimies
Poika: Kuu Jousimies

Mielenkiintoista oli myös havaita, että sinulla ja tyttärelläsi Kuut ovat samassa merkissä (Kauris) ja yhtymässä toisiinsa, orbi vain 1 aste. Pojan Kuu on Jousimiehessä, mutta se sijaitsee 26. asteessa, ja tässä asteessa  myös tyttären Kuu sijaitsee. Sinun Kuusi on sitten 27 astetta Kauriissa. Tällä on merkitystä transiittien aikana, jolloin kaikkien teidän kolmen Kuuhun kohdistuu painetta samanaikaisesti. Tyttären ja sinun Auringot ovat täsmälleen neliössä toisiinsa, ja näin ollen Aurinkoon kohdistuvat transiitit koettelevat teitä kahta samanaikaisesti.

Poikanne noususolmu on Neitsyessä huoneessa 11 ja sattuu 5 asteen orbilla sinun MC/IC-linjallesi. Itse pidän solmujen sijaintia jonkun toisen henkilön akseleilla erittäin merkittävän suhteen indikaattorina. Kytköksiä menneisiin elämiin luultavasti on ja Grande Finale olisi tarkoitus näytellä tässä elämässä.

Itselläni yksi merkittävimmistä ihmissuhteista on ollut sellainen, jossa toisen solmut lepäsivät asteentarkasti AC-DC-linjallani.

Sinulla ja miehelläsikään ei näytä olevan noita perinteikkäitä parisuhdeindikaattoreita synastriassa sinun Marsisi ja hänen Venuksensa konjuktiota lukuunottamatta, mutta kun sinun yläsolmusi on yhtymässä hänen Kuuhunsa, niin avot, liekö tuo ihmekään että olette (?) naimisissa. Mars ja Venus -kontakti ei tee vielä avioparia, tästä saadaan aikaiseksi vasta hyvin toimiva seksisuhde.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2006 18:58:43 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #3 : 09.06.2006 00:07:19 »

Kiitoksia lilli paljon  Smiley! Mielenkiintoista luettavaa. Synatrisesti tosiaan omataan toimivan seksisuhteen aspekti. En ole tuota         solmua ajatellutkaan. Jossain luki joskus,että suhteelle ei ole mitään järkiperäistä syytä.. se vain tulee ja käy läpi monia vaikeuksia, mutta ei katkea mihinkään. Komposiitti-kartassa tosin Juno tulee tarkasti nousuun.

Noista yhteisvaikutteista transiiteista olen myös asian laittanut merkille. Erityisesti tuo lasten kuun sama aste on mielenkiintoa herättävä (näin äitinä:)). Samaan soppaan, kun laittaa muiden perheenjäsenten asteita: Isä 7 astetta aurinko kaksonen, jupiter 26 astetta jousimiestä, äiti(edesmennyt) nousujouskari 7 astetta, sisko aurinko härkä 7 astetta, kuu 26 astetta jousimiestä. (Pluto oli muuten äitini Ac:lla hänen sairastuessaan.) 

Palatakseni tuohon solmukohtiin. Jos nuorimmaisen ja minun Grande finale olisi nyt, niin vaikea alku ollaan käyty läpi. Lapsi ollut kovinkin sairas varhaislapsuudessa... Haastellisempaa ollut kaikki verrattuna vanhimpaan. (eihän niitä verrata sais Smiley).

Täytyy kyllä tutkailla enemmän nuita solmuja  :Smiley!!

Kiitos vielä lilli!

Btw, jos herra on ollut Mafioso,niin ketäs me muut ollaan oltu  Cheesy?
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 09.06.2006 14:14:04 »

"Minä olen kuningas ja sinä olet palvelija"  2funny hihih, hyvä tyyppi tuo teidän lapsi.

Ei mutta asiaan;
Itse olen aloittelevana astrokarttojen tuijottelijana kaikista eniten kiinnostunut juuri noista karmallisia jutuista ja synastriakartoista. Kuun solmuista olen lueskellut, ja muistakin planeetoista, joista täällä foorumilla on ollut puhetta. Jotenkin tuo ei vaan oikein avaudu mulle, enkä tunnu pääsevän ihan kärryille.

Voisko joku antaa mulle vaikkapa apuvälineitä mistä kannattaa aloittaa? Tietty jos joku jaksaa tsekata tuota minun ja poikaystäväni karttaa ihan vaan päällisin puolin ,niin siitäkin voisi päästä alkuun. Suhteesta sen verran, että siinä on todella voimakas energia, ja olen nähnyt unia meidän edellisistä elämistä muutama kerran. Tätä suhdetta on leimannut suuret vaikeudet kokoajan, olemme täysin erilaisia ihmisiä, mutta silti sisimmässä jotenkin samaa. Olen monesti miettinyt, että onko tässä kyseessä todellakin kaksoisliekkini, kun ollaan niin erilaisia, mutta silti joku pitää yhdessä...

tietomme siis:
minä 2.6.1979 Kotka klo 20:10
puoliso: 6.11.1979 Kemi klo 01:12

 smitten smitten Kiitos!
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.06.2006 13:02:11 »

Hei systeri,

ajattelin vain ilmoittaa, etten ole unohtanut tätä topicia. Palaan karttohinne tämän päivän aikana.

T: Lilli
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #6 : 15.06.2006 15:40:11 »

Kiitos, kiva kun ilmoitit.  smitten Kaikki näkemykset ovat todellakin nyt kullanarvoisia, ihan sekä astrologian opiskelun kannalta, että suhteen kannalta.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 15.06.2006 17:08:14 »

Hei Sister of Night,

vilkaisin karttojani ja tällaista ajatuksia ne herättivät:

Ensinnäkin teillä on tällainen perinteinen puolisokuvio - toisen Kuumerkki on sama kuin toisen Aurinkomerkki. Sinä olet siis Aurinko- ja hän Kuu-Kaksonen. Tämä kuvio tuo mukanaan tunteen hengenheimolaisuudesta ja ehkä jopa sielunkumppanuudesta. Hänen Venuksensa sijaitsee täsmälleen sinun AC:llasi - ei varmaan paha juttu parisuhdetta ajatellen.  Wink

Mitä entisiin elämiin tulee, niin Kuunsolmuista  kuunsolmu niitä voisi päätellä. Olette lähes samanikäisiä, joten solmut sijaitsevat teillä samassa merkissä, Neitsyessä. Erityisen merkityksellisenä pidän sinun yläsolmu/alasolmuakselin sijaintia varsin tarkasti hänen AC-DC-linjallaan. Homma toimii myös toisin päin. Hänen yläsolmunsa on taas yhtymässä (orbi 5 astetta) sinun Kuuhusi ja Saturnukseesi. Vetovoima on tässä tapauksessa molemminpuolista ja koska alasolmusi sijaitsee hänen DC:llään, niin ties vaikka olette olleet puolisoita ennenkin.

Se, että kummankin yläsolmulla on lastia kertoo siitä, että mahdolliset keskeneräiset asiat tulevat selvittelyyn tässä elämässä. Kumpikin toimii tässä tapauksessa toisensa opettajana. Oppiläksyt eivät ole välttämättä helppoja eivätkä miellyttäviä, mutta tarpeellisia ja kasvattavia kumminkin.

Ai niin, cafeastrology.comissa oli maininta siitä, että Saturnus toisen ala- tai yläsolmulla viittaa monesti romanttiseen suhteeseen, joka on sellainen vaikeanpuoleinen.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2006 17:13:41 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #8 : 16.06.2006 11:50:51 »

Kiitos Lilli karttakatsauksesta  Smiley  smitten
Täytyy sanoa, että nappiin meni, ja tavallaan ne asiat, jotka olen unien ja muun kautta tiedostanutkin, vaan varmistuivat. Ja kiva että selitit mihin asioihin olet kartoillamme kiinnittänyt huomiota. Juuri tuo auttaa kun sitten itse yrittää noita planeettakuvioita tulkita.

Ja kyllä tuo silleen antoi toivoa, ja kannustusta siihenkin, että vaikka vaikeaa onkin, niin ei tästä voi vaan lähteä. Sellainen tunne noista selvittämättömistä asioista mulla on nimenomaan ollut hyvin vahvana, ja jotenkin antaa tsemppiä se, että kartoistakin se näkyy.

Täällä jossain topicissa oli puhetta siitä, että voi tehdä kartan kahden ihmisen tapaamishetkelle. Mä tein sen meidän kahden tapaamishetkelle (kellonaikakin on lähes minuutilleen oikein muistissa), ja varsinkin erikoiskuviotulkinnoissa tuli myös ihan hyvät jutut ilmi.  Tässä pikku pätkät niistä:


Suuri risti

Sinun kartallasi planeetat muodostavat erään astrologian eniten väärinymmärretyistä kuvioista. Kun vähintään neljä planeettaa ovat kaikki keskenään neliö-aspektissa ja vielä pareittain oppositiossa niin silloin olet suorittamassa todella suurta tehtävää tämän elämäsi aikana. Joskus tällaisessa tilanteessa tulee miettineeksi, että mikä ihme saa haukkaamaan näin ison palasen yhdellä kertaa, mutta mitä ilmeisimmin sinulla on tässä elämässä valmiudet tämän urakan hoitamiseen.

Mahdollisuuksien kolmio


Tässä kuviossa vähintään kolme planeettaa on keskenään sekstiilissä ja kolmiossa samalla kun kaksi ulointa planeettaa muodostavat oppositio-aspektin. Parhaimmillaan kysymyksessä on mahdollisuus ottaa omat synnynnäiset valmiudet todella tehokkaasti ja tasapainoisesti käyttöön tämän elämän aikana. Kolmiota ja sekstiiliä yhdistävä oppositio nousee hyvin tärkeään asemaan sinun elämäsi ja menestymisesi kannalta, sillä sen sisältämän haasteen oivaltaminen ja toteuttaminen konkreettisessa elämässä tasapainottaa kaikki henkiset tavoitteesi helpoiksi saavuttaa. Tietysti joudut tekemään tosissasi töitä myös muiden haasteellisten aspektien kanssa, mutta tässä kuviossa sijaitseva oppositio saa elämässäsi tärkeän toiveiden toteuttajan roolin. Tutustu tarkoin myös kolmion ja sekstiilin edustamiin valmiuksiin, sillä ne ovat koko ajan käytettävissä kaikkien mahdollisten haaveittesi toteuttamiseksi.

Jotenkin mulle tuli heti noista sellainen fiilis, että tässä on isoista jutuista kyse meidän välillä, mutta jos ja kun siitä selvitään, niin sitten voi jo lähteä täältä todellisena "voittajana".


Seuraavana yritän keskittyä minun ja mun isän suhteeseen, (sekin melko vaikea ja voimakasenergiainen) joten toivottavasti ei haittaa jos taas jossain vaiheessa täällä huutelen apua.

Mutta suuren suuri kiitos vielä kerran sulle Lilli!!!!   smitten



tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #9 : 16.06.2006 22:15:07 »

Hei!

Jos Lilli jaksat tässä joskus katsastaa minun ja (hm -mitenkähän häntä kuvailisin..)"osa-aika-rakastajani" synastriaa, olisi se todella huippua  Smiley Emme ole monen vuoden tuntemisemme aikana sitoituneet toisiimme, vaikka olemmekin olleet tiiviisti (ja ajoittain vähemmän) tekemisissä. Suhteemme ei nimittäin ole helpoimmasta päästä, ja molemmat ovat välillä niin salaperäisiä ja vetäytyviä että toisen tunteista ei juuri ota selvää.. Ajoittain tunteet sitten pulpahtavat pintaan, ja yleensä nimenomaan positiivisessa mielessä. Riitoja ei siis ole, mutta juuri tuo salailu ja molempien ajoittainen erakkomaisuus lienee ongelma. Silti tunnen erittäin vahvaa yhteenkuuluvuutta ja jonkunlaista sielujen sympatiaa hänen kanssaan, jota on vaikea selittää..

Tässä olisivat tiedot
Oma:10.10.1978 12:01 Tukholma, Ruotsi (18e03, 59n20 EET(GMT-02:00))
Hän:13.06.1975 09:45 Joensuu

 angel
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: