Onko meitä näin paljon, meitä samassa veneessä olevia???
Aivan uskomatonta!
Starseed, tarinasi oli aivan kuin minun tarinani, paitsi, että mieheni ei ole muuttunut lapseksi. Minä myös olen tehnyt aarrekartan...
Hei Zillic, tämä veneemme taitaakin olla sellainen isompaa kokoa oleva kunnon kirkkovene :
. Se näyttää välillä hörppäävän vettä, mutta pääsemme kuin pääsemmekin onnellisesti vastarannalle, kunhan vain uskomme onnistuvamme.
Parisuhde ei toimi, mutta siitä ei osaa luopuakaan, kun tuohan se kuitenkin tiettyä turvaa, mutta on toisaalta kamalaa, kun puuttuu fyysinen ja henkinen yhteys. Mitään ei ole "oikeasti" huonosti, jos vertaa vaikka johonkin alkoholistiperheeseen, jossa mies juo ja hakkaa vaimoaan. Mutta, kun "vain" toinen on mykkä ja eikä välitä, muuta kuin olla möllöttää. Eikä tosiaan muutenkaan tunnu olevan samalla aaltopituudella enää.
Juuri niin! Miten "hyvästä" ja kunnollisesta miehestä erotaan niin että toinen voisi sitä ikinä ymmärtää? Minä vain en yksinkertaisesti halua elää loppuikääni veljeni kanssa, koska siinä menee kaksi loppuelämää hiukan haaskioon
. Haluan vielä oppia uusia asioita ja tehdä kaikenlaista uutta ja innostavaaa. Hitsi kun en ymmärrä noista planeetoistakaan hölynpölyä, mutta on minulla onneksi tulkintoja tilattuna viisaammiltani.
Sitten vielä kaiken kukkuraksi, minua kiinnostaa eräs mies, joka kylläkään ei taida olla kiinnostunut minusta. Eri lähteistä minulle on sanottu, täällä palstallakin, että meillä on takana useita yhteisiä elämiä.
No ainakin tiedät ja tunnet olevasi hengissä, iloitse siitä
. Hän vain ei ehkä vielä muista sinua, eikä ole tietoinen että teidän pitäisi tavata
.