Laskin äsken 18 maya-nimeä, kaikki joiden synttärit mulla oli ylhäällä. Ja Huomasin ettei mulla oo samoja merkkejä kenekään tuttavani kanssa
Muilla oli keskenään yhteistä; paljon oli punaisia lohikäärmeitä, ja jopa kaksi PRIKULLEEN samanlaista kohtalonperhettä; avomieheni ja hänen tyttärensä (KIN 141, punainen spektraali lohikäärme), miten se pitäisi tulkita
? Kolmaskin samanlainen perhe on läheisellä ihmisellä, hänellä ainoa ero noihin kahteen on sointu (KIN 1, punainen magneettinen lohikäärme)
Ite oon "keltainen lunaarinen ihminen", joka kuulostaa tylsältä ja merkityksettömältä.. Millanen on lunaarinen, mitä se tarkoittaa suomeksi?
Tulkinnan mukaan:
IHMINEN TULEE PARHAITEN TOIMEEN SEN KASVUA TUKEVAN, SAMANKALTAISEN PLANETAARISEN PARTNERIN, KäDEN KANSSA.
KäSI ON KOSKETUKSISSA MUODON JA PARANTAVAN KOSKETUKSEN KANSSA.
TUULI HAASTAA IHMISEN ILMAISEMAAN INSPIRAATIOTA JA TAITEELLISUUTTA. TUULI OSAA AJATUSTEN KAUTTA TUODA ESILLE LUOMISEEN LIITTYVäT HENKISET VAIKUTTEET. IHMISTä TASAPAINOTTAA YHTEENKUULUVUUDEN JA TUNTEIDEN
KUU, JOKA VAPAUTTAA SOLUMUISTIN JA MUISTOT VAPAAN TAHDON TOTEUTTAMISEKSI. Tuo solumuisti herätti mielenkiintoni, voiko se olla sellainen tieto/taito/vaistot, joka on kaikille ihmisille yhteinen? En tiiä miksi kuvittelen ett meijän pitäis löytää jotain päämme sisältä mikä takais lajimme säilymisen..Ohhoh, omituisia ajatuksia
Noita punaisia merkkejä ei löytynyt keneltäkään läheisistäni, opas olis SIEMEN, ei täältä löytys ko. merkkejä omaavia
?