Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 09.06.2006 16:38:28 » |
|
Hei Asterix
Jännityksellä odotin miten tähän vastaat. Onneksi et tarvitse "paukkurautoja" (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_9_6.gif) tai kranaatteja (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_9_2.gif) tmv.
Heheh... Miksi ihmeessä tuota nyt jännittää? No en tarvitse... jos on oikein pahasti loukattu, niin kuoleminen on sille loukkaajalle aivan liian armollista. Hehheheheh..... Jääköön eloon ja kärsiköön.. : Eron kokeneena 23 v:n avioliittovuoden jälkeen, voin sanoa sen olevan pirunmoinen kokemus. - en totta vie suosittele sitä kenellekkään[/b] - katkera en ole, mutta säälin exääni; ei ole helppoa hänelläkään - naiset vaihtuvat melko tiuhaan
No ihmekö tuo, että vaihtuvat? On se vaan vaikea löytää naista, joka kestää miestä, jolle jo sen kurkkulääkärin olisi pitänyt antaa jotain rotan myrkkyä! Säälisit niitä naisia! Usein olen miettinyt, miksi en osaa päästää hänestä irti. - kaikesta kokemastani ja näkemästäni huolimatta
23 vuotta... tottumuksista on vaikea päästää irti. Uskon ihmisen toipuvan nopeammin puolisonsa kuolemasta, kuin rakastamastaan ihmisestä erotessaan
Niin minäkin uskon. Äitini meni naimisiin uudelleen 6 kk jälkeen isäni kuolemasta. Nykyisin pystyn jo kirjoittamaan/puhumaan asiasta itkemättä.
Ihana kuulla. Olemme ystäviä kaikesta huolimatta. - viimeksi istuimme yhdessä vierekkäin katsomassa, kun poikamme sai koulusta päästötodistuksen - menimme koko "perhe": minä, exäni, tyttäreni ja poikani äitini luo juhlakahville. (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_4_51.gif) (http://www.mainzelahr.de/smile/essen/tasse.gif)[/color] [/size] Elämänilo Hyvä homma! Joskus rakkaus vain muuttaa muotoaan, mutta ei se mihinkään katoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #16 : 09.06.2006 16:49:07 » |
|
No ihmekö tuo, että vaihtuvat? On se vaan vaikea löytää naista, joka kestää miestä, jolle jo sen kurkkulääkärin olisi pitänyt antaa jotain rotan myrkkyä! Säälisit niitä naisia! Hei Asterix(http://images.google.fi/images?q=tbn:2X5didWHPX5vDM:www.seabreezecomputers.com/superhero/pics/catwoman.jpg) Kiitos makeasta naurun aiheesta. ****** (http://kasiface.tripod.com/people26.gif) Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #17 : 09.06.2006 20:43:15 » |
|
Suurimmalle osalle olen pystynyt antamaan anteeksi..mutta itelleni en . tai siis olen ja en ole. kaipa se on sitä perus oinas-juttua: "miksi aina pitää luottaa ihmisiin ja sen jälkeen paikata puukon jäljet selästä?" Tiedän, ettei kukaan muu tuomitse minua rankemmin kuin minä, mutta mistä ihmeestä ymmärtäisin sen niin että ymmärtäisin sen ? Sekavaa tekstiä, mutta niin on pääkin
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
heguli
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 10.06.2006 07:16:06 » |
|
Olen samoilla linjoilla kuin Eppana78. Jostain syystä uskon ihmisistä vain hyvää, ja olen kyllä saanut kärsiä tästä "viasta" koko elämäni ajan. Sietokykyni on hypervenyvä ja olen tullut ( ja tulen varmasti jatkossakin) hyväksikäytetyksi sen vuoksi. Olen yliluottavainen. MUTTA, kun luottamukseni rikkoutuu, voin kyllä antaa anteeksi, mutta kyseinen henkilö tipahtaa arvoasteikollani alle nollarajan. Tarkoittanee sitä, että vastaantullessa jutella voin, mutta en mistään tärkeästä ja kotiini voi tulla vierailulle, mutta ei minun kutsustani. Petturista tulee minulle täysin merkityksetön ihminen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko,Venus: Kauris Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni Sideerinen Jousimies Valkoinen maailmojen sillanrakentaja Maa-kukko
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 10.06.2006 07:46:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 11.06.2006 15:03:16 » |
|
Joo...luulen, että se oli se 7 vuoden Saturnus -"sykli" (?), vähän kuin parisuhteessa...7 vuotta ystävyyttä, sitten vuoden tauko siinä, ja taas ystäviä ollaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #21 : 15.06.2006 17:37:43 » |
|
Kun astia on rikottu se ei ole enään ehjä, samoin voi sanoa rikotusta ystävyydestä, se on, mutta luottamus on kadonnut. Sielunkumppanini petti ja sen "varjo" seurasi elämäämme Anteeksi voi antaa, mutta kokemus valitettavasti se ei unohdu Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 15.06.2006 17:47:49 » |
|
minusta on vaikeinta päästä yli siitä, jos joku on teeskennellyt myötämielisyyttä (ollakseen hyvä ja täyttääkseen ideaalinsa hyvästä ihmisyydestä, pakosta tuntea rakkautta?) ja samalla sisällään tuntenut vihaa ja tuhoamishalua.
ja olempa itsekin käyttäytynyt näin jostain syystä...ehkä luullen että se on paras vaihtoehto tai oikein?
parasta on rehellinen vihamies, joka ilmaisee suoraan olevansa vastaan. silloin on kaikille reilu peli. rehellinen vihamies ei ole mielestäni paha juttu, silloin tiedetään missä mennään ja voidaan valita suunnat.
pakko-rakkaus ja pakko-myötämielisyys joka peittää alleen jotain muuta on kaikkein pahinta...silloin ei tiedä mihin uskoa.Tästä jäi mulle pahimmat arvet kun on pitkään luullut jotain hyväntahtoiseksi (hänen toimintansa perusteella) mutta onkin ollut pahantahtoinen.
miksi siis tälläisissä tilanteissa yleensä kiduttaa toistansa olemalla tekemisissä keskenään? kyllä tilaa riittää kaikille eikä ole pakko olla kaikkien kanssa "auvoa ja rakkautta"...jos ei sitä oikeasti koe. silti ei tarvitse koittaa tuhota toista, etäisyyden pitokin voi olla se ratkaisu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #23 : 15.06.2006 18:17:52 » |
|
Meneekö se matemaattisesti näin? Kun 7 vuoden suhteen jälkeen se menee poikki ja mies palaa ystävänä 7 vuoden jälkeen niin onko tosiaan sanottu että jotain on opittu. Ja mitähän tulee taas 7 vuoden jälkeen? Olen miettinyt meneekö niin kauan, että eräs toinen suhde paranee.. vai tuleeko taas joku kriisi v.. 2012.-. Maya.. varmaan..
Oinaiden avoimuus on muuten ihanaa kauriiden umpimielisyyden jälkeen. Tunnen erään joka aina yrittää uudestaan, välillä pettyy, mutta yrittää aina vaan. Hän on jotenkin viehättävä asenteessaan (nuori mies). Jatkakaa vaan, ei ainakaan sulkeutumista kokemiselta.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 16.06.2006 22:15:12 » |
|
Meneekö se matemaattisesti näin? Kun 7 vuoden suhteen jälkeen se menee poikki ja mies palaa ystävänä 7 vuoden jälkeen niin onko tosiaan sanottu että jotain on opittu. Ja mitähän tulee taas 7 vuoden jälkeen? Olen miettinyt meneekö niin kauan, että eräs toinen suhde paranee.. vai tuleeko taas joku kriisi v.. 2012.-. Maya.. varmaan..
No ei kai nyt ihan matemaattisen tarkasti. Siis se 7 vuotta voidaan laskea siitä ajankohdasta, jolloin tapasit ko. henkilön, jonka jälkeen suhteessa on todennäköisesti kriisi ellei se ole erityisen vahva sellainen. Sitten 7 vuoden suhteen jälkeen voi olla esim. vuoden (ihan minkä pituinen aika tahansa) tauko tms. Maarit Laurento kertoi tästä kerran Trendi -lehdessä (muutama vuosi sitten), joka minulla vieläkin jossain on. Ei tämä mikään Maya -juttu ole, jos sitä tarkoitit.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 17.06.2006 04:25:55 » |
|
Mulle on kasvanut tap etten koskaan näytä jos mua loukataan ....vaikka en sitä unohda en myöskään enään luota sellaiseen ystävään. Tapani olla ystävä onsitä että en missään muodossa astu toisen reviirille,ja jos ysätävin tekee sen minulle,loukatakseen tai saadakseen omaa etua asiasta,ja välehtelee ynms.en siis missään muodossa koskaan luota ja en kai siis osaa anataa anteeksi satasella..ikävää mutta näin se vaan on
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 17.06.2006 08:28:01 » |
|
Samaa mieltä rempan kanssa..mutta ajan kanssa sellainen ihminen unohtuu ja se on hyvä asia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #27 : 17.06.2006 08:55:29 » |
|
Anteeksi voi antaa, mutta kokemus valitettavasti se ei unohdu Mateve Näin minäkin ajattelen.. Olen "vapauttanut" eräitä ihmisiä ystävyydestäni, siis tavallaan poistanut heidät omasta elämästäni, sen jälkeen kun ystävyyttä ei enää ole... Eikä entisistä ystävistä kyllä tuttavia tule.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 17.06.2006 10:37:08 » |
|
"Anna meille meidän syntimme anteeksi, niinkuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"
Ihminen on armoton, Jumala armollinen
Ansaitsematon Rakkaus Minun Osakseni
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|