Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystäväsi petti/ loukkasi sinua ... kannatko yhä kaunaa . ...  (Luettu 41249 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 09.06.2006 17:38:28 »


Hei Asterix

Jännityksellä odotin miten tähän vastaat.
Onneksi et tarvitse "paukkurautoja" (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_9_6.gif) tai kranaatteja (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_9_2.gif) tmv.

Heheh... Miksi ihmeessä tuota nyt jännittää? Cheesy
No en tarvitse... jos on oikein pahasti loukattu, niin kuoleminen on sille loukkaajalle aivan liian armollista. Cheesy Hehheheheh..... Cheesy 2funny
Jääköön eloon ja kärsiköön.. :Smiley Cheesy 2funny



Eron kokeneena 23 v:n avioliittovuoden jälkeen,
voin sanoa sen olevan pirunmoinen kokemus.
- en totta vie suosittele sitä kenellekkään[/b]
  - katkera en ole, mutta säälin exääni;
ei ole helppoa hänelläkään
- naiset vaihtuvat melko tiuhaan

No ihmekö tuo, että vaihtuvat? idiot2
On se vaan vaikea löytää naista, joka kestää miestä, jolle jo sen kurkkulääkärin olisi pitänyt antaa jotain rotan myrkkyä! Shocked
Säälisit niitä naisia!



Usein olen miettinyt,
miksi en osaa päästää hänestä irti.
- kaikesta kokemastani
ja näkemästäni huolimatta


23 vuotta... tottumuksista on vaikea päästää irti.


Uskon ihmisen toipuvan nopeammin
puolisonsa kuolemasta,
kuin rakastamastaan ihmisestä erotessaan

Niin minäkin uskon. Äitini meni naimisiin uudelleen 6 kk jälkeen isäni kuolemasta. Wink



Nykyisin pystyn jo kirjoittamaan/puhumaan asiasta itkemättä.


Ihana kuulla.  smitten


Olemme ystäviä kaikesta huolimatta.
- viimeksi istuimme yhdessä vierekkäin katsomassa,
kun poikamme sai koulusta päästötodistuksen
- menimme koko "perhe": minä, exäni, tyttäreni ja poikani
äitini luo juhlakahville. (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_4_51.gif) (http://www.mainzelahr.de/smile/essen/tasse.gif)

[/color]
[/size]
 smitten  Elämänilo   smitten


Hyvä homma!  smitten
Joskus rakkaus vain muuttaa muotoaan, mutta ei se mihinkään katoa.  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #16 : 09.06.2006 17:49:07 »

No ihmekö tuo, että vaihtuvat? idiot2
On se vaan vaikea löytää naista, joka kestää miestä, jolle jo sen kurkkulääkärin olisi pitänyt antaa jotain rotan myrkkyä! Shocked
Säälisit niitä naisia!


Hei Asterix

(http://images.google.fi/images?q=tbn:2X5didWHPX5vDM:www.seabreezecomputers.com/superhero/pics/catwoman.jpg)

Kiitos makeasta naurun aiheesta.

******

(http://kasiface.tripod.com/people26.gif)


 smitten  Elämänilo   smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #17 : 09.06.2006 21:43:15 »

Suurimmalle osalle olen pystynyt antamaan anteeksi..mutta itelleni en idiot2. tai siis olen ja en ole. kaipa se on sitä perus oinas-juttua: "miksi aina pitää luottaa ihmisiin ja sen jälkeen paikata puukon jäljet selästä?" tickedoff
Tiedän, ettei kukaan muu tuomitse minua rankemmin kuin minä, mutta mistä ihmeestä ymmärtäisin sen niin että ymmärtäisin sen idiot2 Cry?
 Sekavaa tekstiä, mutta niin on pääkin 2funny coolsmiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #18 : 10.06.2006 08:16:06 »

Olen samoilla linjoilla kuin Eppana78.

Jostain syystä uskon ihmisistä vain hyvää, ja olen kyllä saanut kärsiä tästä "viasta" koko elämäni ajan.  idiot2

Sietokykyni on hypervenyvä ja olen tullut ( ja tulen varmasti jatkossakin) hyväksikäytetyksi sen vuoksi. Undecided

Olen yliluottavainen.

MUTTA, kun luottamukseni rikkoutuu, voin kyllä antaa anteeksi, mutta kyseinen henkilö tipahtaa arvoasteikollani alle nollarajan.

Tarkoittanee sitä, että vastaantullessa jutella voin, mutta en mistään tärkeästä ja kotiini voi tulla vierailulle, mutta ei minun kutsustani.

Petturista tulee minulle täysin merkityksetön ihminen.


 
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Oikku67
Vieras
« Vastaus #19 : 10.06.2006 08:46:01 »

Olen antanut anteeksi pettäjille ja en tunne katkeruutta menneistä. Smiley Minä myös tahdon edelleen uskoa, että jokaisessa on niitä hyviä puolia, vaikka olisivatkin "hyvässä piilossa"..
-että kukaan ei tarkoituksellisesti ja ilkeyttään loukkaisi ketään, vaan tilanteet johtaa toiseen ja on voimaton vastustamaan tapahtumien kulkua.. Huh
Ongelmani on, etten osaa antaa itselleni anteeksi tekemiäni ikäviä "temppuja".. Ne vaivaavat, vaikka aikaa on kulunut paljon ja olen näiden ihmisten kanssa asiat selvittänyt ja näennäisesti kaikki ok. En vaan tajua kuinka olen voinut olla niin typerä, että olen loukannut rakastamiani ihmisiä temppuilemalla heidän selkänsä takana.. tickedoff
Ei paljon auta et siihen aikaan olin aina kännissä, silloin se oli muka oikeutettu ja "hyvä" puolustus... uglystupid2

    O...    (http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/d035.gif)
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #20 : 11.06.2006 16:03:16 »

Joo...luulen, että se oli se 7 vuoden Saturnus -"sykli" (?), vähän kuin parisuhteessa...7 vuotta ystävyyttä, sitten vuoden tauko siinä, ja taas ystäviä ollaan... Smiley
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #21 : 15.06.2006 18:37:43 »



Kun astia on rikottu se ei ole enään ehjä, samoin voi sanoa rikotusta ystävyydestä, se on, mutta luottamus on kadonnut.  tickedoff
Sielunkumppanini petti ja sen "varjo" seurasi elämäämme  Cry
Anteeksi voi antaa, mutta kokemus valitettavasti se ei unohdu  tickedoff

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
kooky
Vieras
« Vastaus #22 : 15.06.2006 18:47:49 »

minusta on vaikeinta päästä yli siitä, jos joku on teeskennellyt myötämielisyyttä (ollakseen hyvä ja täyttääkseen ideaalinsa hyvästä ihmisyydestä, pakosta tuntea rakkautta?) ja samalla sisällään tuntenut vihaa ja tuhoamishalua.

ja olempa itsekin käyttäytynyt näin jostain syystä...ehkä luullen että se on paras vaihtoehto tai oikein?

parasta on rehellinen vihamies, joka ilmaisee suoraan olevansa vastaan. silloin on kaikille reilu peli. rehellinen vihamies ei ole mielestäni paha juttu, silloin tiedetään missä mennään ja voidaan valita suunnat.

pakko-rakkaus ja pakko-myötämielisyys joka peittää alleen jotain muuta on kaikkein pahinta...silloin ei tiedä mihin uskoa.Tästä jäi mulle pahimmat arvet kun on pitkään luullut jotain hyväntahtoiseksi (hänen toimintansa perusteella) mutta onkin ollut pahantahtoinen.

miksi siis tälläisissä tilanteissa yleensä kiduttaa toistansa olemalla tekemisissä keskenään? kyllä tilaa riittää kaikille eikä ole pakko olla kaikkien kanssa "auvoa ja rakkautta"...jos ei sitä oikeasti koe. silti ei tarvitse koittaa tuhota toista, etäisyyden pitokin voi olla se ratkaisu.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 15.06.2006 19:17:52 »

Meneekö se matemaattisesti näin? Kun 7 vuoden suhteen jälkeen se menee poikki ja mies palaa ystävänä 7 vuoden jälkeen niin onko tosiaan sanottu että jotain on opittu. Ja mitähän tulee taas 7 vuoden jälkeen? Olen miettinyt meneekö niin kauan, että eräs toinen suhde paranee.. vai tuleeko taas joku kriisi v.. 2012.-. Maya.. varmaan..

Oinaiden avoimuus on muuten ihanaa kauriiden umpimielisyyden jälkeen. Tunnen erään joka aina yrittää uudestaan, välillä pettyy, mutta yrittää aina vaan. Hän on jotenkin viehättävä asenteessaan (nuori mies). Jatkakaa vaan, ei ainakaan sulkeutumista kokemiselta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Fiona
Vieras
« Vastaus #24 : 16.06.2006 23:15:12 »

Meneekö se matemaattisesti näin? Kun 7 vuoden suhteen jälkeen se menee poikki ja mies palaa ystävänä 7 vuoden jälkeen niin onko tosiaan sanottu että jotain on opittu. Ja mitähän tulee taas 7 vuoden jälkeen? Olen miettinyt meneekö niin kauan, että eräs toinen suhde paranee.. vai tuleeko taas joku kriisi v.. 2012.-. Maya.. varmaan..

No ei kai nyt ihan matemaattisen tarkasti. Siis se 7 vuotta voidaan laskea siitä ajankohdasta, jolloin tapasit ko. henkilön, jonka jälkeen suhteessa on todennäköisesti kriisi ellei se ole erityisen vahva sellainen. Sitten 7 vuoden suhteen jälkeen voi olla esim. vuoden (ihan minkä pituinen aika tahansa) tauko tms. Maarit Laurento kertoi tästä kerran Trendi -lehdessä (muutama vuosi sitten), joka minulla vieläkin jossain on. Ei tämä mikään Maya -juttu ole, jos sitä tarkoitit. Smiley
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #25 : 17.06.2006 05:25:55 »

Mulle on kasvanut tap etten koskaan näytä jos mua loukataan ....vaikka en sitä unohda en myöskään enään luota sellaiseen ystävään. Tapani olla ystävä onsitä että en missään muodossa astu toisen reviirille,ja jos ysätävin tekee sen minulle,loukatakseen tai saadakseen omaa etua asiasta,ja välehtelee ynms.en siis missään muodossa koskaan luota ja en kai siis osaa anataa anteeksi satasella..ikävää mutta näin se vaan on Sad
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
sawotar
Vieras
« Vastaus #26 : 17.06.2006 09:28:01 »

Samaa mieltä rempan kanssa..mutta ajan kanssa sellainen ihminen unohtuu ja se on hyvä asia smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 17.06.2006 09:55:29 »


Anteeksi voi antaa, mutta kokemus valitettavasti se ei unohdu  tickedoff

 Wink Mateve

Näin minäkin ajattelen..
Olen "vapauttanut" eräitä ihmisiä ystävyydestäni, siis tavallaan poistanut heidät omasta elämästäni, sen jälkeen kun ystävyyttä ei enää ole... Eikä entisistä ystävistä kyllä tuttavia tule.
tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #28 : 17.06.2006 11:37:08 »

"Anna meille meidän syntimme anteeksi, niinkuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"

Ihminen on armoton, Jumala armollinen

Ansaitsematon
Rakkaus
Minun
Osakseni
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #29 : 17.06.2006 12:07:43 »

Hei Ystäväin

Olen tehnyt Chakrojen 1-3 maadoitusharjoituksia
ja tätä kautta saanut lisää
vapautta menneisyyden tapahtumista.

(http://www.energiakeskus.com/img/archives/chakras.gif)

Olen myös henkisesti
saanut paljon energiaa.

Suosittelen kokeilemaan.

*****

Energiapyörteiden tasapainottaminen


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=7600.msg61237;topicseen#msg61237
    Sonia Shoquette Energiapyörteiden tasapainottaminen; Chakrat

*****

Helppo maadoitusharjoitus,
joka tasapainottaa olotilaasi


Tilaa itsellesi sopivat krsitallisaappaat
maapallon kristallisydämestä

Laita silmäsi kiinni ja
hengitä kolme kertaa syvään henkeä,
tulee ehkä hieman huojuva olotila
ja sitten pyydät Gayan-äiti maan lupaa saada
itsellesi sopivat kristallisaappaat
maapallon kristallisydämestä

- tähän menee jonkin verran aikaa,
kunnes löydät ns. tasapainoisen tilan

Kiitä lopuksi saamista saappaista
ja avaa sitten silmäsi.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: