Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystäväsi petti/ loukkasi sinua ... kannatko yhä kaunaa . ...  (Luettu 41233 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 17.06.2006 12:39:56 »

Heippa,

pahimmin minua on höynäyttänyt eräs mies, jonka kanssa olimme ensin n. 5 vuotta ystäviä ja jonka jälkeen suhde muuttui romanttiseksi. Tämä mies ihan itsetarkoituksellisesti leikki tunteillani, mikä oli minusta oikea kardinaalirikos tässä tapauksessa. Olisin kestänyt pelleilyä joltakin ventovieraalta, mutta "ystävältä" en sitä odottanut.

Joka tapauksessa umpirakastuneena ja sydän särkyneenä kärvistelin muutaman kuukauden murhanhimoisissa tunnelmissa, kunnes päätin tarttua härkää sarvista ja lähteä kertomaan tälle miehelle, miten hän oli minua loukannut. Tällöin olin jo sen verran rauhoittunut, että jonkinlainen järkevä keskutelu oli mahdollinen. Hän pyysi minulta anteeksi, mikä oli minulle tärkeää. Tämän jälkeen oli helpompi päästä irti hänestä.
Ystävyys ei ole tietenkään jatkunut romanttisesta suhteesta puhumattakaan. Ko mies on soitellut minulle toisinaan humalapäissään, ja ilmeisesti hän kuvitteli monen vuoden ajan, että olen hänelle yhä vihainen. Vihaa en kanna, enkä myöskään kaunaa, mutta eivät ne tehdyt loukkaukset ole mihinkään unholaan kadonneet. Petturin kanssa on aina varovainen. Hänen kanssaan ei halua olla erityisesti tekemisissä.

Jokseenkin samaa taktiikkaa olen noudattanut myös muissa, vaikka vähemmän traumaattisissa tilanteissa. En pelkää myrskyn nostamista ja asioiden selvittelyä silmästä silmään. Kummasti muuten puhdistaa ilmaa tällainen kuohahtelu!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sawotar
Vieras
« Vastaus #31 : 17.06.2006 14:08:21 »

En halua olla missään tekemisissä entisten petturi ystävien kanssa Lips Sealed anteeksi olen antanut ja asiat on unholassa, opettihan nekin todella paljon itsestäni josta olen kiitollinen heille, että aukaisivat silmäni silleen, että en ole enään niin kiltti ja sinisilmäinen vaan oman arvoni tunteva ihminen smitten ISO KIITOS  Wink
tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #32 : 18.06.2006 19:21:31 »

Anteeksianto on helppoa niille joita rakastaa. Tosin on yksi ihminen jolle en anna koskaan anteeksi, en ole tekemisissä koska jotkut eivät vain osaa muuttaa tapojaan.
tallennettu
dessu86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


au & asc skorpioni


Profiili
« Vastaus #33 : 12.07.2006 01:38:27 »

aika noloa myöntää, mutta vaikka oisin antanu anteeksi, niin silti kostan jotenkin...  Embarrassed Oon yrittänyt päästä eroon tavasta, mut sitten kun tulee tilaisuus kostaa niin meen vaan jotenkin sen tunteen mukana etten ajattele mitään. Eikä edes kaduta vaikka tiedän että se on lapsellista.
 Lips Sealed
tallennettu

Love our love
just shouldn't be thrown away
I will be there, i will be there.
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #34 : 12.07.2006 10:22:54 »

Minä olen viimeisen 15 vuoden aikana joutunut urakalla ja laskuun opettelemaan anteeksi antamisen voimaa.
Suurimmat harjoitukset olen käynyt omaa isääni kohtaan ja vuosia siinä meni.Ei ollut aivan helppoa, mutta kun lopulta sai anteeksi annettua, vapautui ja mikä suuri helpotus se olikaan. Nyt olen opetellut tuntemaan isääni uusin ja anteeksi annetuin silmin.
Myös muita anteeksi antamisen harjoituksia tielleni on viskattu ja kaikille olen antanut anteeksi, joko henkilölle itselleen suoraan kasvotusten sanoen tai hiljaa mielessäni. En halua jäädä katkeruuteen makaamaan, vaan haluan elää sovussa ja tyyneydessä itseni kanssa.
Anteeksi antamisella on suuri voima!  angel
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
härkä-69
Vieras
« Vastaus #35 : 17.07.2006 11:41:22 »

Anteeksianto on prosessi, ei aktiivinen teko. Anteeksianto tulee itsestään, kun on siihen valmis. Kärsivällisyyttä siihen vain tarvitaan.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #36 : 17.07.2006 14:55:54 »

No tanaan kannan kaunaa! buck2

Eras mies, jonka kanssa kavin kerran kahvilla pari paivaa sitten toiden jalkeen kertoi koko tyoyhteisolle ja muutamille ystavilleni meidan seurustelevan. Huh

Tama mies puhuu sellaista bullshittia, ettei tosikaan!

Olen tavannut yksityisesti taman miehen vain tuon kerran pari paivaa sitten n. 45 minuutin ajan kahvilla.
Muutoin han vaikuttaa samoissa tyopiireissa jonkin verran.

Pitaisi uskoa omaan intuitioon siita, etta jos tyypissa tuntuu olevan jotain vikaa,
siina silloin useinmiten ON vikaa. tickedoff

Lisaksi tama mies hokee koko ajan, etta toivottavasti sina et jata minua jne.

Han on selkeasti henkisesti jotenkin epatasapainossa. uglystupid2
Han todella kuvittelee, etta me olemme menossa naimisiin
45 min kahvilla istumisen jalkeen! idiot2

Inhottavaa tassa on se, etta se tyyppi on ehtinyt jo olla yhteydessa naiden parin paivan aikana exaani, muutamiin hanen ystaviinsa, nykyiseen miesystavaani ja hanen ystaviinsa ja minun ystaviin ja kertoilee ihan onnessaan, mita kaikkea teemme yhdessa, kuinka kivaa on olla yhdessa ja kuinka suunnittelemme haita jne. ja ystavani miettivat,
etta mita hullua tama oikein on? idiot2

Ilmeisesti siita tulee joku riesa ja kauheinta tassa on se, etta minun pitaa viela keskiviikko aamuun
kestaa tuota idioottia fyysisesti toissa! buck2

Se lahentelee koko ajan ja minua inhottaa jo hengittaa samaa ilmaa sen kanssa!
Jos se koskee, niin minun tekee mieli menna suihkuun ja desinfioida itseni. buck2

Olen jo ryhtynyt toimiin, ettei minun tarvitse kestaa tyyppia missaan olosuhteissa enaan! knuppel2

Inhottavaa.. buck2 Aivan kuin olisi tullut jollain tasolla henkisesti raiskatuksi. buck2




tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 17.07.2006 15:44:07 »

Voi Asterix raukkaa kun kaikkeuden kaikki miehet, jolla jotain on vinossa, haluavat ehdottomasti sinut ja vain juuri sinut.. huh huh..(eivätkä edes ymmärrä poistua näyttämöltä)

Jotenkin nauratti lukea tää juttu.. on tää niin hauska. Kannattaa mennä psykoloogille jos raiskaus on pahempaa lajia.. coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 17.07.2006 15:45:05 »

Kun tämä kerran astrofoorumi on, niin oletteko huomanneet että tietyt merkit kantaisivat kaunaa pahemmin kuin toiset?

Eräs ystäväni  aurinko  askendentti  jousimies ja kuu kauris sekä  venus  skorpioni on ehkä pahin tuntemani ihminen kantamaan kaunaa ja vihaa sisällään. Hän pitää mielummin asiat ja ongelmat piilossa ja auta armias jos häntä arvostelee joskus, niin hän kyllä vetää sellaiset draamat ja lopun elämän kestävät kaunat, että niistä saa kuulla kuolinvuoteellakin varmaan. Sad Välillä mietin miten hän kestää itseään! Kaunoja hänellä on suuntaan jos toiseen tosiaankin eikä yhtään todella läheistä ystävyyssuhdetta ehkä juuri tämän asian takia.  Huh Ovatko kaikki jousimiehet tällaisia?  Huh

Minä suutun ja lepyn helposti, mutta tietyistä asioista kannan edelleen kaunaa sisälläni, varsinkin isääni kohtaan, joka kohteli minua lapsena hyvinkin epäsuotuisasti.  Cry
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 17.07.2006 15:54:35 »

Olen antanut anteeksi Asterixille, koska olen ymmärtänyt että hänen kaltaisensa olento ELÄÄ negatiivisesta huomiosta - Ainakin olen ymmärtänyt plutoa, jos sillä nyt sitten on enää merkitystä. Samalla kun itse lennän planeettojen tähtivyössä, toisella on "ongelma" kymmenistä miehistä, jotka keskimäärin vainoavat hänen HENKEÄÄN ja vaikka MILLÄ tekosyyllä ehdottomasti haluavat häntä..

Otan vain positiivista toimintaa vastaan vast´edes  2funny 2funny 2funny 2funny jos siihen pääsee, ei ole anteeksiannettavaa. Mars Aurinko Jupiter Venus
« Viimeksi muokattu: 11.09.2010 12:13:26 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 17.07.2006 17:15:04 »

Voi Asterix raukkaa kun kaikkeuden kaikki miehet, jolla jotain on vinossa, haluavat ehdottomasti sinut ja vain juuri sinut.. huh huh..(eivätkä edes ymmärrä poistua näyttämöltä)


Luojan kiitos, ettei sentaan kaikki, mutta jotkut. buck2
Usko pois, kusipaa-magneettina ei ole kovin kivaa olla. Wink
Ovat aina reagoimassa joka raksahdukseen. :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #41 : 17.07.2006 17:50:10 »

Kun tämä kerran astrofoorumi on, niin oletteko huomanneet että tietyt merkit kantaisivat kaunaa pahemmin kuin toiset?

Olen. :Smiley

Eräs ystäväni  aurinko  askendentti  jousimies ja kuu kauris sekä  venus  skorpioni on ehkä pahin tuntemani ihminen kantamaan kaunaa ja vihaa sisällään. Hän pitää mielummin asiat ja ongelmat piilossa ja auta armias jos häntä arvostelee joskus, niin hän kyllä vetää sellaiset draamat ja lopun elämän kestävät kaunat, että niistä saa kuulla kuolinvuoteellakin varmaan. Sad Välillä mietin miten hän kestää itseään! Kaunoja hänellä on suuntaan jos toiseen tosiaankin eikä yhtään todella läheistä ystävyyssuhdetta ehkä juuri tämän asian takia.  Huh Ovatko kaikki jousimiehet tällaisia?  Huh


Jaa-a... voi olla.
Tosin miesystavani on Jousimies ja hanella joskus lievaa taipumusta muistella karsimaansa pahaa tai "pahaa", mutta ei usein, eika se ei ole kovin paha hanella.
Pahimmillaan kestaa ehka viikko murjotusta. Cheesy
Joko han on oppinut tai sitten joku aspecti on vaikuttamassa niin, etta elama jatkuu ilman suurempia murheita ja katkeruuksia.
Han ei myoskaan puutu tai anna mitattomien juttujen haitata elamaansa, eika ota asioita henkilokohtaisesti,
mika ilmeisesti on aika epa-Jousimiesmaista kaytosta? idiot2

Hanella on aika laaja ystavapiiri,
enka ole koskaan tormannyt hanen kanssaan mihinkaan konfiltiin.
Pitaisi olla varmaan aika iso juttu, etta han katkeroituisi kuukausien tai vuosien ajaksi. Yhtakkia en saa edes mieleen mitaan sellaista. idiot2

Jos hanta alkaisi rasittamaan joku nettikirjoittelu,
niin tuskin hanella olisi silloin muuta sisaltoa elamassaan. Cheesy
Nain kuvittelisin.

Tuskin helposti ja mitattomista jutuista katkeroituvalla tyypilla olisi monia ystavia ymparillaan, oli sitten kysymys mista merkista tahansa. Wink

Toki tiedan muutamia Jousimiehia, jotka vetaa todella herkasti herneen nenaan mita ihmeellisimmista asioista moniksi vuosiksi ja viela kiduttavat itseaan siina ja ovat siina pysahtyneessa tilassa jopa vuosia. Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 17.07.2006 18:47:02 »

Asterix - luit siis ironisen tekstini ihan myönteisessä mielessä!

Haluan vain sanoa että missä tahansa suhteessa voi olla tai olla  olematta. Aina voi deletoida ne olennot, joita ei lähelleen halua. Omalta kohdaltani PUHUTTELU auttaa. Puhuttelen olennon, joka loukkaa käytöksellään. Jos epämääräiset lupaukset ja muu piittaamattomuus jatkuvat, voin katkaista välit kokonaan tai olla koskaan erityisesti luottamatta ja pakosta vain pitää välejä - olla välittämättä, mutta ei saa loukkaantua.

Itse olen ollut tavallaan magneettina tunnevammaisille, mutta olen lopettanut sen asian ihan kokonaan.  coolsmiley Muut eivät häiritse.

ps edelleenkin, jousimiehet on kaikkea muuta kuin pikkumaisia  smitten
« Viimeksi muokattu: 11.09.2010 12:13:59 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #43 : 17.07.2006 19:40:14 »

Asterix - luit siis ironisen tekstini ihan myönteisessä mielessä!

Haluan vain sanoa että missä tahansa suhteessa voi olla tai olla  olematta. Aina voi deletoida ne olennot, joita ei lähelleen halua. Omalta kohdaltani PUHUTTELU auttaa.

Heheh... ilmeisesti edes pistelias ja vtumainen Nouseva Scorpionini ja Mars Oinaassa ja vtumaiset lausunnot keksiva Merkurius Kaksosissa ei kykene deletoimaan epatoivottuja henkiloita elamastani.. Grin
Voi minua..!  buck2
Pulassa jalleen!  Grin
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #44 : 18.07.2006 12:35:41 »

Olen antanut itselleni anteeksi ja annan anteeksi myös niille, jotka eivät ole vielä itseään armahtaneet.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: