Elektra
|
|
« Vastaus #15 : 07.11.2005 11:25:47 » |
|
Kyllähän sitä maata myöden mennään täällä ja vieläpä muuttuvissa merkeissä. Näkyyhän se, oon melkoinen maatiainen. Toinenkin muuttuva maa-tiainen täällä visertää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #16 : 07.11.2005 11:45:49 » |
|
Moi,
eniten löytyy kartalta vettä ja kiinteää laatua.
Hallitsevaksi merkiksi tulee näin Skorpioni ja Skorpionina se pysyy, vaikka annettaisiin Auringolle, Kuulle, AC:lle ja AC:n hallitsijalle muita planeettoja enemmän painoarvoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #17 : 07.11.2005 13:40:29 » |
|
Lilli, Minulla myös vettä ja kiinteää eniten. Tosin ilmaa ja tulta on planeetoissa laskettuna melkein yhtä paljon kuin vettä, mutta kun Aurinko-, Kuu- ja nouseva merkki ovat kaikki vetisiä, on hallitseva elementti aika selvä. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
windwind
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 07.11.2005 15:17:26 » |
|
Johtava tuli: Kiinteä tuli: Muuttuva tuli: Johtava ilma: Kiinteä ilma: Muuttuva ilma: Johtava maa: Kiinteä maa: Muuttuva maa: Johtava vesi: Kiinteä vesi: Muuttuva vesi: Näin täällä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Outolintu
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 07.11.2005 17:06:14 » |
|
Olen johtava tuli & ilma versio. Hallitseva merkki siis Oinas tai Vaaka. Riippuu vähän karttaohjelmasta, painotuksista ja mukana olevista asteroideista jne. Joka tapauksessa maa ja vesi jäävät selkeään vähemmisöön.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rasvapakara
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 07.11.2005 17:15:40 » |
|
Aaah, Outolintu, tuo sinun avatar!!! Se on niin dualistinen, että pökerryn nauruuni. Tämä foorumi on täynnä koomikkoja ym.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #21 : 07.11.2005 18:53:53 » |
|
Outolintu, itselläni aikalailla sama. Eniten kartallani on johtavaa laatua.
Aurinko, kuu, mars ja venus oinaassa Jupiter, saturnus ja pluto vaa´assa Nousevakin on vielä rapu joten johtavaa laatua löytyy. Taidan olla ajoittain todella rasittava. Työympyröissä olen mielummin taka-alalla ja annan muiden tehdä päätöksiä. Lähipiirissä taas teen mielelläni päätöksiä ja luulenpa että johtavien merkkien vaikutus näkyy paremmin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Timotheus
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 07.11.2005 19:13:10 » |
|
Vettä ja ilmaa eniten johtavissa merkeissä. Maata taitaa löytyä vähiten...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
Satunnainen astroilija
Myöhemmin ei tule koskaan...
|
|
« Vastaus #23 : 07.11.2005 21:53:42 » |
|
Johtavaa tulta täälläkin eniten... Järjestyksessä: Tuli, maa, ilma ja vesi Johtava, kiinteä ja muuttuva :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Kauris/Nousu-Vaaka/Tuli-Käärme/Punainen Lunaarinen Maa
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #24 : 07.11.2005 22:16:37 » |
|
Mitä elementtiä on eniten kartallasi? Näkyykö sinussa selkeästi hallitsevimman elementin vaikutus?
Miten se katsotaan? Olen Oinas, nousumerkki Leijona,Kuu Kauriissa,Merkurius + Venus Kaloissa ja Mars Vesimiehessä.Tarvitseeko muita tietoja?
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Outolintu
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 07.11.2005 22:57:40 » |
|
Aaah, Outolintu, tuo sinun avatar!!! Se on niin dualistinen, että pökerryn nauruuni. Tämä foorumi on täynnä koomikkoja ym. Eikö oo söpö? Ja sitten asiaan. Onko teillä selkeästi joku merkki hallitseva vai onko meitä kahden merkin välillä keikkuvia enemmänkin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Shar
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 08.11.2005 08:44:23 » |
|
Muuttuvaa vettä ja ilmaa yhtä paljon, hallitsevat merkkini ovat siis Kalat ja Kaksoset. Tunnistan molempia itsestäni melko paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 08.11.2005 16:24:51 » |
|
kun laskin itse, sain hallitsevaksi merkiksi kalat, mutta tämän tietokoneen printtaaman version mukaan se olisi joko rapu tai kauris.. onko tässä jotain erilaisia laskutapoja ... ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|