Artemis
|
|
« : 05.11.2005 13:16:46 » |
|
Mitä elementtiä on eniten kartallasi? Näkyykö sinussa selkeästi hallitsevimman elementin vaikutus?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #1 : 05.11.2005 13:19:03 » |
|
Itselläni eniten löytyy tuli elementtiä ja kaipa se paistaakin läpi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #2 : 05.11.2005 13:27:02 » |
|
Mitä elementtiä on eniten kartallasi? Näkyykö sinussa selkeästi hallitsevimman elementin vaikutus?
No jaa Mun Radixilla elementtejä eniten: [/color][/b] Eli ja No, onhan noita puheenlahjoja, juu....
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #3 : 05.11.2005 13:41:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 05.11.2005 14:14:37 » |
|
maata ja vettä tasasesti eniten. ja ilmaa ei yhtään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
manjaana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 05.11.2005 15:02:09 » |
|
Kyllähän sitä maata myöden mennään täällä ja vieläpä muuttuvissa merkeissä. Näkyyhän se, oon melkoinen maatiainen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko härkä Kuu oinaassa venus kaloissa ASC leijona DC vesimies MC oinas Sininen rytminen myrsky Vesi-Jänis
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #7 : 05.11.2005 18:36:40 » |
|
Itselläni ei ole yksikään planeetta maamerkissä, aika jännä. Ilma elementtiä on toiseksi eniten vissiin kartallani. Olenkin toisinaan kaikkea muuta kuin jalat maassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
apache
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #8 : 05.11.2005 20:51:50 » |
|
Minulla on kaikkia elementtejä aika tasaisesti, mutta maata on kyllä eniten.
|
|
|
tallennettu
|
puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #9 : 06.11.2005 12:14:47 » |
|
Vettä on eniten ja kyllä näkyy tunteellisuudessa. Myös ilmaa ja tulta on aika paljon (mm. tulikolmio), mutta maata hyvin vähän. Ehkäpä sitten onneksi kuitenkin Saturnus on kartallani hyvin vahva, joten jalat pysyvät kuitenkin maassa. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hah
Satunnainen astroilija
Keltainen Galaktinen Eb
|
|
« Vastaus #10 : 06.11.2005 15:02:22 » |
|
Hei! Minulla on maaelementtejä (4) eniten, sitten tulee tuli (3) ja vettä (2) ja ilmaa(2) on saman verran. Otin mukaan vain perusplaneetat + Chironin. Kiinteissä merkeissä on 7 planeettaa ja muuttuvissa 4. Johtavissa ei lainkaan. ---- , ja .
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisuuden lumoava sointi Tuon kuvakirjoituksen tulkintaan haluan antaa koko elämäni, sillä ikuisuuden olemukseltaan asuvan tiedän täällä: itsessäni. Herman Hesse Runoja:1,63.
|
|
|
Miisu67
Kohtuuastroilija
Voimariimu: Fehu
|
|
« Vastaus #11 : 07.11.2005 08:58:01 » |
|
No vettä... (ulkonakin sataa sopivasti...) ja muuttuvissa merkeissä. Näyttääpi olevan vesi-kolmiokin. Sitten kun siihen seuraavana elementtinä laitetaan tuli sekaan, niin joskus kiehuu ja joskus tukahduttaa Mutta mitä se elämä olisikaan ilman haasteita!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko , AC , Kuu ja MC , Venus , Mars Punainen Kristalli Kuu Tuli-Vuohi
|
|
|
kamomilla
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 07.11.2005 09:33:17 » |
|
Maata eniten, mutta vettä melkein yhtä paljon. Kaipa se maatiaisuus minusta näkyy
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
RedCat
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #13 : 07.11.2005 09:43:13 » |
|
Ilmaa on eniten, tulta ja maata taitaa olla yhtä paljon. Aika tasainen jakauma kaikkea muuta paitsi... vettä. Ja silti pitäisin itseäni tunneihmisenä. Hmmm.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Leijona Kuu Vaaka
- Valkoinen yliääni tuuli -
Free your mind - and the rest will follow!
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #14 : 07.11.2005 10:42:46 » |
|
ilmaa ja tulta
|
|
|