Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten leijona ja neitsyt sopivat  (Luettu 5629 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taruellen
Vieras
« : 09.06.2006 15:55:23 »

Olen kiinostut tietämään miten leijona nous.vaaka/neitsyt nous.jousimie sopivat yhteen. Ise koen että olemme aivan eri planeetoilta. Voisiko joku viisas kertoa minulle oman tulkintansa? Luin myöskin ahdistavasta rakkaudesta. Omalla kohdallani on juuri menossa sellainen. Ei siinä keskustelut auta, tai auttaa vähäksi aikaa, mutta kohta kaikki on taas ennallaan. Melkein kyllä tiedän mikä tulee olemaan lopputulos.Ei siinä ahdistettava voi vuositolkulla olla, jos yhtään ajattelee itseään. Juuri kävimme taas kerran keskustelun ja katsonkin nyt kuinka kauan vaikutus kestää, sillä enään en jatkossa keskustele, vaan meidän molempien parhaaksi tiet lähtevät eri suuntiin. Keskustelle toki voi ja kannattaakin, siitä joko ottaa opikseen tai sitten ei. Kiitos etukäteen vastauksista ja hyvää viikonloppua T neitsyt/jousimies Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.06.2006 12:54:14 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.06.2006 19:29:39 »

No, yleensä viereiset merkit ei onnistu, minulla ollut ahdistavaa just viereisten eli kauris/ skorppari kanssa. Tuli on parempi. Hyppää muihin samaa elementtiä oleviin niin jo helpottaa. Joukkari sopis leijonan kanssa varmaan siksi että joukkarin on helppo antaa positiivista huomiota, eikä takerru yhtään yksityiskohtiin.

Leijonasta tulee toisaalta mieleen sellainen keskikesän pysähtyneisyys, kyllä myös vauraus, mutta pysähtyminen sen keskelle. Miten neitsyt, onko sen merkin tehtävä seuloa jyvät akanoista vai.

[ Oinas | Härkä | Kaksoset | Rapu | Leijona | Neitsyt | Vaaka | Skorpioni | Jousimies | Kauris | Vesimies | Kalat ]

SUN in VIRGO with LEO  You two are very different! Virgo is more modest, self-effacing, shy, and unobtrusive than Leo, who craves social approval, recognition, love, and applause. Leo tends to step into the limelight and outshine or overpower Virgo. Virgo is more emotionally self-sufficient than Leo is, and may not give Leo all of the strokes and appreciation  Leo wants.     Virgo also has a tendency to become fussy and particular, and these fits of perfectionism can have disastrous consequences when the target of Virgo's critical eye is Leo.  Leo is particularly sensitive to criticism and tends to interpret Virgo's constructive criticism as a personal attack. Virgo is more analytical and psychologically astute than Leo, who may not appreciate being picked apart or psychologically analyzed by Virgo! Another problem in this relationship is that Leo may take for granted much of the work and assistance that Virgo provides.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 19:59:58 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taruellen
Vieras
« Vastaus #2 : 26.06.2006 09:44:20 »

Kiitos vastauksestasi.Mun mutsi on kauris ja faija oli skorppari ja erohan siitä tuli alta aika yksikön. Hyvää alkavaa viikkoa T. Neitsyt/jousimies
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 26.06.2006 11:01:34 »

Siis miten meni, oletteko eronneet?

Minulta on serkkukin kysynyt, oletko jonkun kanssa vain siksi kun ei ole muita. Hyvä kysymys sekin kai oli.

Mutta meni kauan uskoa tuo elementtijuttu, vaikka tulen kanssa olen aina eniten kotonani, oli muissa mitä puolia tahansa. Ilmamerkki kokematta. Ainakin pitkässä suhteessa. Tuleeko se ihan loppuelämässä.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2006 11:03:33 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taruellen
Vieras
« Vastaus #4 : 29.06.2006 10:20:39 »

Ei olla erottu, ainakaan vielä. Keskustelut ovat olleet kyllä hyvin syvällisiä ja rankkoja. Minä kyllä aavistelen, että siihen tämä vielä johtaa, mutta aina minä annan puhua itseni ympäri. No ehkä aika ei ole vielä kypsä.Luin juuri viikon ennusteet sekä neitsyelle, että jousimiehelle, jota olen ja aika osuvia oli ennusteet.Ans kattoo nyt miten ämmän käy. Tiedän että mulle on luvassa suuria muutoksia ihan lähiaikoina. Olen saanut enkelikorttiennustuksia ja ne menivät ihan nappiin, niiltä osin mikä on jo takana päin ja tulevaisuus lupasi hyvää. Jään odottelemaan niitä suuria muutoksia. Hyvää viikon jatkoa T. Neitsyt/jousimies Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: