Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä tapasit nykyisen, entisen tai tulevan kumppanin?  (Luettu 25917 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 09.06.2006 21:45:26 »

Mikähän ihmeen rakkaus-romantiikka päivä miulla tänään on, ku olen näin hempeissä tunnelmissa!!??  Shocked :Smiley Smiley

Asiaan..
Kertokaas nyt kaikki, että missä kaikissa eri paikoissa, eri tilanteissa jne olette tavanneet nykyisenne, entisenne tai tulevanne (<--heh  Wink) kumppaninne. Haluaa tietää!! Ehkäpä mie yritän tällä lieventää kyltymätöntä romantiikan nälkääni..   smitten

Itse tapasin nykyisen kumppanini leirintäalueella. Olin pystyttämässä kaverini kanssa telttaa kovin määrätietoisesti ja mukamas ammattitaitoisesti. Ammattitaidostani sen verran, että se oli muuten sitten elämäni ensimmäinen kerta, kun oli minkäänlaisessa tekemisissä teltan kanssa. Teltta oli miulle silloin ihan uusi tuttavuus.  Embarrassed Huh Cool

Se oli varmasti aika huvittava näky kun kaksi blondia yrittää pystyttää telttaa ensimmäistä kertaa. Naruja yrittettiin sitoa ilmaan ja jalat osottivat minne sattui ja lopputulos ei todellakaan näyttänyt teltalta. Ihmisiä alkoi kerääntyä meidän lähettyville koko ajan vaan enenmmän ja enemmän. Enimmäkseen ne olivat jostain kumman syystä miespuolisia, joilla kaikilla oli sata hyvää neuvoa ja pirkkaniksiä meille.  tickedoff

Sitten jossain vaiheessa, joku sanoi meille, että meiltä puuttui jalkoja ja että ei se teltta sen takia pysy pystyssä. Siinä samassa mie pinkasen ylös hermostuneena hakemaan niitä jalkoja. Hermostuneena sen takia, koska Oinaana enhän mie voi ottaa vastaan ohjeita. No lähdin "juoksujalkaa" auton takaluukusta hakemaan lisää jalkoja ja samalla huutelin kaverilleni jotain, joka jäi taakseni.

Yhtäkkiä jalkani eivät enää liikkuneetkaan eteenpäin. Edessäni oli "este", jonka päälle horjahdin. "Este" näytti aikasen hyvännäköiseltä ja sillä oli vallan ihastuttava hymy.  Kiss Ja nyt olen siunattu, kun olen saanut katsella juuri tuota ihastuttavaa hymyä jo kolme vuotta! Ja jatkoa seuraa! smitten Eli meidän enkelit pitivät huolen, että minä ja kumppanini varmasti huomataan toisemme!!
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2006 22:50:08 »

Kuohuviini ja kaviaari odottavat jääkaapissa, huomenna on hääpäivämme

Hirmuisen paljon onnea teille Elektra!! Lämpöisiä energioita sinne..  smitten
tallennettu

Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Lari
Vieras
« Vastaus #2 : 09.06.2006 23:09:12 »

Tuleva kumppaani tulee vastaan piakkoin. Sillä...

Kaiken takana on nainen
joka ihanasti rakastaa
jota minä en voi vastustaa
hei kaikki nyt mä sanon sen
kaiken takana on nainen

Hyvin meni meno maineen
menon takana on rakkaus
se on ikivanha se on uus
siltä yksikään ei kylmäks jää
elämä on vasta elämää
kun kaiken takana on nainen

Kun sä tulit mun luo
mä olin ihan niinkuin pikku poika
mä olin ihan niinkuin vahaa vaan
joka heti alko sulamaan
.....

Matti Ja Teppo Lyrics - Kaiken Takana On Nainen

Smiley Cheesy smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 10.06.2006 10:52:44 »

Lari eikös sen pitäs edessä sit olla Grin
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #4 : 10.06.2006 10:58:00 »

Smiley

Niih.... Eilen olin vaan niin kovin fiiliksissä.

Grin
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #5 : 10.06.2006 11:15:13 »

Elektralle hyvää hääpäivää !!!  smitten

Larille onnea tulevalle  Wink..

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 10.06.2006 11:22:05 »

Tapasin tulevan leikkikumppanini netissä.

Tapaan tulevan oikean kumppanini jossain viininmaistiaisjuhlassa Etelä- Euroopassa. Skool.  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #7 : 10.06.2006 11:46:19 »

Nimimerkillä: Kuohuviini ja kaviaari odottavat jääkaapissa, huomenna on hääpäivämme - kuinka mones, jääköön arvailun varaan... Wink

(http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/h015.gif) Onnellista, kuplivaa, hekumallista ja rakkauden täyteistä hääpäivää Elektralle!  (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
  Oikku (http://www.cosgan.de/images/more/flowers/076.gif)
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 10.06.2006 15:14:32 »

Mie tapasin eka mieheni, kaverin kautta''kamun isoveli'' :Smiley
Toisen mieheni...Baarista :Smiley
komannen mieheni...netin kautta...ystävyimme..ajattelin, että niin kaukaa en miestä ota''välimatka 460km' buck2 silloin seukkasin erään henk. kanssa ja se mies osottautui täysin sekopäiseksi uglystupid2 ja yks kaks kysyin kamultani, että saanko soittaa, nyt olisi huolia Undecided ja sitten alettiin puh välityksellä paljon rupattelemaan, silloin en edes ajatellut suhdetta, kun olin aika vaikeassa suhteessa, no pääsin kuitenkin onneksi smitten ja meillä kaveruus puhelut jatkui ja yks kaks tuntu, että Hei'''meillä on samat arvot ja samalainen menneisyys Huh ja siitä se lähti lämpeemään smitten eka treffit..ja Humps buck2 meikää vietiin ja lujaa..se oli kuin shokki rakkaus ekasilmäyksellä, tunsimme kumpikin että''TUOSSA SE ON** knuppel2 ja elokuussa hän pakkas kamat 460km päästä, jätti työnsä ja muutti luoksemme smitten helmikuussa oli häät..ja rakkaus eikun vahvistuu päivä päivältä smitten ei ikuna ole ollut tälläistä suhdetta kuin nyt, rauha tuli sieluumme smitten
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 10.06.2006 15:27:16 »

Mie tapasin exäni Alkon kassalla  2funny Hän oli töissä ja minä asiakkaana  :Smiley Hymyili miulle nätisti, iski silmää ja toivotti mukavaa viikonloppua  Smiley
Sattumalta sitten samana iltana törmäsimme kaupungin yössä ja siitä se läksi  Smiley

Tulevan kumppanin toivoisin tapaavani jossain muualla kuin baarissa tai netissä  angel Ehkäpä yhteisen harrastuksen parissa tai muussa mukavassa ympäristössä  Smiley
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #10 : 10.06.2006 15:53:59 »

Mun siippa käveli sanamukaisesti uksesta sisään  :Smiley, wautsi.... (elokuussa 1986)
Hän oli nuori komea, tumma ja sexy...oi joi....
Rinta rottingilla raskaasta työstä....
Ja minä iskin silmäni häneen. (onnenpoika, jonka otan...) Mikä vakuutti, oli hänen hyvät käytöstavat ja se ettei hän esittänyt valloittajamiestä, kuten kaikki muut olivat esittäneet.
Kyllästymiseen asti  uglystupid2 uglystupid2
Hän oli toista maata ja niin sexymies. Nyt siitä alkaa olla 20 vuotta angel, niin se aika kuluu Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 10.06.2006 21:43:44 »

No ihan ensimmäiset kerrat näin hänet paikallisen hirviporukan järkkäämissä hirvipeijaisissa, olin silloin hätinä yläasteella. Kyllähän hän kiinnitti jo silloin huomioni, mutta meillä kun on se 8 vuotta ikäeroa... Arjessä ei nähty ymmärrettävistä syistä.

Meni muuan vuosi ja oli setäni häät Ilomantsissa ja sielläkin hän oli. Oisinkohan ollu silloin 16... Tanssittiin yhdessä monta peliä ja vihdoin hän pyysi kävelylle järven rannalle - mutta jänistin...

Kolmas kerta toden sanoi: naapurin häät 13.8.1988 koituivat meidän kohtaloksi. Ensin en meinannut edes lähteä koko kinkereihin, kun olin just edellisenä päivänä palannut Jorvista kesätöistä kotiin ja mietin, etten mahda tunteakaan hääväestä muut kuin kyläläiset. Lähdin kumminkin ja siellähän hän taas oli. Tanssi jonkun blondin kanssa ja olin vissiin vähän myrtsin näköinen, kun häntä alkoi hymyilyttää - ja hetken päästä hän hakikin minua... Myöhemmin paljastui, että se blondi olikin hänen vanhin siskonsa  2funny

Mutta siitä illasta lähtien on kuljettu samaa polkua kohta 18 vuotta. Kaikenlaista on koettu, hyvää ja vähemmän hyvää, välillä on oltu umpirakastuneita ja välillä eron partaalla. Mutta aina tarina on vaan jatkunut - ja osaisko sitä enää kenenkään muun kanssa ollakaan?  smitten
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 10.06.2006 22:10:40 »

Kyllä nää teiän kertomukset voittaa parhaimmatkin RakkausHömppä kirjat!!! Ihastuttavia tarinoita!!

smitten smitten smitten
tallennettu

Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 10.06.2006 22:19:20 »

Kyllä nää teiän kertomukset voittaa parhaimmatkin RakkausHömppä kirjat!!! Ihastuttavia tarinoita!!

smitten smitten smitten

Sanos muuta ja aattele, minunkaan tarinani ei ole ainutlaatuinen lähipiirissäni! Vahinko on lähtenyt tavallaan kiertämään, sillä meidän häissä syntyi yksi uusi pari ja sisareni löysi oman puoliskonsa meidän serkun häissä. Joten jos haluatte löytää kaverin itellenne, niin lyöttäytykää vieraaksi jonkun häihin. Voipi käydä hyvinkin flaksi, jos vaikka baarissa ei lykästä  Grin
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #14 : 10.06.2006 22:31:15 »

..............
 Joten jos haluatte löytää kaverin itellenne, niin lyöttäytykää vieraaksi jonkun häihin. Voipi käydä hyvinkin flaksi, jos vaikka baarissa ei lykästä  Grin
Nytpä jään kaiholla odottelemaan kutsuja häihin - eipä ole baareissa lykästänyt, ei  Sad  eikäpä edes tanssipaikoilla  Embarrassed

ONNEA Eletra juhlanne johdosta  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: