Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä tapasit nykyisen, entisen tai tulevan kumppanin?  (Luettu 25914 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #30 : 15.06.2006 11:14:50 »

Ystäväni pyysi minut rannalle ja ajattelin että plääh, ei jaksaisi mennä. En halunnut laittautua (minkä yleensä teen) ja lähdin siis rannalle. Hänellä oli kaksi muutakin mukana ja toista heistä katsoin pitkään. Meidät esiteltiin ja meillä alkoi hillitön silmäpeli. Kysyin että oletko kauris, niin hän oli Cheesy Nyt me tutustutaan toisiimme paremmin... Wink
Tästä on aikaa pari päivää! TOIVOTTAVASTI hänestä tulee se tuleva smitten

Entisen tapasin omalla pihalla ja rakastuin häneen ensisilmäyksellä. 4 vuotta kesti sitä rakkautta kunnes itsellä vihdoin kuoli tunteet kun se oli suoraan sanottuna täys k*sipää !  knuppel2
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
härkä-69
Vieras
« Vastaus #31 : 17.06.2006 10:42:36 »

Exän tapasin yhteisten ystäviemme luona. Nyxän tapasin messengerissä yhteisen nettiystävämme välityksellä, se oli menoa ensi kirjoituksella  Cheesy Nyt olemme naimisissa molemmat toista kertaa.
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #32 : 17.06.2006 10:45:57 »

Reilu 13 v sitten, merellä, työn merkeissä  smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #33 : 17.06.2006 14:31:51 »

Tavattiin baarissa, baaritiskillä. Katsahdin pitkään vaaleaan mieheen, jonka silmät olivat hurjan siniset.......
Samainen sinisilmä tuli sitten myöhemmin autolla perääni ja kysyi tarvitsenkos kyytiä. Niin siinä sitten kävi smitten kyytiä tarvittiin.....
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 22.06.2006 20:56:51 »

Noo...nykyelämässä netissä tavattiin.
Aikaisemmin on varmaan kyllä törmäilty ties missä. Shocked
Ja kyllä tässä varmaan oli kohtalolla taas sormensa pelissä sillä vain yksi kysymys oli se joka "pakotti" nykyisen vaimon vastaamaan meiliin.
Ja että hän just silloin sattui surffaamaan netissä vaikka ei sitä yleensä ole tehnyt...
Vaan eri asiathan ovat yhteensattumien summa,jos on oikea kaava niin syntyy sopiva yhdiste. :Smiley
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 23.06.2006 00:39:36 »

entisen
tapasin rokkifestareilla metikössä,1986
kaveri heitteli puukkoa koiven kylkeen muistellen Italian sirkusaikoja,
ja tokas mulle että sinusta tulee lasteni äiti..
motiivi selvä,yks ja toinen haluaisi nimenomaan perillisen kanssani,
ja puukko ja hänen silloinen tyttöystävänsä sopivat omaan lilith-maailmaani täydellisesti...minä väistin,hän valitsi,saimme tyttären

toinen tärkeä
ei nykynen eikä tuleva ilmeisesti,
ravintolaillan päätteeksi saatille ja järvenrantaan,
karminen neptunus,konkreettinen kohtaaminen 20 vuoden jälkeen
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #36 : 23.06.2006 19:44:51 »

Mutta fyrkan kannalta tuskin menestyvämpää paria on.

Kuninkaalliselle sopis leijona merkiksi, mut en tiedä.. jotain sellaista liian konservatiivia, joka varmaan sopii kauriille?  laugh
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #37 : 05.12.2007 18:50:10 »

intenetistä
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 15.01.2008 23:01:21 »

Hellou pitkästä aikaa kaikki...

Mun tarinani ei ollutkaan vielä ihan siinä, mitä aiemmin kerroin tämän topicin ekalla sivulla. Pitkän ja kipeän miettimisen jälkeen, viime kesäkuun ensimmäisenä päivänä jätimme mun aloitteestani avioeropaperit käräjäoikeuteen ja joulun alla ero sai lainvoiman.

Mulla on nyt uusi avopuoliso ja kaksi uutta lasta omieni lisäksi. Tutustuin nyksääni bussissa yhteiseen harrastukseen liittyvällä risteilyreissulla. Olin nähnyt hänet kerran aiemmin, mutta en ollut koskaan jutellut hänen kanssaan. Siinäpähän pakistiin bussissa ummet ja lammet mennen tullen, laivalla ei oltu missään tekemisissä. Sitten palattuani reissusta yöllä lähetin hänelle varmistusviestin, että hän oli päässyt turvallisesti kotiin, sillä hän ajoi vielä parisataa kilometriä yksin bussimatkan päälle. Vastaukseksi tuli: "Nyt tuli kyllä tosi kummitusmainen olo: olin just kääntämässä avainta ulko-ovessa..." Mulla oli vaan ollut sellainen olo itelläni, että tuolle on PAKKO tekstata...

Semmosta sielujen sympatiaa se on ollut alusta asti, välillä suorastaan pelottaa, että voiko tämmöistä ollakaan ja miten kauan me saadaan tästä nauttia. Kumpikin ollaan koettu isoja ja rankkojakin asioita tahoillamme ja nyt yritetään tehdä meidän suhteesta niin hyvä kuin suinkin. Aika näyttäköön, mitä tästä tulee...

smitten smitten smitten

tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
mirka222
Vieras
« Vastaus #39 : 15.01.2008 23:41:24 »

Tapasin nykyisen (ja ensimmäisen) noin 5 vuotta sitten kaverini poikaystävän kotibileissä Smiley Kaverini ja hänen silloinen poikaystävä erosivat melkein heti bileiden jälkeen, mutta minun ja nykyisen taival vasta alkoi. Olin kuulemma sanonut heti bilepaikan ovella, että "mää otan ton" Grin. Bileiden jälkeen kun avoni lähti saattamaan minua bussipysäkille, minulle tuli ihan outo ja rauhallinen olo, ja jotenkin tiesin, että tapaamme vielä uudestaan, vaikka järjellä ajattelin, että tämä nyt vain oli tälläinen "höpöjuttu". Niin tapasimmekin, ja vaikka välillä ulkoiset olosuhteet/ihmiset tulivatkin esteeksi, niin silti tapasimme aivan kuin sattumalta eräänä iltana kaupungilla uudestaan, ja siitä se sitten lähti....
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #40 : 16.01.2008 12:45:14 »

Ihan ekan kerran tapasin tulevani, kun hänen kaveri haki ystävälleni ja minulle pussikaljaa  Grin Siinä hypättiin prätkien taakse ja kaveri käski pistään vaikka kädet nahkatakin taskuun, kun oli niin kylmä eikä tytöllä ollu hanskoja ja sit hän lehahti ihan punaiseksi  Huh
Ihan hassu kaveri, tuumasin tunkiessa kiitollisena käsiä lämpöisiin taskuihin ja se siitä  Smiley
Aikaa kului ja samoissa porukoissa pyörittiin, eipä ollu kaverikaan sitten kun oppi tunteen paremmin enään niin hassu...  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #41 : 19.01.2008 10:28:57 »

Majapaikan terassilla Ranskassa

netissä, netissä

joogakoulun juhlissa..

heh, seuraavan paikan voi vaan arvata..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #42 : 19.01.2008 11:19:34 »

Tapasimme leipomossa. Hän oli siellä työssä ja minä olin tutustumassa ko paikkaan, koska tein silloin tuote-esittelyjä tuolle leipomolle. Se oli ns. rakkautta ensisilmäyksellä. Emme jutelleet mitään koko aikana, emmekä edes kovin lähekkäin olleet...Se oli vain yksi piiiiiitkä katse huoneen poikki ja siitä se alkoi. Hän alkoi laittaa minulle herkkuja ja terveisiä kuorman mukana, kun olin jossain kaupassa esittelemässä. Että tie naisen sydämeen kävi vatsan kautta  Grin
Ah, kyllä se oli romanttista ja ihanaa.  Kiss
8 vuotta on nyt oltu saman katon alla ja naimisissakin jo muutamia vuosia. Tunteet ovat tietenkin erilaiset nyt, kuin alussa, mutta aika mukavalla mallilla kuitenkin. Se on miun oma maadottaja. smitten
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 19.01.2008 18:43:34 »

Kerron ensimmäisestä aviomiehestäni.

Asuimme samassa kerrostalossa.

Kun muutimme kerrostaloon se oli aivan uusi, mutta siitä muutti melko heti joku pois ja siihen asuntoon muutti perhe jossa kolme oli poikaa, ja siinä sitten vierähti muutama vuosi kun huomasin että siitä nuoremmasta pojasta olikin kehittynyt komea nuori mies, ja silmäilin häntä pidemmän ajan.
Äitini ja isäni kävivät silloin viikonloppuisin tanssimassa ja he kävivät poikien vanhempien kanssa yhdessä, ja kerran sitten kun taas olivat lähdössä tanssi reissulle (minä olin juuri lopettanut seurustelun pitkäaikaisen poikaystävän kanssa) olin noin 19 vuotias.
No niin sitten äitini ja isäni menivät näiden poikien vanhempien kotiin vähän ottamaan kuppia ja sitten jonkinajan kuluttua soi ovikello ja tämä komea nuori mies oli oven ulkopuolella ja toi minun äitini puuhkan meille (äiti tiesi yskän) kun äitini ei kuulemma halunnutkaan ottaa sitä mukaan ja sitten tämä poika pyysi muinut myös heille ja sitten menimme myös tanssimaan.. että sillätavalla. olimme 6 vuotta naimisissa ja syntyi tyttö joka on nyt 22 vuotta.
tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 19.01.2008 18:53:02 »

Ja tämän uuden rakkaani kohtasin tanssilattialla.
Olin lähtenyt iltaa viettämään tyttökaverini kanssa ulos perjantaina kun hän pyysi vaikka minun oli tarkoitus vasta lauantaina lähteä, olin myös silloin noin viikko sitten lopettanut edellisen poikaystäväni kanssa.
Kiertelimme eri paikoissa ja ihmisiä oli melko vähän liikkeellä ja eräässä paikassa sitten kun olimme ei ollut myöskään kuin muutama ihminen, sitten alkoi soimaan jokin kappale ja minä halusin tanssia ja menimme lattialle ei ollut muita ja siinä sitten pyörähdin ympäri ja hän oli siinä edessäni ja aloimme tanssimaan....tämä tapahtui keväällä 2006
ja juuri tänään täällä täyttelen esteettömyystodistusta. On ollut paljon kuoppia matkassa ja vieläkin mutta..
 Cheesy me menemme naimisiin smitten toivottavasti kaikki menee hyvin
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: