Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 10.06.2006 22:51:16 » |
|
Kyllähän nämä ovat ihania tarinoita. Itse törmäsin aikoinaan exääni kirjastossa. Kyllä. Luitte aivan oikein. Kiertelin siellä ja hän katsoi minua ihanilla silmillään pitkään ja eihän sitä katsetta ja hymyä voinut olla huomaamatta. Hän tuli juttelemaan minulle, mutta olin niin äimänä, että en varmaan saanut hyvä jos sanaa suustani. No hän meni kaverinsa kanssa sitten tietokoneelle ja päätin rohkaista mieleni ja mennä juttelemaan. Hänen kaverinsa ei oikein tuntunut pitävän minusta, joten lähdin sitten pois. Hän juoksee sitten perääni ulos ja kysyy miksi lähdin. Selitin, että minulle tuli tunne että he haluavat minun lähtevän. No vaihdoimme sitten numeroita ja näimme seuraavana päivänä kahvilassa ja sitä seuraavana hänen luonaan ja näimme aikamme hyvin tiiviisti, mutta sitten pidemmän päälle siitä ei tullut mitään. Kuitenkin kirjasto on siis erittäin romanttinen paikka. Jostain syystä olen useampaan otteeseenkin saanut siellä kahvittelu ja erilaisia hieronta ehdotuksia. Elikkäs kirjastoon vain ihmiset...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #16 : 11.06.2006 07:55:58 » |
|
Muuten Lilja
olet kertonut aika vähän siitä mihin tuo suhde loppui?
Onnistuuko ystävyys? Minusta ystävyys exien kanssa edelleen aika hankalaa..
Noin sen sawotar pitäisi mennä, mutta kun on parinkolmen kanssa yrittänyt sitä "aina vaan paranevaa suhdetta" ja ei, niin.. hmm.. välivaiheessa ollaan.. serkku rapu sanoi ettei jaksa mitään väliaikaissuhdetta enää, pitäis jo tulla se oikea, hah, hän on 10 v minua nuorempi, ja vieläkään minulla ei ole se oikea kuvassa, seuraavakin tulee olemaan väliaikainen juttu!(ja kumpikin netistä) Hyvä että hulluista pääsee eroonkin..
Suhteiden kehittämisen kannalta tää aika on ajanhukkaa, elämisen kokemisen ja työn kannalta varmaan sitte hyödyllistä? Jos jonkun suhteen haluaisin, sen olisi oltava iloinen, vuorovaikutteinen jne. Mietin mikä oikeen saa kahden rakastumaan, eilenkin olin 2 näyttelyavajaisissa eikä ketään.. taaskaan.. ajaudun kohta vain playboy seuraan hehe.. mutta voi kai se tyyppi tulla jonkun seminaarin, meditaatioillan, tapahtuman, ystävien kutsujen, harrastuksen, matkan, työn kautta, minulla ei tosin ikinä töistä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006 08:05:08 kirjoittanut ***JupiterGirl*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 11.06.2006 08:00:35 » |
|
Kuitenkin kirjasto on siis erittäin romanttinen paikka. Jostain syystä olen useampaan otteeseenkin saanut siellä kahvittelu ja erilaisia hieronta ehdotuksia. Elikkäs kirjastoon vain ihmiset... Ja eikun kirjastoon..
Olen lähes kaikki exät bongannut baareista.. , muutaman työpaikkalla.. asiakaspalvelussa on se hyvä puoli, et riittää katseltavaa ja jos rohkenee niin kahvillekin jne. pääsee..
Yksi ex oli huomannut minut baarissa, udellut yhteiseltä kaveriltamme numeroni ja soitti seur. päivänä.. "Hei, ruusu! Laitas kahvi kiehumaan olen luonasi puolen tunnin kuluttua.." Huom. emme tunteneet entuudestaan ja hänen tapoihinsa ei kuulunut iskeä humalaisia naisia.. Niinpä hän päristeli prätkällään pihaan ja minä kädet täristen (ei krapulan takia) kannoin kahvia pöytään niin, että kahvit loiskui pöydälle.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a030.gif) Siinäpä olisi ollut elämäni mies.. Vaan niin erkani tiet kun "harrastukset" ei olleet yhteiset.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/a025.gif) Oikku67 (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/f035.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #18 : 11.06.2006 08:42:45 » |
|
.......... hehe.. mutta voi kai se tyyppi tulla jonkun seminaarin, meditaatioillan, tapahtuman, ystävien kutsujen, harrastuksen, matkan, työn kautta, minulla ei tosin ikinä töistä.
Voihan se tupsahtaa vaikka kulman takaa, jos niikseen ... Ensirakkauteni tapasin juuri riparileiriltä päästyäni ekassa kesätyöpaikassani 14v. Se jäi siihen kun hän saattoi minut bussipysäkille Seuraavaksi tapasimme discossa seuraavana talvena ja seurustelu lähti lämpenemään... 16v. muutin luoksensa koulun loputtua, 17v. menimme kihloihin ja 18v: loppu-slut. Pidempiaikaisen exäni tapasin myös työssä kibbutsiseikkailulta Suomeen palattuani. Siinäpä vierähtikin 12 vuotta on-off-olemista, joka loppui ystävyyteen. Tein lapsen toisen miehen kanssa koska hän ei silloin halunnut ja olen ollut yh-äiti senkoommin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #19 : 11.06.2006 08:53:32 » |
|
Jaa.. vai nurkan takaa.. no joo jos kohtalo näin määrää.. mutta.. pitää olla jotain pientä sielullista kutsuntaa suorittanut.. en tiedä, ei se silti voi olla niin että pitää mennä nimenomaan iskupaikkaan/ tilaisuuteen tosin siellä ne fyysiset kropat liikuskelee. Niin joo rokkikeikalta saa seksiseuraa.. ainakin.
Viime vuosikymmenen alussa siinä oli jotain romantiikkaa sentään kun kaikki ei ollut yhtä nettiä heh. Saattoi tavata lomamatkalla.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #20 : 11.06.2006 09:03:12 » |
|
.......... Viime vuosikymmenen alussa siinä oli jotain romantiikkaa sentään kun kaikki ei ollut yhtä nettiä heh. Saattoi tavata lomamatkalla.
Sanopas muuta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #21 : 11.06.2006 09:08:00 » |
|
Tosin, nettiä ei ollut viimekään ulkomaanmatkalla muttei myöskään kiinnostavaa miestä.. heh. Mutta kaurisnaisystävä piti ajatukset muualla, matkailu kulttuuri lapset ja sen sellainen. June 12, 2006 You might want to consider taking a short trip today. Get out and travel. Perhaps you just need to get out of your house and across town. Whatever it is, introduce your brain to a new reality. It is time to expand and explore. Your mind is itching to see new things and experience new places, either physically or mentally. Perhaps a religious sanctuary or quiet place among a grove of trees is what you need to quench this inner thirst.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006 09:13:26 kirjoittanut ***JupiterGirl*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #22 : 11.06.2006 09:24:01 » |
|
......... Your mind is itching to see new things and experience new places, either physically or mentally. Perhaps a religious sanctuary or quiet place among a grove of trees is what you need to quench this inner thirst.
Tuo tuntuu kyllä eikun tuumasta toimeen MANJANA
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 11.06.2006 17:08:21 » |
|
Ensimmäinen teltanpystytys sinulle - minullakin oli ensimmäinen kerta näissä piireissä: Astuin sisään huoneeseen, jossa oli alkamassa henkisen kasvun ryhmän tilaisuus. Hän tuli tervehtimään minua. Ajattelin: Jumala on laskeutunut Olympos-vuorelta. Nimimerkillä: Kuohuviini ja kaviaari odottavat jääkaapissa, huomenna on hääpäivämme - kuinka mones, jääköön arvailun varaan... Huh! Olipa tapaaminen! Järisyttävää. Minä tapasin siippani, kun minä osallistuin taidenäyttelyyn työlläni, olin sihteerinä jutuissa. Hän saapui tekemään minusta juttua. Olipa kerrassaan miellyttävä lehtimies! ajattelin, mutta kesti kuitenkin vielä vuosia ennen kuin se kolahti. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #24 : 11.06.2006 19:40:39 » |
|
Baarissa tavattiin. Olin ensin todella torjuva sillä toivuin edellisestä suhteesta vielä. Sinnikkäällä piirityksellä hän jatkoi ja annoin periksi Siitä se lähti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
skorpparinainen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #25 : 12.06.2006 06:28:54 » |
|
no ravintolassa...hän istahti vastapäiseen pöytään ja iskimme silmämme toisiimme... ;)tansittiin loppu ilta yhdessä...hän asusteli silloin oulussa ja minä täällä etelässä....tapailimme jonkun aikaa kunnes toinen nainen astui kuvioihin hänellä...no siinä tuli 1/2 vuoden paussi ....kunnes hän muutti takaisin tänne etelä suomeen...otti minuun yhteyttä :)no seukkasimme viikon ja tuli taas ero... :(no ajattelin että olkoon en itke ton miehen perään...menin sinne samaan ravintolaan ystävieni kanssa....siellähän tää herra taas lyöttäityi seuraani :)ja nyt on pidetty yhtä 20v. ja saatu aikaseksi 2 lastakin...toukuussa vietimme 15v. hääpäiväämme :smitten:välillä on otettu yhteen ovet paukkuen mutta se rakkaus kaiken voittaa....
|
|
|
tallennettu
|
skorppari nousumerkkinä myös.. aurinko skorpionisssa kuu oinaassa merkurius jousimiehessä venus vaa,assa mars skorparissa
|
|
|
althema82
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 13.06.2006 10:55:00 » |
|
Tapasin jellonani...hmmm...no sanotaanko että pienissä ryyppy bileissä. ei ollut muutakuin 5 ihmistä paikalla minun ystäväni tunsi tämän porukan missä jellonani oli ja siitä se sit lähti
|
|
|
tallennettu
|
NEITSYT
nousumerkki: Jousimies Aurinko: Neitsyessä Kuu: Leijonassa Merkurius: Vaa assa Venus: Neitsyessä Mars: Skorpionissa
vesi-koira
Sininen Magneettinen Myrsky
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #27 : 13.06.2006 13:53:31 » |
|
Anti-romanttista: 2 entistä netissä nykyisen netissä Ja jos tämä ei rullaa niin sen seuraavan vois sitten tavatakin jossain muualla kuin netissä. :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Tulikukka
|
|
« Vastaus #28 : 13.06.2006 14:45:03 » |
|
Nykyinen ukkoni muutti asumaan meikäläistä vastapäätä... molemmat aloitimme opiskelut samassa koulussa ja eräänä iltana pienen silmän vilkuttelukauden jälkeen tämä uskaltautui pyytämään kaffille.
|
|
|
tallennettu
|
We have got two gifts,that we should use as much as possible: the sense of humore and the imagination. The imagination replaces that what we are not and the sense of humor helps us to accept that what we are.
|
|
|
Sonya
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #29 : 13.06.2006 16:18:16 » |
|
Minä tapasin nykyiseni joku nelisen vuotta sitten koulussa. kaverini yksi ilta sitten esitteli minulle tämän herran, olin myyty Meillä oli jo tuolloin jotakin juttua, mutta koska olimme molemmat suht' ujoja ja nuoria, niin emme "uskaltaneet" asialle tehdä mitään. No tässä reippa pari kuukautta sitten tapasimme ihan yllättäen koulussa ja siitä se lähti sovimme tapaamisen viikon päähän ja silloin sanat "minä haluan sinut" tulivat suustani kuin itsestään no eipä se herra pahakseen pistänyt ja nyt olemme yhdessä
|
|
|
tallennettu
|
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
|
|
|
|