Hiisitär
|
|
« Vastaus #30 : 19.06.2006 12:44:06 » |
|
Miun nikin alapuolella olevat tähtöset näkyvät sinisinä, koska toimin täällä moderaattorina. Minulla itselläni on taas pitkästä aikaa ihan TUHOTON ritarivimma päällä! Se iskee yleensä näin kesäisin eli ilmeisesti sen aikaiset hyvät muistoni liittyvät kesiin ^___^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #31 : 19.06.2006 14:21:41 » |
|
Tulipa mieleen tällanen mielenkiintonen juttu. Yks äidin selvänäkijä-ystävä kertoi kerran äidille että hän ja isä ovat tässä elämässä yhdessä, koska isälle jäi edellisestä elämästä tunne että hänen pitää huolehtia äidistä. Niinhän se on ollut, isä ennen kaikkea huolehti, sitä se heidän liittonsa oli. Tässä edellisessä elämässä oli sota ja äitini oli pikkupoika ja isäni hänen isosiskonsa. He jäivät orvoiksi, viettivät hyvin köyhän ja kurjan elämän yhdessä ja isosisko piti pikkuveikasta huolta...
|
|
|
tallennettu
|
This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 19.06.2006 18:06:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #33 : 20.06.2006 10:35:41 » |
|
Tuo on paremminkin yleinen harhaluulo, koska nuo "kleopatrat" jäävät ihmisille mieleen. Tästä on tehty ihan tieteellistä tutkimusta (Helen Wambach) sekä vähemmän tieteellistä reinkarnaatiofoorumilla, eikä näitä ns. superjulkkiksien elämää (olevinaan) muistavia ole kuin häviävän pieni murto-osa. Ja vielä pienempi osa tietenkin niistä vakavastiotettavista muistoista, joita on voitu jollakin tapaa vahvistaa. Kuitenkin myös superjulkkikset syntyvät uudelleen, joten ihan suoraa päätä ei kannata kenenkään muistoja teilata kuvitteluksi. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #34 : 20.06.2006 11:00:49 » |
|
Kannattaa verrata siihen, mitä tekee tässä elämässä. Esimerkiksi mihin yhteiskuntaluokkaan syntyy. Jos ei ole tehnyt suuria pahuuksia, ei välttämättä joudu menettämään nk hyvää asemaa tai hyviä piirejä. Taisin saada Lontoosta oikein todella pontta asioihin ja siihen, että löytyisi suora jatkumo menneistä nykyiseen. Haluaisin selvitellä vielä vähän paremmin ketä kaikkia olenkaan tuntenut..koska jossain elämien välitilassa sitä tekee ne sielunsopimuksetkin menneestä nykyiseen elämään ja arvioi ehkä missä tilanteessa tavataan. Elämänsuunnitelma tehdään menneen perusteella, että mihin tällä kertaa aiotaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.06.2006 11:09:16 kirjoittanut Venus Divine »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #35 : 20.06.2006 23:19:51 » |
|
Justnii!! JA, hukassakaikenaikaa!! KAIKKEA!! Saattaa löytyä,ja löytyykin!! Eikä kukaan sitä saata mielellään näkyviin!! Lienee totuus kuitenkin, jotta olemme elämämme velkaa !! _ ? HEILLE.. Esi-isiellemme ?? KYLLÄ; KIITOS
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Ikka123
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 21.06.2006 12:53:55 » |
|
Niin ja täysiä mitättömyyksiä tässä. Tai paremmin sanottuna tässäkin elämässä noita entisiä suuruuksia eikä missään nimessä nykyisiä taviksia. Täältä löytyy Pietari Suuresta Maria Magdaleenaan. Vielä on Napoleon ja Bruce Lee vapaana..
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.06.2006 12:55:44 kirjoittanut Ikka123 »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #37 : 21.06.2006 14:26:55 » |
|
Niin ja täysiä mitättömyyksiä tässä. Tai paremmin sanottuna tässäkin elämässä noita entisiä suuruuksia eikä missään nimessä nykyisiä taviksia.
Täältä löytyy Pietari Suuresta Maria Magdaleenaan. Vielä on Napoleon ja Bruce Lee vapaana..
Onko sinulla jotain tunnustettavaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 22.06.2006 09:09:50 » |
|
Olen muuten tavannut Napoleonin ja Maria Magdaleenan ja voisin perustaa Kleopatrojen vertaistukiyhdistyksen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 29.06.2006 08:47:12 » |
|
Kleopatrojakin taisi olla muuten monia aikanaan, itse olin se, joka kuoli käärmeenpuremaan. Pietari Suuri asuu meillä :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Laila sisko
Satunnainen astroilija
olen kanava ja kiitos siitä,asiakkan sielu loistee
|
|
« Vastaus #40 : 26.07.2007 10:19:01 » |
|
olemme yhtä.siksi monella on enetisten suuruuksientietoisuus tai oikeammin osa tietoisuus... täytyy muistaa olemme yhdestä energiasta lähtöisin joka on jakaantunut moneksi.. suurin vastuu on juuri näillä suuruuksilla mutta tuhansien ihmisten kohtalosta päättäminen on luonut karmaa yhden elämän aikanan enemmän kuin taviksilla ... harvemmin taviksien on tarvinut karmojaan sovitella ne on ollut ne suur miehet ja naiset...niin nämä karmalliset teot on jaettu useampaan kehostoon jotta meidän yhteinen karmamme on voitu yhteisvoimin puhdistaa...
siis meissä kaikissa on näitä suuruuksia koska olemme päättäneet tehdä karmantyön loppuun...olemme yhdessä tullet tänne muuntamaan sen mitä aikaisempi minämme on maailmallemme tehneet... olemme kaikki vastuussa kaikesta... mitä tahansa maailmassa tapahtuu olemme siitä vastuussa sillä olemme yksi...
kaikki mitä me teemme toisille teemme itselle... vaikka itsemme ei olekka samassa kehossa... nyt karmamme on puhdistettu niin että meidän yksilö tietoisuus tekee meille itsellemme sen mitä teemme ajatuksilla muille... toivottavasti jokainen ajattelee rakkaudella sitä toista itseään toisessa kehossa ja toivoo kaikkea hyvää sille itsellen ja antaa virheensä anteeksi...kuitenkin se tekijäon minä itse minussa...
niin hitlerikin on meissä... mutta niin on myös jeesuskin...
me kannamme hyvän että pahan...siis kaiken...
|
|
|
tallennettu
|
Jumalallinen olemus säihkyy timanttina sisällämme
|
|
|
Upulea
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #41 : 26.07.2007 17:50:27 » |
|
Ei se ole se määrä, vaan laatu. Ihan sama kuinka monta kertaa käyn kaupassa jos unohdan aina ostaa maitoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #42 : 06.08.2007 22:51:24 » |
|
Kermat ja kurrit, puurot ja vellit, eikös'se olekin ylen somaa, kun ne menevät sopivasti välillä sekaisin. Ja taas se alitajuinen ihmettely, miksi, ja kuinka olen minä.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #43 : 20.02.2009 14:18:04 » |
|
Olen varmaan tätä jo kysynyt, tai sitten muistan väärin. Varmaan asia on niin, että menemällä selvänäkijälle tämäki asia selviäis, vai kuinka? Kiinnostais tietää millainen entinen elämä mulla ois takana... :
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #44 : 20.02.2009 17:34:54 » |
|
Kiinnostais tietää millainen entinen elämä mulla ois takana... : Hei minua taas kiinnostais tietää miksi sinua se kiinnostaa?
Miksi tulevaisuus tai menneisyys kiinnostaa?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|