Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entiset elämät? Montako kertaa olette täällä maan päällä asustelleet?  (Luettu 39950 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 13.06.2006 10:26:38 »

Mirtsu,

Se vaihtelee ihmisten välillä. Monet löytävät tietoa meditoidessaan tai tekevät regressioita - itse tai ohjatusti. Toiset saavat viestejä unissa. Jollekin saattaa hyvä selvännäkijä kertoa.

Minulla on kokemusta kaikista näistä - sekä vain vahvasta intuitiosta - ja siitä tiedän, että on totta, kun olen saanut paljon vahvistuksia joko ihan historiankirjoja/muita tietolähteitä selaamalla tai sitten joku, joka on ollut kanssani tuossa elämässä on muistanut samoja asioita.

AthaMaarit, minä muuten tiedän henkilön, joka oli Heinrich Himmler... Mutta hän on niin henkisesti vahva, tasapainoinen ja tervejärkinen tyyppi, etten ihmettele, ettei häneltä ole muistoja blokattu.

Linn

tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 13.06.2006 11:36:58 »

Lainaus
AthaMaarit, minä muuten tiedän henkilön, joka oli Heinrich Himmler... Mutta hän on niin henkisesti vahva, tasapainoinen ja tervejärkinen tyyppi, etten ihmettele, ettei häneltä ole muistoja blokattu.

Hienoa, tuo oli todella mukavaa kuulla! ^____^ Tässä nimittäin näemme sen, että jos on henkisesti vakaa, tasapainoinen ja tervejärkinen (ym ym) toisin sanoen on voimaa ja viisautta muistaa myös ne menneet hyvin pahat elämät ja teot, niin ei niitä turhaan ruveta piilottelemaan. Maailmankaikkeus näkee kyllä onko tämä sielu valmis muistamaan tätä ja tätä vai odotetaanko vielä Wink

Mirtsulle voisin sanoa, että itselleni asioita on tullut mieleen eri mieltymysten, pelkojen, meditointihetkien ja unien kautta. Yleensä jokin asia vain pomppaa mieleen kun vähän pohtii. Tuossa eilen muistin yhden hyvän ystäväni olleen siskoni, mutten ole vielä selvittänyt milloin ja missä elämässä.

Entisiin elämiin liittyen vielä sellainen, eteenkin niille jotka muistavat - miten suhtaudutte siihen, jos muistatte elämänne jonain historiaan jääneenä henkilönä, suurempana tai pienempänä? Miten, Linn, ystäväsi
tuumaisu Himmlerin elämän muistoistaan?

tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 13.06.2006 21:59:57 »

AthaMaarit,

Minä en muista (toistaiseksi) yhtään elämää historiaan jääneenä henkilönä, mutta jos näin kävisi, olisin varmaankin aika iloinen, koska heistä on niin paljon helpompi löytää tietoa vahvistuksia varten. Toisaalta olisin varmaan yliskeptinen omien muistojeni suhteen, enkä mielelläni kertoisi asiasta monille - varsinkaan jos kyseessä olisi joku todella kuuluisa. Kuitenkin nämä monet hieman höyrähtäneet, jotka väittävät olleensa kleopatroja jne., piaavat helposti koko jälleensyntymisuskon maineen. Angry

Himmlerin nykyinen inkarnaatio ei ole varsinaisesti ystäväni, vaan henkilö, jonka tiedän näistä "reinkarnaatiopiireistä" netistä. Hänellä on nettisivu, jossa hän varmaankin käsittelee muistojaan ja tuntemuksiaan (en ole itse lukenut niitä läpi). Jos olet (tai joku muu on) kiinnostunut, pääset sivuille täältä: http://www.geocities.com/karmic_synchronicity/

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
irkkunen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 16.06.2006 22:50:27 »

Kiinnostava aihe, mutta en muista todellakaan yhtään mitään; hyvä jos tästä elämästä muistan, mikä päivä on menossa buck2
Jos noita edellisiä elämiä on ollut olemassa, luuletteko, että joitakin "ei-maanpäällisiä" elämiä voisi muistaa? Mitä ne edes ovat? Voisiko niitä edes kutsua elämiksi? Mikä pointti niissä olisi? Miten voitte luottaa omiin muistoihinne edellisistä elämistä?
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 17.06.2006 05:08:34 »

Edelliset elämät näkyvät olosuhteissa joihin syntyy, suhteissa, siteissä ja luonteessa/ opituissa ominaisuuksissa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #20 : 17.06.2006 08:10:11 »

Jeanne d'Arc, Marie Curie ja neitsyt Maria
..ja Lilith  Shocked angel
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #21 : 17.06.2006 08:14:01 »

Kaksospoikani ovat Pietari ja Johannes ja paljon muuta..
mieheni on Jeesus, isäni Kaifas ja äitini Katariina Suuri

tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #22 : 17.06.2006 18:16:57 »

Voimakas kiinnostus Intiaa ja Amazoniaa kohtaan jo pienenä... oli pakko lähteä. Sitten sanoivat selvännäkijät ja astrologit, että siellähän minä entiset elämäni olen tallannut. Joskin muuallakin.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #23 : 19.06.2006 08:58:42 »

Ai niin, unohdin mainita Kleopatran, joka nyt ei kovin kehuttava inkarnaationi ollutkaan..

Lisäksi olen elänyt monesti palvelijan roolissa. Puoleensavetäviä paikkoja ovat minulle Irlanti, Amerikka (inkkari?) ja Venäjä. Jossain vaiheessa myös Intia, mutta se haihtui kun kävin Malediiveilla ja Sri Lankassa  Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #24 : 19.06.2006 09:26:53 »

Anteeksi kun sylkäisin nuo tänne tollalailla, mut kyllä se helpotti  Smiley Sain hullun hepulikohtauksen ton eka viestini jälkeen, täytyy sanoa että varsinainen toipumisryhmä tää foorumi on  smitten
Kiitos  angel
tallennettu
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 19.06.2006 09:38:59 »

No jaa... Enpä ole tietoinen elämien määrästä, eivätkö ne kuitenkin sitten kaikki ole samaa elämää joka vaan jatkuujatkuujatkuu... Shocked

Ei ole elämistä muuta tietoa tai tunnetta kuin se, että inkkarielämiä on takana muutamia, sen olen tiennyt jotenkin aina ja nähnyt sellaisia uniakin paljon. Toisaalta on sellanen kutina tuolla noin (niin, juuri siellä, en viitsi nyt käyttää rumaa sanaa, vaikka mitäpä rumaa on ihmisen ruumiinosassa?) että joskus on tullut hengailtua jossain päin Lemuriaa.

Pätkä Minä Olen lehdestä 3/2006 artikkelista Kadonneita mantereita etsimässä;

"Lemurialla ihmiset olivat läheisessä yhteydessä moniin luonnonkuntiin ja -ilmiöihin. Nihin lukeutuivat kasveihin liittyneiden olentojen lisäksi mm. veden ja ilman olennot (joita kutsuisimme nykyisin deevoiksi), vuoren tai jonkin kauniin luonnonmuodostelman energiat. -- Ihminen saattoi tuolloin nauttia vierailusta puun hengen, vesiputoukseen liittyvän olennon tai kauniin energiapyörteen luona samoin tavoin, kun me nyt voimme nauttia käynnistä ystävän luona.-- Monia kasveja ja puita luotiin Lemurialla (ja myöhemmin Atlantiksella) meditaation, mentaalisen energian ja luovan visualisoinnin avulla, jotta voitiin oppia tiettyjä tietoiseen kasvuun liittyviä läksyjä sekä ilmaista paranemista mielen, kehon ja hengen tasolla."

Jotenkin vain kolahtaneet täysin meikäläiselle kaikki teksti tuosta Lemuriasta.

sitten jostain kumman syystä tunnen myös että olen elänyt joskus tummaihoisena kauniina naisena Jossain Afrikan mantereella ja letittänyt hiuksia koko elämäni. Näiltä ajoilta juontuu pakkomielteeni pikkuleteistä ja sorminäppäryyteni...
Wink
tallennettu

This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
Ikka123
Vieras
« Vastaus #26 : 19.06.2006 10:37:02 »

Linn ilmeisesti ystäväsi on huijari!
Koska minä tunnen henkilön joka oli toissa elämässään Himler!

Ja mikä tekee asiasta vielä mielenkiintoisemman hänen vaimonsa oli viime elämässä Hitler!!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 19.06.2006 11:09:00 »

Lainaus
Miten voitte luottaa omiin muistoihinne edellisistä elämistä?

Ihan samalla tavalla kuin siihen, että miten voi luottaa siihen, mitä muistaa vaikka 10 vuoden takaa. Muistoni esim. 1300-luvulta tuntuvat yhtä todellisille kuin muistoni 15 vuoden takaa. Tavallaan lapsuuden muistot, vaikka tiedänkin niin tapahtuneen, tuntuvat yhtä kadonneilta ja "epätodellisen" todellisilta kuin menneidenkin elämien muistot.

Kun jotain tietää sydämessään, sen vain tietää. Vähän kuin tällainen esimerkki:

Isä: "Mistä voit tietää, että olet lesbo?"
Tytär: "Mistä sinä voit tietää, että olet hetero?"

Sen vain tietää ^______^
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #28 : 19.06.2006 11:16:47 »

Hei AthaMaarit! Miksi nikkisi näkyy sinisellä? Kivoja kirjoituksia sulla  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #29 : 19.06.2006 11:44:22 »

sitten haluan muistaa paremmin mennytta. kiehtoo nyt aika hirveasti euroopan historia, mika liittyy maanomistukseen, soturikin olen ollut, faaraoitakin olen kuulema kuullut. mutta kun ei itse muista ja kysyy nakijoilta, tiedot joko hyvaksyy tai ei. merikapteenielama valimerella tuntuu uskottavalta kun ranska on niin tuttu maa. tai olin just itavallassa maanomistaja, se on ranskan vieressa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: