kuulin eilen hykerryttävän vinkin sivullisena muiden keskustelusta. jos alat tunnistaa niitä ääniä, yksi on lapsi, yksi ankara vanhus, jne jne. onko siellä aina sama kääkkä? ota niistä vihaisin ja tee siitä huvittava. hassu lakki päähän esimerkiksi. siinähän yrittää saada sut häpeämään, kattois peiliin vaan. oon kuullut ennenkin mutta nyt vasta kuuntelin ja oivalsin, olin oikeassa ajassa.
Hei kiitos, hyvä vinkki!
Joo mulla on semmoinen vanha ukko siellä mikä johdattelee "sisäistä" reissua. Ei se oo vihanen tai mitään. Se on vastassa tajunna rajamailla ja aina joku vihje pomppaa silmille. Se on pari kertaa tarjonnut jotain mukia. Toisella kertaa se oli semmoinen värikäs, loisti eri värejä ympärille ja poimin ja siinä luki "Feb 4 1965". Mulla alko nää näyt WTC-iskuja edeltävänä yönä (mis oli jotain viidakkomeisinkiä)ja kelasin et se liittyy jotenkin ryyppämiseen, joten en välittänyt noista muki-jutuista. Kun mä poimin ton tokan mukin näin miten lensin johonkin myrskypilveen samalla ja sit mulla tuli tää mandela-efekti samalla. Katoin ton päivämäärän ja se on torstai. Rupesin kelaamaan, että se kippo on jotain muuta, ehkä mjölnirr, toi plejadien tähtikuvio. Tarinoiden mukaan plejadit on jotain vartijoita "ulottuvuuksien" välisessä liikkumisessa.
Nyt täällä noi tähtikuviot on ihan erilaisia ja täällä on paljon "värikkäämpi" kategoria ja enemmän yhteenliittymiä kaikissa eri uskoissa. Mulla tuli mieleen, että toi tarujen mjölnir oli kääpiöiden takoma. Jos tiedät hippien tarinat arcturuslaisista parantajista, ja niiden tähtikuvio on kait miekkaa esittävä. Mä veikkaan, että toi mjölnir on vaan se miekan kahvaosa, joka on hajottanut teränsä erilleen. Arkkityyppinen Mikael ja Thor on melko samaa esittävä hahmo/suojeluspyhimus/enkeli.
Tarinoissa karmansa selvittäneet piilottavat miekan sydämeensä, chakralinjat on puhtaat jne. Siitä terästä tulee parantaja, ja kahvasta prisma, joka heijastaa puhtaan maailman ympärille. Tää on vaan mun teoria.
Mietin sitä paholaisenpäätä siinä WTC:n räjähdyspilvessä. Ehkä se on sitten se. Mut hei, hipit on nyt rautaa! Jumalalta/Jumalattarelta ei puutu ironian ja huumorintajua
. Täällä on melko matrialkaalista meininkiä ja naiset on iloisempia ja kauniimpia. Tää on hyvä juttu täällä. Ehkä sain ton aspektin itessänikin balansoitua. Aikaisemmin hävetti "herkkyys" ja sensemmoinen.
Riku Rantala ja Tuukka Milanoff pisti ajattelemaan noilla dokkareillaan ja kolumneillaan. Kaikki pari-kolmekymppiset kumartaa heille ison kiitoksen.
Tää on aika käsittämätöntä, kuinka sanonta "tulla omaksi profetiakseen" pitää paikkansa. Aikaisemmin olisin pitänyt tätä täytenä hulluutunena. En ole vieläkään täysin varma olenko jossain hypnoosissa tai mielenvikaisuuden kourissa. Siksi on mukava huomata, että täällä on paljon muitakin hulluja. Sopeutuu paremmin massaan ja voi löytää eteenpäinmeneviä ja täysin uusia reittejä.
Täs huomaa kuinka veemäiset asiat on pitkältä kantilta melko tärkeitä. Ei näistä tajua kuin vasta jälkeenpäin. Silleen tän palapelin vaan näkee.