Lilja
Satunnainen astroilija
~ Vain unelmilla on siivet ~
|
|
« Vastaus #15 : 06.11.2005 17:10:59 » |
|
Tunteet opettavat hyvin paljon mutta kun järjellä tekemisiään katsoo niin voi tulla sellainen olo. Harvinaisen osuvasti sanottu! Tunteellahan mäkin tässä näitä päätöksiä teen.. enpä oikein osaa tota "järjenääntä" kuunnellakkaan. Hah, ihan kun mulla semmosta oliskaan. Nouseva rapu kun mäkin oon niin ehkä se vaikuttaa asiaan.
|
|
|
tallennettu
|
~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~ Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
|
|
|
Cleo
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 06.11.2005 17:50:14 » |
|
Tunnehan se, vaikka yritän monasti pitää järjen mukana. No jaa, kohtuus kaikessa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rasvapakara
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 06.11.2005 18:07:52 » |
|
Ei vaan alapääni, höhöhöhöö. Jolla on tunteet ja järki. Joskus käyn jopa kiivaita väittelyitä sen kanssa ja se haluaa, että sitä kutsutaan rankaisijaksi. Moderaattorit, älkää suuttuko; minun täytyy kysyä tätä: Onko kukaan huomannut kuinka dualistinen tämä hymiö on? Hihhihiihii!! Jos on, niin voisimme keskustella siitä vaikka yksityisviestitse. No ei nyt sentään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.11.2005 19:37:42 kirjoittanut rasvapakara »
|
tallennettu
|
|
|
|
tiav
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 06.11.2005 20:51:48 » |
|
Heh Iän myötä olen huomannut että teen päätökset aina järjellä joissa on kyllä tunteet mukana. Tunteet tekevät sysäyksen mutta järki viime kädessä päättää miten tehdään ja edetään En ole kyllä kauheasti joutunut tekemisiäni katumaan, lähinnä vain niitä jotka olen tenhyt pelkällä tunteella
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Maya: Sininen Magneettinen myrsky Tuli-Vuohi Pähkinäpensas Kristalli aura
|
|
|
apache
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #19 : 06.11.2005 22:53:36 » |
|
Sanoisin, että intuitio vie minut paikasta toiseen.
|
|
|
tallennettu
|
puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
|
|
|
manjaana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 06.11.2005 23:08:20 » |
|
Ei vaan alapääni, höhöhöhöö. Jolla on tunteet ja järki. Joskus käyn jopa kiivaita väittelyitä sen kanssa ja se haluaa, että sitä kutsutaan rankaisijaksi. . Ihan selkeesti alapää, jolla on oma tahto..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko härkä Kuu oinaassa venus kaloissa ASC leijona DC vesimies MC oinas Sininen rytminen myrsky Vesi-Jänis
|
|
|
Jansku70
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #21 : 07.11.2005 00:22:51 » |
|
Kun on aurinko veskari, nousuoinas ja kuu ravussa, tulee järki yleensä jälkijunassa Mutta joskus harvoin on minullakin järkevät hetkeni ja kun "järjenpäätös" on tehty, sitä ei sitten muiden mielipiteet muuksi muuta Jansku
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #22 : 07.11.2005 00:29:08 » |
|
Ajattelen ekaks tunteella ja sitten järjellä Ja en kyl aina ees ymmärrä maamerkkejä jotka ajattelevat aina järjellä Oinas73
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Timotheus
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 07.11.2005 04:24:15 » |
|
Tunteet... kylmät ja kuumat, mie oon herkkis Kuu-kalat = voin ajaa autoa silmät kiinni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
Keltainen Resonoiva Soturi
|
|
« Vastaus #24 : 07.11.2005 07:33:15 » |
|
Pikkuasioissa järjellä huomioin (ja paljon) ja tunteella reagoin Suurissa asioissa järki tekee töitä. Arvostan myös viileää suntautumista ongelmiin. Ei välinpitämätöntä asennetta vaan ongelman rauhallista tarkastelua. kartallani on nouseva rapu ja kuu neitsyt. ja nyt mä unohdin alkuperäisen kysymyksen kokonaan kun järkeilin omaa järkevyyttäni.... voin olla myös väärässä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #25 : 07.11.2005 08:19:41 » |
|
Kyllä se tunteet on (noususkorp. IC pisces. pluto-venus-yht. neptunus-mars yht. ) Ajattelen aivan liikaa tunteilla, ja se on sellaista järjestelmällistä tuuliviirinä pyörimistä. Jos tekee pelkästään niin, kuin tunteet sanoo, voi olla varma, että on kokeillut montaa asiaa elämässään, mutta mitään ei ole tehnyt kunnolla tai päätökseen. Myös läheiset kärsivät liiasta "tunteilusta" kun saatan omassa päässäni kehitellä asioita, joita muut ihmiset eivät ymmärrä alkuunkaan. Kaukana rationaalisuudesta. Tämäkin on sikäli omituinen juttu, koska lapsena ja nuorempana ajattelin paljon, paljon rationaalisemmin ja loogisesti. Tunteet ei heilahtanut suuntaan jos toiseen. Täytyisi yrittää löytää fiksu keskitie. Kumpiakin kun tosiaan tarvitaan. Olen vain ollut niin yltiöpäisen ihastunut "luovaan, herkkään ja naiselliseen" puoleeni, etten ole ymmärtänyt että se myös vahingoittaa sekä itseäni, että kanssaihmisiäni tuuliviireydelläni, päättämättömyydelläni ja omituisilla mielleyhtymillä
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
Miisu67
Kohtuuastroilija
Voimariimu: Fehu
|
|
« Vastaus #26 : 07.11.2005 08:46:32 » |
|
Artemis, Rapu nousevana merkkinä taitaa olla sieltä harvinaisemmasta päästä täällä Suomessa???
En usko, ainakin minulla on lähipiirissä tosi paljon nousevia rapuja.
Heips, kyllä ne ovat nuo kevättalven/kevään merkit, jotka ovat harvinaisimpia nousumerkkejä täällä Pohjolassa ( ) Mutta tunnehan sie vie ja mie vikisen Vilkas mielikuvitus vielä päälle, niin a'vot! Soppa on keitetty...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko , AC , Kuu ja MC , Venus , Mars Punainen Kristalli Kuu Tuli-Vuohi
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 07.11.2005 09:18:50 » |
|
Vaikea sanoa. Pyrin pitämään tunteet kurissa uskottavuuden säilyttämiseksi. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kamomilla
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 07.11.2005 10:31:28 » |
|
Molemmat ohjaa! Kun on vettä ja maata kartalla yhtä paljon. : Päätökset teen kuitenkin intuitiolla. Luulen, että se on sekoitus järkeä ja tunnetta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|