Athene
|
|
« Vastaus #30 : 07.11.2005 10:42:03 » |
|
tunteet ja vähän liikaakin..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
puntari
Kohtuuastroilija
Sininen rytminen myrsky
|
|
« Vastaus #31 : 07.11.2005 10:44:22 » |
|
Ihan liian järkevä. Mun pitäis oppia heittäytymään. Kyllä minä tunnen, siitä ei ole kysymys, mutta peitän mieluummin ja vähättlen tunteitani ja joskus esim huomaan olevani paljon loukkaantuneempi kuin annan ymmärtää. Kun vielä olen melko älykäs ( no siis mittauksien mukaan - ) Tämä syö sielua. T. Jäykkä tosikko älykkö - Hölmö?
|
|
|
tallennettu
|
Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
|
|
|
manjaana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #32 : 07.11.2005 10:58:54 » |
|
Ihan liian järkevä. Mun pitäis oppia heittäytymään. Kyllä minä tunnen, siitä ei ole kysymys, mutta peitän mieluummin ja vähättlen tunteitani ja joskus esim huomaan olevani paljon loukkaantuneempi kuin annan ymmärtää. Kun vielä olen melko älykäs ( no siis mittauksien mukaan - ) Tämä syö sielua. T. Jäykkä tosikko älykkö - Hölmö? Kyllä sitä oppii, jos kerta miekin oon oppinut... Harjoita sitä ensin pienin askelin ja anna sille tilaa. Itseä aikoinaan ärsytti suuresti, kun jo kaveritkin sanoi, etten ymmärtäis ees sitä, jos romanssiin kompastuisin. Tuli tunne, et oonko mie ihan pelkkää järkeä, vaikka sisällä oli tunnetta vaik muille jakaa.. Voit uskoa, että söi naista. Annoin vaan tunteilleni luvan näkyä ja nyt ne jo näkyvät..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko härkä Kuu oinaassa venus kaloissa ASC leijona DC vesimies MC oinas Sininen rytminen myrsky Vesi-Jänis
|
|
|
La Papessa
|
|
« Vastaus #33 : 07.11.2005 12:29:11 » |
|
Minua on aina kuvattu järkeväksi, mutta nuorempana olin ehdottomasti enemmän tunteiden vietävissä kuin nykyään. Nyttemmin voisin jopa sanoa olevani korostetusti järki-ihminen. Se ei silti tarkoita sitä, ettenkö tuntisi paljon ja voimakkaasti. Olen vain oppinut suodattamaan tunteeni ja analysoimaan ne perin juurin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rasvapakara
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 07.11.2005 14:35:31 » |
|
Tai siis, eihän se noin oo. Vain tosikot huumorin omistaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2005 15:01:20 kirjoittanut rasvapakara »
|
tallennettu
|
|
|
|
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #35 : 07.11.2005 15:24:04 » |
|
Ristiriitaista, välillä ahdistavaa ja usein huvittavaa, mutta järkeilen asioita, pohdin ja yliajattelen, ja sitten kuitenkin tunne kuljettaa Ihan vieraat uudet tuttavuudet aina luonnehtii mua, että "kun oot niin järkevä", mutta ketut sanon minä , kun paremmin oppii tuntemaan niin huomaa että se järkevyys mussa on vaan tarvetta olla uskottava ihmisten silmissä, joten perustelen tunteen ohjaamat ratkaisut järjellä Siis huijari olen
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Jousimies Kuu Kalat Nouseva Neitsyt
|
|
|
Cleo
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 07.11.2005 15:29:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Shar
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #37 : 08.11.2005 09:07:54 » |
|
Molemmat, ehdottomasti. Aika lailla yhtä paljon molemmat ohjailevat, harmi kun tuosta puuttui se "molemmat" vaihtoehto tällaisille, jotka tasapainottelevat ikuisesti. Vastasin kuitenkin sen, mikä tuntui tällä hetkellä ihan vähän oikeammalta vastaukselta - tunteet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dorian
Kohtuuastroilija
ylämäkialamäkiylämäkialamäki
|
|
« Vastaus #38 : 08.11.2005 10:29:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
elviira
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #39 : 08.11.2005 10:42:43 » |
|
Hei Athamaarit !
Miten sitä osaa erottaa egon ja intuition ?
t. Elviira
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
apache
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #40 : 08.11.2005 19:30:20 » |
|
tuolla aiemmin mainitsin seuraavani intuitiota. äänestyksessä valitsin pienen pohdinnan jälkeen tunteet-kohdan. mielestäni asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen. intuitiohan nimittäin on tietynlaista tietoa ja olisi järjetöntä olla noudattamatta sitä! meidän maailmassamme ja ajattelutavassamme päätökset pitää vaan osata perustella rationaalisesti ja tieteellis-teoreettisesti, jotta niitä voidaan pitää järkevinä. siteeraampa tässä erästä arvostamaani professoria:
"analyyttinen tieto ei ole ylintä tietoa, sillä se latistaa todellisuuden paloittelemalla sen. todellisuus on jatkumo, joten ylin tieto on synteettistä ja siihen tarvitaan intuitiota."
|
|
|
tallennettu
|
puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
|
|
|
m
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #41 : 08.11.2005 20:21:07 » |
|
Järkeä löytyy. Ja pystyn kyllä aina tarpeen tullen järjellä perustelemaan, miksi aina kannattaa noudattaa tunteiden ohjausta Eli tunne tunne tunne...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vertsu
Satunnainen astroilija
Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)
|
|
« Vastaus #42 : 10.11.2005 15:59:35 » |
|
Hetken mietinnän jälkeen tulin tulokseen, että; tunteet. Vaikka joskus tulee jopa järkeiltyäkin. Miettikää.. Jopa minultakin
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #43 : 10.11.2005 17:26:16 » |
|
Molemmat yhtä paljon! Olen nimittäin sekoitus järkevää peruskaurista ja tunteellista rapulaista... Ja aina elämän suurissa päätöksissä ajattelen asioita sekä järjellä että tunteella.
Vahva Vesimies-vaikutus saa minut aina kokeilemaan kaikkea jännää ja uutta. Elämä ei polje paikoillaan vaan menee koko ajan eteenpäin...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #44 : 11.11.2005 00:15:23 » |
|
Miltäpä kuulostaa lausahdus, että tunteet ohjaavat järkeä, olitpa mies tai nainen, lapsi tai aikuinen, vaikka kuinka yrittäisit niitä erottaa toisistaan? Minulla lienee molemmat tasapainossa :2funny:koska maata ja vettä on yhtäläisesti.
|
|
|
tallennettu
|
"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
|
|
|
|