En tiedä onko tämä oikea paikka avautua, mutta kun katsoin näitä palstoja niin täällä Yleistä - osiossa on eniten keskustelua ja varmasti myös ihmisiä joilla on paljon ymmärrystä astrologiasta ja yliluonnollisista asioista joten kirjotan tänne murheeni sen toivossa että joku osaisi antaa niille selityksen!
Ihan ensimmäinen asia joka mieltäni nyt painaa, on se, että olen todella rakastunut kahteen 9.10. syntyneeseen vaaka mieheen ja itse olen 23.6. syntynyt rapu nainen. En alunperin tiennyt noiden miesten syntymäpäiviä, toisen nimi oli Jani Markus ja toinen on Ville Markus. Syy miksi kirjoitin Janin kohdalla ' oli ' on se että hän on kuollut jo useampi vuosi sitten. Aikamoinen sattuma että kaksi mun elämän suurimmista rakkauksista on syntynyt samana päivänä ja kaikenlisäksi sama toinen nimi, en koe tämän olevan enää edes sattumaa vaan kohtaloa!
Olen jutellut kahden muunkin henkilön kanssa joiden syntymäpäivä on ollut 9.10., eli yhteensä mun elämässä on ollut neljä tuona päivänä syntynyttä miestä ja en tiennyt sitä alussa myöskään heidän kohdallaan, selvisi vasta myöhemmin mulle nämä asiat. Rakastumisen tulisi olla ihana juttu ja luulin pitkään, että 9.10. syntyneestä henkilöstä saattaisi minulle löytyä todennäköisesti se oikea & sielunkumppani, mutta käsitys alkoi murenemaan kun kaksi näistä miehistä uhkaili mua väkivallalla, selvisi että Jani on tuomittu tapon yrityksestä ja Ville pyysi mua muuttamaan heti ensitreffeillä asumaan hänen luokseen, kysyi myös ' ethän sinä mikään h*ora ole? ' eli tuntui että alkoi myös paljastumaan mustasukkaisia ja kontrolloivia piirteitä hänestä...
Kun olen tutkinut englannin kielisiltä sivustoilta luonnekuvauksia 9.10. syntyneistä henkilöistä niin siellä huonoiksi piirteiksi kerrotaan nimenomaan agressiivisuus, mustasukkaisuus, kontrolloinnin halu. Hyviksi piirteiksi: charmikas, lahjakas, herkkä ja tunteellinen, rakastaa juhlia, rento, rakastuu intohimoisesti, vakaa perhe-elämä, pidetty ihminen, kiihottuu helposti.
Tuolla on monta sellasta piirrettä jotka oon todellisuudessakin huomannut sopivan näihin 9.10. syntyneisiin vaakoihin ja jotka mielyttää minua rapu - naisena erittäin paljon. Tykkään siitä jos mies laittaa ulkonäköään, mulla on nousumerkki kaksosissa ja olen itsekkin tietyllä tapaa pinnallinen, erityisesti muodista kiinostunut ihminen. Herkkä ja tunteellinen olen myös. Viihdyn paljon kotona, mutta tykkään välillä lähteä myös viihteelle. Rakastun intohimoisesti. Tuleva aviomies ja lapset on mulle kaikki kaikessa, olen siis myös hyvin perhekeskeinen ihminen. Olen seksuaalinen.
Niin paljon löytyy samoja piirteitä! astrologian mukaan mun pitäis parhaiten sopia yhteen muiden vesimerkkien kanssa eli kalojen tai skorpionin, mutta ne ei ikinä vedä puoleensa, usein rakastun lokakuun puolella syntyneisiin vaakoihin!
Ja nyt seuraa tämän tarinan pelottavin osuus, John Lennon oli syntynyt 9.10. ja hänen parasystävänsä Stuart Sutcliffe jonka kanssa Johnilla huhuttiin olleen myös homo suhde oli syntynyt 23.6., John sai hallitsemattoman raivokohtauksen ja potkaisi Stuartia päähän, Stuart kuoli aivoverenvuotoon. Tämä yks 9.10. syntynyt mies uhkasi lyödä mua 23.6. syntynyttä pesäpallomailalla päähän, olisiko minun kohtalo kenties ollut myös aivoverenvuoto tai aivovamma?
Jackson Browne on syntynyt myös 9.10. ja hänen ex-tyttöystävänsä Daryl Hannah 3.12., Jackson pahoinpiteli pahasti Darylin ja siihen heidän suhteensa päättyi. Sharon Osbourne on syntynyt 9.10. ja hänen aviomiehensä Ozzy Osbourne 3.12., heidän suhteessa on esiintynyt myös väkivaltaa.
John Lennon löi myös vaimoaan Cynthiaa, käytti henkistä väkivaltaa esikoistaan kohtaan, hakkasi Bob Woolerin melkein hengiltä. EinoJuhani Rautavaara oli syntynyt myös 9.10. ja löi ensimmäistä vaimoaan, Steen Christensen ampui kaksi poliisia, Ruth Ellis ampui pettävän poikaystävänsä... Näiden ihmisten ympärillä oikeen pyörii väkivalta.
Niinpä mietin että uskallanko enää tulevaisuudessa rakastua 9.10. syntyneeseen ihmiseen, koska Johnille ja Stuartille kävi huonosti ja en usko sen olevan sattumaa että se yks 9.10. syntynyt henkilö uhkasi lyödä mua pesäpallomailalla päähän, pahoinpitely olisi kohdistunut päähän niin kuin Stuartinkin kohdalla. Onko minulla ja 9.10. syntyneellä miehellä ikinä mahdollista rakentaa onnellista ja tasapainoista suhdetta joka kestäisi koko loppuelämän eikä päättyisi aina väkivaltaan? Vai onko joku korkeampi taho määrännyt että aina 9.10. ja 23.6. syntyneen suhde tulee päättymään huonosti?
Moni sanoisi että jätä se väkivaltainen mies heti, mutta kun ei pysty, rakkauden tunteet liian voimakkaat ja olen sitä mieltä että vaikka 9.10. syntyneet henkilöt omaisi väkivaltaisia piirteitä luonteessaan niin heilläkin on silti oikeus tulla rakastetuksi. Jokaiselle täällä maailmassa on varmasti SE OIKEA, eri asia vaan löytääkö hänet. Kaikki ei löydä ja siksi osa ihmisistä elää elämänsä yksinäisinä.
Kiitos jo etukäteen jos jaksatte paneutua murheisiini ja osaisitte antaa vastauksia.