Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karma-kuriirit  (Luettu 10623 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 04.04.2018 09:52:04 »

Tuntuisi järkeen käyvältä, että ihmiset, joiden kanssa saat/joudut olla/olemaan usein
tekemisissä ovat sinun karmasi viestintuojia, ja sinä heidän.

Esimerkiksi koulu/työpaikka-kiusaajasi on luultavasti yksi sinun "huonon" karmasi
kuriireista, kuten myös vaikkapa sukulainen, jonka kanssa et tule toimeen sitten niin millään.

Toisaalta esim. sukulainen tai muu tyyppi, joka jättää sinulle huomattavan perinnön,
lienee yksi sinun "hyvän" karmasi rahtareista?

Toki usein hyvän karman aktuaalistuminen saattaa olla uuden huonon karman siemen.
Ei liene vaikea kuvitella tilanteita, joissa esim. suuri perintö suistaa ihmisen moraalittomuuden
loputtomalle suolle?
« Viimeksi muokattu: 04.04.2018 09:55:23 kirjoittanut sideman » tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 04.04.2018 10:59:38 »

Tuntuisi järkeen käyvältä, että ihmiset, joiden kanssa saat/joudut olla/olemaan usein
tekemisissä ovat sinun karmasi viestintuojia, ja sinä heidän.

Esimerkiksi koulu/työpaikka-kiusaajasi on luultavasti yksi sinun "huonon" karmasi
kuriireista, kuten myös vaikkapa sukulainen, jonka kanssa et tule toimeen sitten niin millään.

Toisaalta esim. sukulainen tai muu tyyppi, joka jättää sinulle huomattavan perinnön,
lienee yksi sinun "hyvän" karmasi rahtareista?

Toki usein hyvän karman aktuaalistuminen saattaa olla uuden huonon karman siemen.
Ei liene vaikea kuvitella tilanteita, joissa esim. suuri perintö suistaa ihmisen moraalittomuuden
loputtomalle suolle?

Vaikka en ole ihan vielä vakuuttunut karmasta, niin kyllä itsekin olen sitä mieltä että olemme kaikki mukana tässä hommassa.

Ei ole vain niin, että muut on karmaa ja minä en, vaan molemminpuolista.

Miksi oletat että paljon rahaa olisi ns hyvää karmaa? Koetko että raha on palkkio hyvästä käytöksestä tmv?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 04.04.2018 11:16:42 »

Lainaus
Miksi oletat että paljon rahaa olisi ns hyvää karmaa? Koetko että raha on palkkio hyvästä käytöksestä tmv?

Ei paljon rahaa sinänsä liene hyvää karmaa, mutta omaisuuden reipas karttuminen (laillista, hyväksyttävää tietä) on käsittääkseni hindunäkemyksen mukaan (etupäässä aikaisemmissa  inkarnaatiossa syntyneen?) hyvän karman kypsymisen tulosta, koska se mahdollistaa, ainakin teoriassa, jopa liki kaiken energian keskittämisen henkiseen kehitykseen, kun ei tarvitse niska limassa raataa ns. murun saamiseksi rinnan alle, tai muutoin uhrata rutkasti aikaa talouden pitämiseksi plussalla.

Huh
« Viimeksi muokattu: 04.04.2018 11:20:15 kirjoittanut sideman » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 04.04.2018 11:39:01 »

Sit on myös valotyöntekijöitä, jotka polttaa pois kollektiivista karmaa, eli se ei ole omaa eikä toisen, vaan ihmiskunnnan ja maapallon yhteistä.
Mutta kyllä, toinen toisillemme sen  tuomme eteen.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 04.04.2018 11:56:35 »

Sit on myös valotyöntekijöitä, jotka polttaa pois kollektiivista karmaa,

Yoga-suutrain mukaan on olemassa kolmenlaista (tri-vidha) karmaa:

karmaashuklaakRSNaM yoginaH, trividham itareSaam.

Tuo käsittääkseni (en ole toki satavarma) tarkoittaa, että (valaistuneen) yogin karma
on ei-valkoista (a-shukla) ja ei-mustaa (a-kRSNa), eli yksinkertaisemmin ilmaistuna,
joogi ei enää "kykene" keräämään/"omistamaan" karmaa, sen paremmin "hyvää" kuin "huonoakaan",
mutta tavantallaajan karma on mustaa, valkoista ja kaikkea siltä väliltä.

Polttavatko valotyöntekijät ensisijaisesti tummempaa karmaa, vai kaikenkarvaista?

tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 04.04.2018 12:02:50 »

Mulla on semmoinen kutina, että tää karman polttaminen menee vähän niinkuin vuorotellen. Aina jossain vaiheessa joku herää ja yrittää vähän omiaan, sitten se jossain vaiheessa hiipuu ja sitten on toisten vuoro. Jossain vaiheessa sitä on niin pimennossa, että ei yksinkertaisesti pysty käsittämään kaikkia konsepteja ja termejä ja nää hommat menee ihan ohi.

Toisaalta aika ja tila on niin monikäsitteinen ilmiö, että nää huudot menee perille aina jossain vaiheessa. Vaikka se huutaja vieressä olisi nyt "tässä" ajassa ihan tietämätön. Toi kehittää kyllä myötätuntoa ja noita ominaisuuksia, koska täs snaijaa ku sattuu omalle kohdalle taas nää vaihdot.

Toi sisäisen maailman tutkiminen on jotenkin niin tajunnaräjäyttävää. Siel huomaa, että törtötkin tyypit ohjaa sua oikeesti sinne määränpäähän. Ei niitäkään ilman mistään tulis mitään. Kaikki nää on perspektiivi-kysymyksiä ja nää vaihtaa paikkaa niin hullua vauhtia, ettei meinaa perässä pysyäkään.

Kaikella on kaksi puolta. Eikös noi tumman ja valkoisen värispektrit pidä käänteisesti kaikki värit kumminkin sisällään?

Mua vähän naurattaa tää kaikki. 1500-luvun aspektini ryösti hopeet espanjalaisilta, ja nyt kaikki höpöttää rahasta. Mä kun kelasin ennen mandela-efektiä, että olis jees jos Quetzzalcoatl tulis maailmaan. Noh, sieltä tuli vaan oma aspekti esiin. Ei siinä, menevämmät energiathan nyt kyl on.

Saturnus on kyllä hauska. Hehhehe!

Onneksi 1800-luvun aspekti on kouluttanut  mustista orjista sotilaita, että ton Afrikan mantereen on saanu jotenkuten kuosiin tolla influenssilla historiankirjaan. Onni onnettomuudessa. Melko raakaa meininkiä oli ennen tätä uutta aspektia siellä.

Kaikki muut aspektit on ihan pimennossa paitti 3. Ilmeisesti karman on tarkoitus avata näitä jotenkin auki. Mikä lie tarkoitus. Yhden onnekkaan osuman kun saisi vielä kohdilleen, niin mä saisin tän kaiken pois.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2018 12:34:07 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 04.04.2018 20:04:36 »

Jaa-a. En oo aatellu karmaa koskaan mustana ja valkeena. Ehkä sillee vaan positiivisena ja negatiivisena? Liekö sitten sama asia?
Nimenomaan negatiivista karmaa polttavat poijjes, ja auttaavat Gaiaa ylös.
Valotyöntekijöitä on niin monen moisia, ettei tässäkään ole mitään yleistystätä olemassa, uskon. Omalla kohdalla tiedän, etten enää "tee uutta" karmaa, joka jää kiertokulkuun, se on kohdallani hoidettu toisin, palaa pois samoin tein kun tulee.
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 04.04.2018 20:49:22 »

Ton karman pystyy hoitamaan tekemällä toista karmaa, jotka kumoaa toisensa. Isossa mittakaavassa toimii hyvin. Kuin semmoinen kohdennettu prisma. Tällä systeemillä on luonnollinen vietti kokea ja toimia ja sen voi kääntää itseensä. Ei oo mitään pointtia mennä ansaan, jos sieltä ei pääse pois.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2018 21:11:51 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 05.04.2018 04:18:15 »

Nää on mielekiintoisia asioita.

Itse mietin kuinkahan pahasti olen sössinyt aiemmin kun tässä elämässä on ollut niin kovia paikkoja syntymästä lähtien  Grin

En tiedä. Kyllähän tässä hötäkässä on oppinut olemaan hieman myötätuntoisempi itseään ja muita kohtaa. Kovin monella tuntuu olevan vaikeeta.
tallennettu

Empire Special
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 05.04.2018 11:54:51 »

Nää on mielekiintoisia asioita.

Itse mietin kuinkahan pahasti olen sössinyt aiemmin kun tässä elämässä on ollut niin kovia paikkoja syntymästä lähtien  Grin

En tiedä. Kyllähän tässä hötäkässä on oppinut olemaan hieman myötätuntoisempi itseään ja muita kohtaa. Kovin monella tuntuu olevan vaikeeta.

Näistä haasteista alkaa jopa nauttia tietyn ajan jälkeen, kun huomaa et näitä voi muuttaa. Elämä helpottuu huomattavasti. Tän elämän mysteeri on siinä että monesti siinä ongelmassa piilee se ratkaisu mikä sit loksahtaa ennenpitkää paikalleen. Täs joutuu menee silleen sokkona kaikenlaisia testejä läpi ja kun kattoo taaksepäin snaijaa "aijaa se tarkotti sitä". Sit kun sen snaijaa ni ovi aukee just niin et sen voi klaaraa läpi oikein. Musta tuntuu, että elämä on semmoinen tarinanpätkä minkä voi muokata mieleisekseen. Multiversumit ja nää on kivoja ajatuksia, koska se mahdollistaa kaiken täydellisen muokkauksen, vaikka se näyttää siltä että kaikki on samalla kartalla vaikka näin ei oikeasti ole.

Netissä on jonkun dyydin quantum hypnoosijuttuja tästä ajasta. Mulla osu silmään se joskus 90-luvun lopulla jo ja nyt mulla on aika kovassa fokuksessa se kun se kertoo aika tarkalleen kaikkia tapahtumia mitä itse koen. Noi tapahtuu silleen väkisten enkä pysty, enkä oikeestaan haluakaan estää niitä tapahtuvan. Siinä tarinassa on hyvä lopetus. Huomaan että palikat mitkä siinä lopussa on käyvät jo vierailulla. Jotenkin tuntuu, että tää tarina on kirjoitettu ennalta. Sit tän vetää laiskana matona läpi :0.

Mua on aina väsyttäny niin helvetisti, ettei oikeen paukut riitä mihinkään. Mut tarina rullaa vaan. Heheheh! Ja parempaan!

Mun elämässä kaikki ympärillä oli jotain gestapo-hermoilijoita. Vedin sit ton gestapo-vaihteen silmään ja sukelsin unimaailmaan. Sit se rauhottu. Se olikin se vastaus siellä. Kauhu ja kaikki noi fiilikset poissa. Nyt yht'äkkiä maailma on kuin joku yli-ymmärtäjä. Mä oon vähän et mitä täs just tapahtu??

Miten se, että tajuaa olevansa kusipää, aiheuttaa sen että maailma ympärillä rauhottuu? Mitä enemmän mä tota kusipäisyyttä pakenin, sitä enemmän jengi hermoili. Mun oli pakko kokee se kusipäisyys mielenvikaisuuden asteella, että mä pääsin siitä yli. Friikkiä.

Kaikkien yleisten ohjeiden ja hyvien tapojen vastaisesti kannustan olemaan aidosti kuspää, jos maailma ahdistaa ympärillä ja tuntuu että tosta pitäs mennä läpi jotenkin. Toimii transendentaalisti. Hulluudessa on se hyvä puoli, että sieltä löytää sen mitä kaikki yrittää ettiä. On sitten homo, lesbo, vajakki, alkkis, narkki, luuseri, ihan sama mikä se hulluus on. Se on suuri seikkailu.

Jari Sillanpää vetää tota just läpi kans. Hulluudessa on toi että siinä ei huomaa miten paljon samanlaisia on oikeesti ympärillä. Sit se kolahtaa jossain vaiheessa kohilleen. Mä veikkaan että toi kaveri on eri rinnakkaisuniversumissa kuin minä, joka luen ylestä uutisia joka päivä samanlaisista tarinoista. Kyl se pääsee sieltä tänne. Vaikka todennäköisesti se elää isossa tabu-kuplassa sen maailmankaikkeudessa, tällähetkellä.

Se on vaan illuusiota, Jari!

Tää mun kupla on ihan överiseksistinen. Tekis mieli hakkaa lapaseen koko ajan. Just ku mä pääsin tosta itämaisesta energiasta jotenkin jyvälle. Voi v.... paha paha. Suomifriidut ei auta asiaa. Yoga-pantsit ja kaikkee vilkkaa. Aaaaah....rghhhhh! Onko pakko levittää sitä huulipunaa huulille ja muikistaa ne huulet sydämenmuotoisiksi samalla?
« Viimeksi muokattu: 05.04.2018 13:08:45 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 05.04.2018 14:05:08 »

Itse mietin kuinkahan pahasti olen sössinyt aiemmin kun tässä elämässä on ollut niin kovia paikkoja syntymästä lähtien  Grin

MMY'n väitetään todenneen, että kukaan (valaistumaton??) ei kestäisi sen tiedostamista, mitä kaikkea on joutunut kokemaan aiemmissa inkarnaatioissa. Tuskin hän ihan noin kategorisesti
on kuitenkaan tokaissut. Noh, yoga-suutraissa on aforismi, jonka tarkoituksena
on mahdollisesti kehittää siddhi, joka palauttaa muistiin aiemmat elämät (pūrva-jāti; puurva-dsaati), mutta ei silti kai välttämättä kaikkia niihin liittyviä sattumuksia?

Sutra III.18

संस्कारसाक्षत्करणात् पूर्वजातिज्ञानम्॥१८॥

saṁskāra*-sākṣātkaraṇāt pūrva-jāti-jñānam ॥18॥

[HA]: By The Realisation Of Latent Impression, Knowledge Of Previous Births Is Acquired.

[IT]: By direct perceptions of the impression a knowledge of previous births.

[VH]: By direct perception of sanskara-subliminal activators, knowledge of previous births.

[BM]: Through direct perception of one’s subliminal impression, one has knowledge of former births.

[SS]: By direct perception, through samyama, of one’s mental impressions, knowledge of past births is obtained.

[SP]: By making samyama on previous thought-waves, one obtains knowledge of one’s past lives.

[SV]: By perceiving the impressions, knowledge of past life.

* Kohdistetaan saMyama (sañjama) saMskaara'ihin, jotka ovat tallennetut
kallomme sisällä olevan kvanttitietsikan sikamassiiviseen muistiin, tahi kenties
valtaosin "aakaasha-pilvipalveluun"  ~:D ?

« Viimeksi muokattu: 05.04.2018 14:17:28 kirjoittanut sideman » tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 05.04.2018 16:30:20 »

Ehkä jossain tapauksissa jos on kova elämä päällä ja haasteita ja vaikeeta, niin tuskin entisten elämien tieto töppäyksistä auttaisi. Saattaisi vaan lamaannuttaa ja estää kehitystä.

Itse en koe tarpeelliseksi muistaa entisiä elämiä. Olen toki utelias mutta ei mikään pakko juttu. Yritän keskittyä tähän elämään ja näihin haasteisiin.
tallennettu

Empire Special
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 05.04.2018 17:43:29 »

Ehkä jossain tapauksissa jos on kova elämä päällä ja haasteita ja vaikeeta, niin tuskin entisten elämien tieto töppäyksistä auttaisi. Saattaisi vaan lamaannuttaa ja estää kehitystä.

Itse en koe tarpeelliseksi muistaa entisiä elämiä. Olen toki utelias mutta ei mikään pakko juttu. Yritän keskittyä tähän elämään ja näihin haasteisiin.

Joo en mä noihin oikeen uskokaan. Mietin vaan tätä siltä kantilta jos sitä ilmiötä edes on olemassa ylipäänsä. Noi on ainoot mihin sain jotenkin konkreettisesti kiinni. Jotenkin toi mediamaailman sodanihannointi ja tollanen pistää hävettää ihan helvetisti kun tonnista leffa-paskaa puskee pinnan altakin. Mulla oli joku initiaatio-pätkä missä näin aika kattavasti kaikenlaista ja siinä oli sitten lapsuuden paras kaverikin siellä. Ja sitten noi työkaverit. Eikä noista monet ihan mitä pieniä kavereita tainnu olla... mua vaan kummastuttaa. En mä noita ite lähteny jahtaamaan vaan joku pakottava tarve johti löytämään ne. Mä vaan reagoin stimuliin.

Koska noilla ajassa ja paikassa edes takaisin liikkuvilla kavereilla on joku suunnitelma. Enkä oikein hahmota, että mikä. Tää on menny niin friikiks et hävettää. Ilmeisesti näitä aikajanoja pystyy muuttamaan jotenkin, jos niissä on osallisena. Periaatteessa kaikki on vaan informaatiota. Tarttee vaan oikeen infopätkän ja muuttaa sitä. Tää rupee tuntuu joltain leikkipuistolta enemmänkin, ja jos ei miellytä lopputulos niin vaihdetaan sitten sitä.

Mulla on semmoinen kutina, että tän koko "rakenteen" pystyisi pistämään matalaksi. Koska jos tää on joku kaveripiirin sisäpiirivitsi ja tän hävittää, niin mihin te päädytte? Me ei edes ikinä tavattu. Vähän niinkuin putsaisi koko rekisterin.

New Age, sano. Koska toi sotahomma on joku sykli, tai konsepti, tai raami. Toi ois kiva saada pois.

En tiedä mitä tää oikeen vaatii vielä. Ei tämmönen ainainen rakentaminen ja tuhoaminen mitä historiankirjoissa on ole mitenkään normaalia. Mielenvikainen avohoitolaitos ehkä. Sit jengi tottuu näihin kaikkiin hienoihin konsepteihin ja yht'äkkiä Nelson Mandela on elävänä, Charles Manson on elävänä, Jaksoneita on 6, eikä 5, Etelä-Amerikka tanssii ripaskaa, Magellanin salmi tanssii ripaskaa, Pohjoisnavan mannerjäätikkö hävisi, Venäjällä on oppositio, Virolla on kaks rantaa. Ufoja lentelee pitkinpoikin.

Otan tän paskan niin henk. koht. vittuiluna kuin voi olla. Kaikki mitä mulle on opetettu on täyttä hevonkukkua.

Kaikkein sekopäisimmät pimatsut puhu ihan totta huumetokkuroissaan. Wink Ihan mahdotonta tykitystä! Ootte kuullu siitä teknologiasta, millä pystyy vaikuttamaan ajassa taaksepäin, niin tää puhelin on mulla jo hyppysissä.

Ei täs tartte ku kirjottaa, niinkuin Thoth. Hehehehe! Mikähän osa sanasta quantum ei meinaa avautua tiedeyleisölle? Jos tiedätte sarjan Quantum Leap 90-luvulta niin tää on kirjaimellisesti totta.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2018 20:00:09 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #13 : 05.02.2019 12:01:44 »

Tätä mä oon kyll epäillyt jo jonkun aikaa, mutta en ollut sitten asiasta riittävän varma, mutta täältähän mä tän löysinkin.
Kiitosta.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #14 : 05.02.2019 12:07:26 »

Miten se, että tajuaa olevansa kusipää, aiheuttaa sen että maailma ympärillä rauhottuu? Mitä enemmän mä tota kusipäisyyttä pakenin, sitä enemmän jengi hermoili. Mun oli pakko kokee se kusipäisyys mielenvikaisuuden asteella, että mä pääsin siitä yli. Friikkiä.

Kaikkien yleisten ohjeiden ja hyvien tapojen vastaisesti kannustan olemaan aidosti kuspää, jos maailma ahdistaa ympärillä ja tuntuu että tosta pitäs mennä läpi jotenkin.

En mä suoraa puoliakaa ymmärrä mitä ES on ajanu takaa, mutta mä oon huomannu että oma kusipäisyys kyllä todella rauhoittaa ympäristön.
Siis se, ettei vaa tee mitää, ei anna mitää eikä puhu ymmärrettävästi mitään kellekää, saati kirjotia tai osallistu maailmaan noin muutenkaan muiden tasolla ni voila. On kyllä hiljaisempaa ku ikinä. Todennäköisesti kukaan ei hypi silmille eikä kerro sulle mitä millonki somes tapahtuu.

Toisaalta, autuaita ovat tietämättömät.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: