Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko syntymäkartasta jotenkin päätellä edellisen elämän karttaa?  (Luettu 10007 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 11.06.2006 19:23:08 »

Tuli mieleen kun jokunen aika sitten lueskelin netistä juttuja ja törmäsin aiheeseen jossa puhuttiin siitä että nykyiseltä syntymäkartaltaan voisi nähdä minkälainen kartta on ollut edellisessä elämässä, onko kellään tietoa aiheesta?
Olisi jännä tietää.
Muutenkin minua kiinnostaisi se että miksi juuri synnyin niin että kartallani on paljon esim oinasta. Tarvitsenko oinaan tiettyjä ominaisuuksia tässä elämässä jaksaakseni esimerkiksi? Onko kukaan pohtinut näitä asioita?
Jotain karmallisia asioitahan pystyy kartalta näkemään ainakin, siitä on ollut puhetta aiemminkin.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 11.06.2006 19:55:06 »

Hm, muistaakseni ainakin 12. huoneen kärkea voi tarkastella edellisen elämän askendenttina. Lilli varmaankin osaa vastata tähän paremmin?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.2006 20:03:46 »

Minulla kaksonen, mielenkiintoista  Smiley
Minulla ei mikään taivaankappale sijaitse kaksosissa tällä kartalla enkä muutenkaan löydä itsestäni lainkaan kaksosta. Jännä ajatella että edellisessä elämässä olisin ollut nouseva kaksonen  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.06.2006 08:49:54 »

Entisen elämän karttoihin en ole perehtynyt sen paremmin kuin Pallaskissakaan. Myös itse olen nähnyt viitteitä siihen, että 12. huoneen kärki olisi voinut olla entisen elämän AC.

Itselläni ko. huoneen kärki on Kaksosissa, joka on tällä hetkellä myös Aurinkomerkkini.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 13.06.2006 09:56:12 »

Mielenkiintoista, minulla 12. huoneen kärki on Leijonassa ja Mars on yhtymässä siihen tämän inkarnaationi radix-kartalla. Vanhan elämän opit käytössä? Smiley

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 13.06.2006 10:06:49 »

elektra
..miehen kautta...
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.06.2006 11:15:38 »

12 huoneen kärki sama skorpioni kuin nyt aurinko
kärki  merkurius ja  aurinko:n välissä,
inkarnaatio:pullonHENKI päässyt puhumaan,kun joku ääliö avasi korkin....
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 13.06.2006 14:00:47 »

elektra
..miehen kautta...

Wink Sinäpä sen sanoit - mars mars leijonaa  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 13.06.2006 14:52:05 »

Itselläni on ranskankielinen karmisen astrologian kirja tässä sylissäni ja tämän oopuksen mukaan syntymäkartan perusteella voi yrittää päätellä, MISSÄ on entisen elämänsä mahdollisesti viettänyt.

Sikäli kun oikein ymmärrän, niin huomioon otetaan lähinnä Aurinko -ja Kuumerkki.

Oinas: Esihistoriallinen Afrikka, Saksa, Arabia, hepreankieliset heimot, Japani, Palestiina, intiaanina Amerikassa (yhdessä Kauriin kanssa), antiikin Rooma

Härkä: Babylonia (yhdessä Skorpionin kanssa), muinainen Egypti (4000 eKr-2000 eKr, yhdessä Skorpionin kanssa), Välimeren ympäristö, Persia (yhdessä Skorpionin kanssa), Cathay (muinainen Kiina), Turkki (yhdessä Jousimiehen kanssa)

Kaksonen: keskiaikainen Ranska, Englanti tai Saksa, Yhdysvallat (yhdessä Ravun kanssa), Kanada (yhdessä Ravun kanssa), Belgia

Rapu: Afrikka, Algeria, Kiina (yhdessä Vaa´an kanssa), Skotlanti, Meksiko - Atsteekkina, Mayana jne (yhdessä Skorpionin kanssa), juutalaisyhteisö (yhdessä Skorpionin kanssa), matriarkaaliset sivilisaatiot (yhdessä Neitsyen kanssa), Lemuria (yhdessä Kauriin kanssa), Mongolia ja muinaiset Gobin autiomaan sivilisaatiot, Tyynenmeren saaret (yhdessä Kauriin kanssa - erityisesti Pääsiäissaari), Gallia

Leijona: Ranskan kuningaskunta, Italia, viikingit (yhdessä Kalojen kanssa), Maya, ym. sivilisaatiot, jotka rakensivat pyramideja (yhdessä Skorpionin kanssa)

Neitsyt: Brasilia, Sveitsi

Vaaka: Ranskan tasavalta, Puola, antiikin Kreikka (yhdessä Neisyen kanssa), Itävalta, Australia (yhdessä Kauriin kanssa).

Skorpioni: Egypti (yhdessä Kalojen kanssa), Lappi (yhdessä Kauriin kanssa), Tiibet, arabivaltiot (yhdessä Jousimiehen kanssa), orientti ja tataarit

Jousimies: Saudi-Arabia, Argentiina, Espanja (yhdessä Härän kanssa), Malta, Marokko, Foinikia (yhdessä Kalojen kanssa)

Kauris: Englanti (yhdessä Oinaan kanssa), Intia, Filipiinit (yhdessä Ravun kanssa), vuoristoheimot Himalajalla tai Andeilla

Vesimies: Atlantis (?) yhdessä Leijonan kanssa, Skandinavia, Venäjä (yhdessä Skorpionin kanssa), slaaviheimot (yhdessä Skorpionin kanssa), vallankumousten aikaiset inkarnaatiot (Venäjällä, Amerikoissa tai Ranskassa)

Kalat: Haiti, Portugal, Senegal, varhaiskristillisen ajan Orientti, elämät merimiehenä tai eristyksissä.

Henk. koht. Brittein saaret ovat aina tuntuneet kodilta. Sinnepä Au- tai Kuu-Kaksosten entiset elämät sijoitttaisiinkiin.  Smiley
tallennettu

www.horoskooppi.com
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #9 : 13.06.2006 15:36:26 »

Eli kun olen Aurinko Oinas, Kuu Kauriissa,niin olisinko minä siis edellisen tulkinnan mukaan voinut olla intiaani Amerikassa, niin kuin olen aina epäillyt ? idiot2
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 14.06.2006 06:58:13 »

Mielenkiintoista Lilli. Kiinnostavia maita ja kulttuureita kaikki.

Oinas: Esihistoriallinen Afrikka, Saksa, Arabia, hepreankieliset heimot, Japani, Palestiina, intiaanina Amerikassa (yhdessä Kauriin kanssa), antiikin Rooma
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #11 : 14.06.2006 07:55:27 »

Lainaus käyttäjältä: Lilli
Vaaka: Ranskan tasavalta, Puola, antiikin Kreikka (yhdessä Neisyen kanssa), Itävalta, Australia (yhdessä Kauriin kanssa).

Kalat: Haiti, Portugal, Senegal, varhaiskristillisen ajan Orientti, elämät merimiehenä tai eristyksissä.

Hm, taitaa mennä Kalojen piikkiin edellinen elämä kuurona (eli eristyksissä?) pikkupoikana Pohjois-Norjassa 40- tai 50-luvulla.

Kiitos Lilli mielenkiintoisesta lainauksesta!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 14.06.2006 09:59:53 »

Vaikka nuo Kaksosen maat/aikakaudet omalla kohdallani tuntuvat kolahtavan, niin selkein muistikuva entisestä elämästä on vaeltelu vuorilla, Andeilla. Eli tyypillistä Kaurista tähän pukkaa, vaikkei minulla ko. merkissä ole mitään muuta kuin DC.

Heilurimenetelmälläni olen tosin todennut, että Brittein saarilla on tullut elettyä useitakin kertoja vuosien 1000-1500 välillä. Yhdestä näistä elämistä minulla onkin unen kautta tullut muistikuva.
tallennettu

www.horoskooppi.com
solitaire
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 14.06.2006 10:44:29 »

Leijona: Ranskan kuningaskunta, Italia, viikingit (yhdessä Kalojen kanssa), Maya, ym. sivilisaatiot, jotka rakensivat pyramideja (yhdessä Skorpionin kanssa

Aika ällistyttävää tietoa, Lilli! Minua on aina kiehtonut nuo Amerikan mantereen alkuperäis-kulttuurit kuten myös egyptin. Tulee lueskeltua kaikenlaista tuohon liittyvää ja jotenkin ne jutut tuntuu niin "omilta". Mutta että tuota kiinnostusta selittää oma kartta... mielenkiintoista. Mulla muutenkin 4 kpl planeetoja 9. huoneessa eli ihmekös jos historia, kulttuurit jne. kiinnostaa...

Ja siis  aurinko leijona askendentti skorpioni
tallennettu

aurinko leijona
nouseva skorpioni
kuu neitsyt
merkurius leijona
venus leijona
millimia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 28.06.2006 23:05:38 »

Osallistuin toiselle Sepin kurssilleni ja yövyimme ystäväni kanssa hänen luonaan.Illalla keskusteluissa hänen ja vaimonsa kanssa puhuimme aspekteista ja entisistä elämistä.
Eräs ajatus oli sellainen että tämän elämän kartalla oleva sulkeutuva kvinkunssi on ollut ed elämässä oppositio.Tämän teorian mukaan Sepin tukinta oli että kaikki aspektit siirretään ikään kuin taaksepäin..toivottavasti muistan oikein että en pistä Sepon suuhun keksittyjä sanoja..
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: