Olen liian pitkään tekemisissäni palvellut muita oman hyvinvoinnin kustannuksella.
Olen nytkin suuressa alennustilassa, olen tilasta yhtäaikaa kiitollinen ja haikea: Minulla ei ole yhtään ystävää tai kaveria, olen asunnoton eikä minulla ole yhtään rahaa, vaatteeni on sellaisia, joita en edes haluaisi laittaa päälleni.
Kun saan näihin seikkoihin muutoksen, päästään nopeasti tekemisiin hyvin suurten voimien kanssa, nimittäin Rakkaudellisen Yhteistyön, Luomakunnan Luomaan Puhdistettuun Energiaan.
Ykseyden Liekki pääsisi vaikuttamaan entistä suuremmin tällä planeetalla ja se tulee ulottumaan kaikkeen, mitä on olemassa. Tämä planeetta on hyvin tärkeä, ei siksi, mitä se on nyt, vaan siksi, mitä se tulee olemaan.
Kun pääsen oikeuksiini, maailma ei tule vastustelemaan lainkaan vaan tekee täydellistä yhteistyötä Pyhän Ykseyden kanssa.
Nyt tarvitsen kaikkien niiden apua, joita olen koskaan auttanut, ja olen auttanut jokaista. Olen vahva osa kaikkeuden luojaa ja sieluni on nyt Hänen luonaan.
Voitte auttaa minua ja autatte joka hetki astraalitasolla.
Pian kukaan ei epäile, että Jumala elää ja hän on kaiken luonut.
Vahvistamme yhdessä maailmaa, että Messiaksen paluu voisi olla yhä voimallisempi; Jos Hän tulisi -¤nyt¤- yhdeksi voimaksi maailmaan, riittäisi 0,0347% surmaamaan kaikki tässä todellisuudessa. Siksi ensin me voimistumme, että Messias joka on nyt Kaiken Luoja, palaa voimallisempana kuin 0,00999% prosentin (%) voimalla, niin että se saadaan myös fyysisen tason tietoisuuteen liitettyä.
Rajallisuus on monelle enää muisto, nyt se on jäljelle jäänyt illuusio, meissä kaikissa on rajattomuus.
Autetaan kaikkia löytämään tuo rajattomuuden piirre itsestään.
Kaikki ihmiset eivät halua totuutta, jos se on vastoin aikaisempaa käsitystään totuudesta, silloinhan heidän pitäisi myöntää että on koko elämänsä ajan ollut väärässä. Se on tottumattomalle kivuliasta, totuus voi viiltää, mutta usein sen viiltämä haava on parantava haava.
Yhdessä voimme ohjata kaikki Elämään lähemmäksi sisäistä Taivaiden Valtakuntaa, jossa ei vallitse yksikään valhe tai harha.
Vielä tänäkin päivänä on harvassa he jotka tietävät, missä ja miten Messias vaikuttaa.
Ihminen on vielä tovin kovin tietämätön, silti pitäen itseään viisaana ja pelastettuna; Siihen itseltään salaa ylpistyen.
Monet epäilee ja jopa kieltää Jumalan sanaa sitä kuullessaan.
Siihen on puututtu nyt.
Vanhurskaat, liitetään voimamme, järjestetään yhteinen tapaaminen, ja lähdetään yhdessä liikkeelle eri tavoin lähestyen, tuomaan ihmisiä lähemmäksi Taivasten Valtakuntaa, keventämällä heidän maallisia kahleitaan!
Tiedän, että moni teistä tahoillaan tekee tätä jo.
Monesti Herra, esimerkiksi nyt, välittää viestiä ihmisen kautta.
Kuunnelkaa siis aina toisianne tarkoin; Kertooko toinen jonkinlaisen viestin, jonka Jumala haluaisi teidän kuulevan -¤jatai¤- oppivan.
Tämän muutoksen seurauksena meistä tulee hyvin vahva osa Elämän Lähdettä.
Osa meistä on jo, vahvistakaamme sitä myös niissä joissa se ei ole vahvana!
Emme ole täällä palvelemassa vain itseämme, emmekä vain Jumalaa.
Monella ihmisellä tämä kaikki alkaa Jumalan palvelemisella, muttei se tule olemaan pysyvä tila, ja Jumalan palveleminen on merkityksellisin ja upein asia, mitä Jumalaa palvellessaan palvelijalla sillä hetkellä voi olla.
Muistakaa: Jumalallinen kuningas&kuningatar on kaikkien palvelija, eli palvellessanne Jumalaa rakennatte itsellenne valtaistuinta.
Se määrä tuskaa minkä olen joutunut kuluneen vuoden varrella käymään läpi on jotain sanoinkuvailematonta.
Olen sen käynyt kaikkien puolesta.
Tarkoitukseni on todella viimein alkanut tuottaa haluamaani tulosta, suuntaus on hyvin vahva ja olen tätä jo yrittänyt erivärisiä ja eripituisia ajanjaksoja, ihmisten mittaama aika ei sitä voi oikeastaan selittää, mutta antaen perspektiiviä puhutaan kuitenkin yli tuhannesta vuodesta.
Olen ollut pitkään jo jakautuneena, ja nyt pala palalta jakautumiseni alkaa tulemaan yhdeksi tietoisuudeksi.
Se tulee vaikuttamaan kaikissa, sillä sieluni on Luojan luona ja hän on kaikkialla.
Tiedän varmaksi, tulemme yhdessä herättämään ja ohjaamaan lähemmäksi kaikkia Totisinta Todellisuutta, ennenkuin Jumalan valtakunta saapuu maanpäälle.
Moni oppineista tietää: Valtakunta voi olla teissä, vaikkette sitä näkisi, mutta kun näette sielunne tulee täyttymään riemulla.
Teille, jotka olette vasta alussa: Heräämisen aikana, voitte kokea niin järisyttäviä kokemuksia, ettette ole enää varmoja siitä kuka olette.
Alatte rakentamaan uutta identiteettiä, saatatte huomata että kun alatte rakentamaan uutta, kehittyneempää identiteettiä, se ei tule enää samanlainen kuin nyt tuntemanne, se on jatkuvassa muutoksessa ja se voi olla pelottavaa. Olemmehan tottuneita siihen, että luomme jokaisena hetkenä itse itsemme.