Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttajan Avunpyyntö  (Luettu 42919 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #15 : 07.04.2018 11:07:25 »

Huh huh...
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #16 : 07.04.2018 11:10:01 »

Tietenkin pysyn, miksi en, kun auringosta tulee paljon upeampia kokemuksia kuin mistään aikaisemmin kokemastani, siltä kannalta pohja on erittäin vakaa. Jaan teille tekstiä, ei ole minun kirjoittamaa, mutta tiedon jakaminen on yksi tehtävistäni:

”Siellä missä me olemme nyt, siellä te tulette olemaan - missä te olette nyt, siellä me olemme olleet.”

(Ylösnousseet Mestarit)

Elämme tärkeää ja jännittävää aikaa maapallon historiassa. Koko maapallon sekä ihmiskunnan tietoisuutta ja värähtelytasoa ollaan nostamassa. Me saamme paljon apua enkeleiltä, Ylösnousseilta Mestareilta sekä muilta korkeilta Valo-olennoilta. Koska elämme Vapaan Tahdon planeetalla, heillä ei ole lupa puuttua elämäämme, ellemme pyydä heidän apuansa.

Ylösnousseet Mestarit ovat korkeamman tietoisuuden tason omaavia valaistuneita henkiolentoja, jotka ovat eläneet maan päällä, jotkut useitakin kertoja, sovittaneet karmansa ja nyt ovat auttamassa ihmiskuntaa ja maaplaneettaa korkeammilta tietoisuuden ja värähtelyn tasoilta käsin.

Myös Ylösnousseiden Mestareiden tietoisuuden tasoissa on eroja ja hekin ovat jatkuvassa kehityksen pyörässä. Heillä on erilaisia vastuita ja tehtäviä Henkisessä Hierarkiassa ja kun me nostamme tarpeeksi omaa ja planeettamme tietoisuuden tasoa kohotaksemme viidenteen dimensioon ja ylemmäksi tullaksemme Kristus-tietoisiksi, myös Ylösnousseet Mestarit voivat siirtyä ylöspäin seuraaviin tehtäviinsä.

Ylösnousseet Mestarit ovat eri Säteiden johdossa ja he auttavat meitä erityisesti omaan Säteeseensä liittyvissä asioissa.

Tunnetuimpia Ylösnousseita Mestareita ovat mm. Jeesus/Lord Sananda, Lord Maitreya, Buddha, Krishna, Neitsyt Maria, St.Germain, El Morya, Serapis Bey, Kuthumi, Mestari Hilarion, ja Lady Quan Yin.

Heitä voi pyytää apuun meditoidessa, ja myös illalla nukkumaan käydessä.
Saavutettuaan ylösnousemuksensa, he auttavat nyt ihmiskuntaa taivasmaailmasta käsin.

Planeettamme Henkisessä hallituksessa on seitsemän chohania, jotka ovat seitsemän ensimmäisen säteen osaston johtajia. Seitsemän chohania ovat tällä hetkellä El Morya, Mestari Kuthumi, Serapis Bey, Paul Venetsialainen, Mestari Hilarion, Lord Sananda/Jeesus ja Saint Germain.

7.:nnen säteen mestari eli chohani. 7. säde edustaa korkeataajuista violettia eli hän on hyvin tärkeä henkilö sekä ihmiskunnan ylösnousemuksessa että Suuren Valkoisen Veljeskunnan suhteen.

Hän on nyt siirtynyt eteenpäin Henkisessä Hierarkiassa ja valvoo Mahachohanina tällä hetkellä Säteitä kolmesta seitsemään. Hänestä on myös viime aikoina tullut Sivilisaation Mestari.


Elizabeth Claire Prophetin (luennoinut ja kirjoittanut paljon S G:sta) mukaan Saint Germain toi ihmisille VIOLETIN LIEKIN, jonka avulla alempia energioita voi muuntaa korkeammiksi.
Pyydä ja visualisoi Violetti Liekki ympärillesi ja pyydä sitä puhdistamaan kaikki negatiiviset energiat sekä ajatusmallisi, jotka eivät ole korkeimmaksi parhaaksesi.
Luopuessasi negatiivisesta egostasi, sinusta tulee Jumalan kaltainen. Negatiivisesta egosta irtipääseminen alkaa oman itsensä ja ajatustensa mestaruudella ja henkilökohtaisella voimalla, Ensimmäisen Säteen avulla.



Hänen kerrotaan eläneen Ranskassa Saint-Germainin alueella, minkä mukaan nimensäkin saanut, ja syntyneen 1690-1710 välillä.

Hän on hyvin lempeä ja hyväntahtoinen Ylösnoussut Mestari, joka haluaa työskennellä valotyöntekijöiden kanssa.

Saint Germain antaa neuvoja ja rohkeutta sekä suojelee meitä tehden AE Mikaelin kanssa tiiviisti yhteistyötä.

Monilahjakkuus, joka opetti mm. salatieteitä ja alkemiaa, osasi useita kieliä, maalasi hienoja taideteoksia ja soitti taitavasti viulua.
Hänen kerrotaan tehneen myös selvänäköistä luentaa ja sanotaan kertoneen mm. Marie Antoinettelle ennustuksensa Ranskan vallankumouksesta jo 15 vuotta ennen sen tapahtumista.

Häntä pidettiin muutenkin kiehtovan mystisenä ihmisenä ja hän toisinaan viittasi menneistä elämistään puhuessaan olleensa Rooman keisari Nero.
Hänen uskotaan aiemmin eläneen myös mm. Jeesuksen isänä Joosefina, Shakespearena ja Kristoffer Kolumbuksena.


Voit pyytää hänen apuaan ajattelemalla vain:

”Saint Germain, tarvitsen sinun apuasi”

Odota hetki ja kerro sitten mielessäsi kysymyksesi tai asia, missä tarvit apua.

Kun mieleesi nousee luova vastaus aivan yhtäkkiä, tiedät hänen olevan kanssasi. Saatat myös nähdä violetin tai purppuranpunaisen värisiä valokipinöitä huoneessa tai huomiosi kiinnittyvän violetin värisiin tavaroihin jne. ympärilläsi.
Alat myös ajatella syvällisesti sitä, miten voisit auttaa muita.

tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #17 : 07.04.2018 13:48:45 »

Tuomaan evankeliumi on kanonisista evankeliumeista riippumaton Jeesuksen puhekokoelma, jonka vanhimmat tunnetut käsikirjoituskopiot ovat toiselta vuosisadalta. Tekstin ulkoasusta ja sanavalinnoista on päätelty, että tämä voi olla kirjoitettu ennen Markuksen evankeliumia ja Matteuksen kirjoittamaa Heprealaisevankeliumia, jotka ovat ’virallisesti’ vanhimmat evankeliumit. Kokonainen koptinkielinen käännös on vuodelta 340, ja se löydettiin Nag Hammadista, Egyptistä 1945. Perimätietojen mukaan tämä on kirjoitettu Syyriassa alunperin kreikankielisenä. Kristinuskon alkuaikoina pyrittiin hävittämään tämän lisäksi kaikki kopiot Filippuksen evankeliumista ja Totuuden evankeliumista. Tämä on suomennettu englanninkielisestä ’kirjanoppineiden käännöksestä’. Tämän lisäksi olen tehnyt Novum-tyylisen ’sanasta sanaan’-suomennoksen tuosta koptinkielisestä tekstistä. Laitan sen nettin kunhan fonttiyhteensopivuusongelmat selviävät ja aikaa löytyy.

 
Nämä ovat ne salatut sanat, jotka elävä Jeesus puhui ja Didymos Juudas Tuomas tallensi.

1. Ja hän sanoi, ”Kuka ikinä löytää näiden sanojen selityksen, hän ei tule maistamaan kuolemaa.”

2. Jeesus sanoi, ”Ne jotka etsivät, eivät saisi lopettaa etsimistä ennen kuin löytävät. Kun he löytävät, he muuttuvat. Kun he muuttuvat, he tekevät ihmeitä, ja hallitsevat kaiken.”

Kiinnostuitko?
Jatka: http://www.apokryfikirjat.com/tuomev.htm
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #18 : 07.04.2018 14:20:47 »

Joidenkin kehitysvaiheelle voi olla haitallista alkaa tutkimaan "Mestareita" Pitäkää yksi:
 
Kuninkaiden Kuningas, Yeshua Hamashiach
« Viimeksi muokattu: 21.04.2018 11:47:45 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #19 : 08.04.2018 13:47:49 »

Ihan noista mestareista hieman. Kannattaa olla kiriittinen jos haluaa toimia yhteistyössä heidän kanssa.

Kysykää mitä asiaa heillä on. Mikä on heidän määränpäänsä jos käyttää sinun energiat ja tietoisuutta välikappaleena. Kuinka turvallista on työskennellä heidän kanssa jne.

Koskee myös enkeleitä.

Kaikki ei ole aina hali, pusu rakkautta  police
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #20 : 08.04.2018 19:57:11 »

Juuri niin kuten Avicii sanoo.
Entiteeteillä on usein aivan omat päämääränsä, ja monet käyttävät mielellään meidän energioitamme hyväkseen, ja ihan suoraa manipuloivat ja huijaavat. Erityisesti henkisen heräämisen ryöpyssä olevat sielut tai muuten epävakaat joutuvat helposti pyöritykseen.
Näitä energioita pitäisi kohdella juurikin työkaluna, ei antaa niille ehdotonta valtaa ylitse oman voimansa. Voi käydä kaikenlaista, ei parane luottaa liikaa, vaan oma voima omissa hyppysissä.
Mulla on ikäviä kokemuksia erityisesti Arkkienkeli Mikaelista, vaikka nytten ollaankin tehty sovinto ja hänen energiansa palvelee minua, eikä päinvastoin.
Valta korruptoi; enkelitkin. Mutteivät enää ryttyille, koska olen tarpeeksi viisas ja varma.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #21 : 08.04.2018 20:34:13 »

Ja tulivesi:
Sä oot nyt herännyt, hyvä  smitten
Nyt kun vielä saat homman haltuun, että sinä viet sitä, eikä se sinua, niin hyvä tulee.
Sinuna keskittyisin ensin siihen että sulla itselläs on hyvä ja turvallinen olla täällä Maassa, tässä ja nyt. Vasta sen jälkeen voit kunnolla päästä toteuttamaan sitä tehtävää, minkä takia tänne tulit.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #22 : 08.04.2018 20:43:39 »

Juuri niin kuten Avicii sanoo.
Entiteeteillä on usein aivan omat päämääränsä, ja monet käyttävät mielellään meidän energioitamme hyväkseen, ja ihan suoraa manipuloivat ja huijaavat. Erityisesti henkisen heräämisen ryöpyssä olevat sielut tai muuten epävakaat joutuvat helposti pyöritykseen.
Näitä energioita pitäisi kohdella juurikin työkaluna, ei antaa niille ehdotonta valtaa ylitse oman voimansa. Voi käydä kaikenlaista, ei parane luottaa liikaa, vaan oma voima omissa hyppysissä.
Mulla on ikäviä kokemuksia erityisesti Arkkienkeli Mikaelista, vaikka nytten ollaankin tehty sovinto ja hänen energiansa palvelee minua, eikä päinvastoin.
Valta korruptoi; enkelitkin. Mutteivät enää ryttyille, koska olen tarpeeksi viisas ja varma.

Kiitos. Mulla ei ole hyviä kokemuksia myöskään Mikaelista mutta nyttemin rauha maassa. Jättäävät mua rauhaan.

Kyllä mä tajuan nää aukemaiset ja henkiset hurahtamiset. Kyllä se sieltä vielä laskeutuu maan pinnalle!  Grin

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #23 : 08.04.2018 20:48:09 »

Mä tivaan hyvin tarkasti että mitä ne haluaa ja miksi ja puntaroin ihan itse, onko se mulle avuksi vai ei. Mut nykyään tuntuis olevan kunnioitusta siltäkin puolelta, koska itse kunnioitan itseäni tarpeeksi.

Tarkoituksensa sillä kunnon rytinälläkin on ilman muuta! Siinä on moni viisastunu toen teolla  Grin Ja osa jääny matkalle....


tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #24 : 08.04.2018 20:53:01 »

Mä tivaan hyvin tarkasti että mitä ne haluaa ja miksi ja puntaroin ihan itse, onko se mulle avuksi vai ei. Mut nykyään tuntuis olevan kunnioitusta siltäkin puolelta, koska itse kunnioitan itseäni tarpeeksi.

Tarkoituksensa sillä kunnon rytinälläkin on ilman muuta! Siinä on moni viisastunu toen teolla  Grin Ja osa jääny matkalle....




Juurikin näin. Mä kun sanoin että kaikki julmuudet ja alistamiset ja nöyryyttäminen saa luvan loppua niin häippäsi myös mestarit!

Pysykää lujana!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #25 : 08.04.2018 21:03:48 »

Jep!

Ja se jo kertoo heistä paljon, että heidän järjestelmänsä on selkeän hierarkinen...yhdenkään sellaisen järjestelmän entiteettien puheita rakkaudesta ja liirumlaarumista ei pitäisi kenenkään missään nimessä purematta niellä. Kriittistä tarkastelua!
Hekin ovat kuitenkin universumin lakien alaisia, ja palvelevat nöyrästi universaalia rakkautta, jos osaa itse kanavoida homman oikein. Sillä jos eivät palvele, niin lakkaavat lopulta olemasta, tai ainakin vähenevät merkityksettömiksi, koska niiden voima, joita  vastaan ovat rikkoneet, kasvaa tuosta sakista yli. Jos heistä ei ole hyötyä, heitä ei pian enää kukaan tarvitse mihinkään.
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #26 : 09.04.2018 15:32:59 »

Tämähän kävi mielenkiintoiseksi!

Itse olen pähkäillyt asiaa niin, että ottaessamme yhteyttä auttajiin, oma värähtelytasomme määrittää, minkä tasoisia hemmoja sieltä tulee. Eli astraalitasolla on Mikaelin ja muiden näköisiä klooneja, joita alemmat tasot ovat itselleen ottaneet. Useinhan pyydämme apua vaikeassa tilanteessa, jolloin energiamme on stressaantunut, huolestunut ja negatiivinen. Tällöin luoksmme saatta hipsiä mestarin näköinen hämärähemmo, joka saattaa jopa houkutella ihmisen ottamaan vastaan "vihkimyksen". Siinäpä sitten onkin poistamista, kun "vihkimyksen" tuloksena on käskynkässä joku hämärähemmo.

Koskaan, ei koskaan pitäisi suostua juttusille hengen kanssa ennen kuin sen on testannut. Valon ja Rakkauden henget eivät koskaan kiellä, tai käske meitä tekemän jotain. Jos joku tulee komentelemaan, niin yhteys poikki ja heti.  Henkien testaamiseen on erilaisia keinoja mutta senhän osaa jokainen, joka henkien kanssa työskentelee, joten ei siitä sen enempää.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #27 : 09.04.2018 16:14:03 »

Tämähän kävi mielenkiintoiseksi!

Itse olen pähkäillyt asiaa niin, että ottaessamme yhteyttä auttajiin, oma värähtelytasomme määrittää, minkä tasoisia hemmoja sieltä tulee. Eli astraalitasolla on Mikaelin ja muiden näköisiä klooneja, joita alemmat tasot ovat itselleen ottaneet. Useinhan pyydämme apua vaikeassa tilanteessa, jolloin energiamme on stressaantunut, huolestunut ja negatiivinen. Tällöin luoksmme saatta hipsiä mestarin näköinen hämärähemmo, joka saattaa jopa houkutella ihmisen ottamaan vastaan "vihkimyksen". Siinäpä sitten onkin poistamista, kun "vihkimyksen" tuloksena on käskynkässä joku hämärähemmo.

Koskaan, ei koskaan pitäisi suostua juttusille hengen kanssa ennen kuin sen on testannut. Valon ja Rakkauden henget eivät koskaan kiellä, tai käske meitä tekemän jotain. Jos joku tulee komentelemaan, niin yhteys poikki ja heti.  Henkien testaamiseen on erilaisia keinoja mutta senhän osaa jokainen, joka henkien kanssa työskentelee, joten ei siitä sen enempää.

Kyse ei ole tästä.

Hyvä muistutus toki kaikille!  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #28 : 09.04.2018 19:01:52 »

Juu forestflower, puhut asiaa, mutta on eri asia. Kyllä nuo enkelit yms. ovat ihan itsessään kyseenalaistettavia olentoja.
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #29 : 09.04.2018 19:20:19 »

Okei Avicii ja Kuuhilda, kiitos tästä.  Kertokaa ihmeessä, mistä muusta on kysymys?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: