Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttajan Avunpyyntö  (Luettu 42865 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #30 : 09.04.2018 21:05:16 »

Oonko mä yhtään oikeilla jäljillä,  kun kelasin kaikkii noita entiteettejä jotenkin maan magneettikenttään liittyviksi?

Kun täällä tuntuu noi magneettikentät vaihtelevan vähän koko ajan ja ne elämöi. Mulla ei oo mitään hajua hierarkioista ja noista tommosista kylläkään. Kyllä sieltä jotain erisävyisiä valoja jostain laskeutuu noihin chakrapisteisiin, ne on aika helppo nähdä, mut ei mitään hajua jos siellä on joku vivuissa vetelemässä.

Voiks noita naruja vedellä jotenkin et kaikki kusipäät tulee alas tai jotain? Meinaan jotenkin amatöörimäistä virittelyä tää. Kuka niittas sen kapun sieltä ruorista?? Tää laiva seilaa miten sattuu!

Ainiin, mä luin Ran noita kasari-kanavointeja, missä se mainittee, että tällä logoksella (auringolla) täs systeemis ilmeisesti on ominaisuutena magiaa ja sen sellaista. Tätä tää tottavie näköjään on. Ei mulla edellisessä logoksessa ollu tietoakaan mistään magiasta. Täähän on kun jostain Roope Ankasta repästyä meisinkiä. Tai jotain scifiä. Vähän molempia.

Sit tuolla Afrikassa on jotain mustaa noituutta. Onks noi ihan tosissaan?

Pitääpä orientoitua kattomalla Peter Pania ja sen sellaisia.

Ei täs muuten mitää mut ton magian takia logiikka jotenkin paistaa poissaolollaan. Täällä hyppii asiat tyhjästä, ei mistään vuosisatojen työstä ja jengi vaihtaa kelkkaa ja kääntää takkia ihan sikana.

Tai tältä minusta vaikuttaa. Tulikohan musta logos. Toi Fylfot-homma ja toi Norjan spiraali nyt hämää... Mä näin ton spiraalin kun mieli hajosi osiin ja päädyin tänne.

Mä ihmettelin noita uudenvuoden Suomenlippuja kaikis noissa masonisissa paikoissa ulkomailla. Initiaatiossa puhuttiin jostain "sponsoreista". Tuli keskityttyä Luciferin kanavointiin 2009-2010. Mainitsikin niissä noi samat asiat. Meni rakkausasiat vähän solmuun ja joku kaveri Vatikaanista pisti aika osuvan kollaasin kokoon mitä tuijottelin hypnoosissa. Sit toi koko höskä liittyy noihin wingmakers-tauluihin. Hmmmmm....

Toi Scarlett Johanssonin tähdittämä 2014 vuoden Lucy on aika spot-on. Se loppu on siinä melko samanlainen kuin oma initiaatio.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2018 22:11:17 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #31 : 10.04.2018 10:42:55 »


Voiks noita naruja vedellä jotenkin et kaikki kusipäät tulee alas tai jotain? Meinaan jotenkin amatöörimäistä virittelyä tää. Kuka niittas sen kapun sieltä ruorista?? Tää laiva seilaa miten sattuu!

Yhdessä pystymme siihen, kukistamme vääryydentekijät!
Violettiliekki on aika voimakas tähän tarkoitukseen.

Jotkut teistä on puhunut, että on ikäviä kokemuksia Arkkienkeleistä ja Ylösnousseista:
Pääasiassa se johtuu siitä, että olette ottaneet tuskaa kaikkien puolesta.
Synnin/alkukieli: Virheiden kahleen irrottamisessa on moni mukana, ja toisinaan se on hyvin tuskallista.

YLÖS KRISTUSTIETOISUUS!

Liekki Ole Ykseys
Ole Rakkaus
Vesi Ole Kaikkeus
Ole Kaikki
Liekki Kirkasta Valo
Vesi Kukista Vääryys
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #32 : 10.04.2018 14:45:25 »

Tuossa voi hyvinkin olla perää, että johtuu siitä että on polttanut paskaa kollektiivisesti pois.
Se ei kuitenkaan tee ko. entiteeteistä yhtään turvallisempia tai kivempia olentoja kellekään.
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #33 : 10.04.2018 17:30:07 »


Se ei kuitenkaan tee ko. entiteeteistä yhtään turvallisempia tai kivempia olentoja kellekään.

Mielenkiintoinen väittämä, jolle olisi mukava saada perusteluja.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #34 : 10.04.2018 18:15:00 »

Ja se jo kertoo heistä paljon, että heidän järjestelmänsä on selkeän hierarkinen...

Millä perusteella se kertoo heistä paljon? Oikeastaan yhtään mitään?
Jos toinen on elänyt 500-vuotta ja toinen 20-vuotta, on elämänkokemuksissa väistämättä suuri ero.
Tästä syntyy ns. "Hierarkia."
Älä sekoita tämän tason ihmiskunnan hierarkiaa tähän, ne ovat eri maailmoista kirjaimellisesti.


tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #35 : 10.04.2018 18:18:01 »

Koskaan, ei koskaan pitäisi suostua juttusille hengen kanssa ennen kuin sen on testannut. Valon ja Rakkauden henget eivät koskaan kiellä, tai käske meitä tekemän jotain. Jos joku tulee komentelemaan, niin yhteys poikki ja heti.  Henkien testaamiseen on erilaisia keinoja mutta senhän osaa jokainen, joka henkien kanssa työskentelee, joten ei siitä sen enempää.

Allekirjoitan

tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #36 : 10.04.2018 18:24:03 »

Aloituksesta:
Lainaus
Messias joka on nyt Kaiken Luoja

Kirpaisi vähän, kun huomasin jakaneeni vahingossa maalista ohi menevää informaatiota.
Läheltä menee, muttei maaliin asti


« Viimeksi muokattu: 21.04.2018 11:49:27 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #37 : 10.04.2018 18:36:42 »

Juu forestflower, puhut asiaa, mutta on eri asia. Kyllä nuo enkelit yms. ovat ihan itsessään kyseenalaistettavia olentoja.
Siitä en tiedä, itse olen aina luottanut enkeleihin.
Haluaisin kuulla, miksi ajattelet näin?

Monet ihmiset ovat tilanteessa, etteivät voi luottaa toisiin ihmisiin, mielestäni enkeleiden yksi tärkeistä tehtävistä on olla  luotettavia -En väitä, että kaikki olisivat sitä, mutta pitäisi olla.

1 Tess 5:
Koetelkaa kaikki


« Viimeksi muokattu: 10.04.2018 19:08:05 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #38 : 10.04.2018 18:45:44 »

Itse en suostu olemaan "välikappale" kenenkään uskonnonsodissa (maailman herruus) ja sekaantua enkeleihin ja muihin, heidän vastavoimiinsa.

Suoritin initaation ja se oli tarpeeksi ja päätin että nyt riittää kaikki väkivalta, julmuudet, kostamiset, sodat ynm.

Kukaan ei ole minua millään lailla "käskyttänyt" vaan itse halusin palvella mutta tuli liian kalliiksi mulle, sekä henkisesti ja maallisesti.

Päätin että pysyn puolueettomana kunnes päätän miten jatkan. Pistin luukut kiinni kun alettiin puhumaan salatieteistä (okkultismi).

Kävin aikonaan suomen tunnteuimalla meedioilla joka neuvo hyvin: Jos pyydät Mikaeli avuksesi, ota huomioon että vastavoimat tulee myöskin paikalle. Ja olen kuullut yhdestä enkelihoitajasta jolla tuli ihan oikeasti ongelmia vastavoimien kanssa.

Ja kaikki nämä ns "henkiset avautumiset" ovat juuri näitä "mahtipontaisia" julistuksia ja muuta ALUKSI. Voitte olla hurmiossa ja tuntea autuuden ynm mutta aikansa sitäkin  Smiley

Summa sumarum. En ole ketään sen enempää vastaan ja jokainen toimikoon kuten parhaaksi näkee ja kaikki on varmaan ok jos se pysyy turvallisilla alueilla.

Barry Long otti myös mestarit kriittiseen seulantaan.

Alkuun kaikki voi olla ihanaa hattaraa ja rakkautta ynm mutta miten syvälle meette, on teidän asianne.





tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #39 : 10.04.2018 19:03:19 »

Ja ihan sen verran vielä jos mietitään universaalista rakkautta ja harmonia jne, niin miten te kuvittelette että te sen eläätte todeksi ,jos sinua ja tiesi ei koskaan koetella?

Kuvitteletko että sä vaan pursuat rakkautta joka kolkaan ja elämääsi on pelkkää ihanuutta?

Karu fakta on, varautukaa myöskin siihen että sinua koetellaan.

Ei mulla muuta!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #40 : 10.04.2018 19:23:12 »

Itse en suostu olemaan "välikappale" kenenkään uskonnonsodissa (maailman herruus) ja sekaantua enkeleihin ja muihin, heidän vastavoimiinsa.

Suoritin initaation ja se oli tarpeeksi ja päätin että nyt riittää kaikki väkivalta, julmuudet, kostamiset, sodat ynm.

Kukaan ei ole minua millään lailla "käskyttänyt" vaan itse halusin palvella mutta tuli liian kalliiksi mulle, sekä henkisesti ja maallisesti.

Päätin että pysyn puolueettomana kunnes päätän miten jatkan. Pistin luukut kiinni kun alettiin puhumaan salatieteistä (okkultismi).

Kävin aikonaan suomen tunnteuimalla meedioilla joka neuvo hyvin: Jos pyydät Mikaeli avuksesi, ota huomioon että vastavoimat tulee myöskin paikalle. Ja olen kuullut yhdestä enkelihoitajasta jolla tuli ihan oikeasti ongelmia vastavoimien kanssa.

Ja kaikki nämä ns "henkiset avautumiset" ovat juuri näitä "mahtipontaisia" julistuksia ja muuta ALUKSI. Voitte olla hurmiossa ja tuntea autuuden ynm mutta aikansa sitäkin  Smiley

Summa sumarum. En ole ketään sen enempää vastaan ja jokainen toimikoon kuten parhaaksi näkee ja kaikki on varmaan ok jos se pysyy turvallisilla alueilla.

Barry Long otti myös mestarit kriittiseen seulantaan.

Alkuun kaikki voi olla ihanaa hattaraa ja rakkautta ynm mutta miten syvälle meette, on teidän asianne.



Autan Luojaa, en ole välikappale, eikä kukaan muukaan Luojaa auttava ole.
Miksi se tekisi kenestäkään välikappaleen?

Lainaus
>Suoritin initaation ja se oli tarpeeksi ja päätin että nyt riittää kaikki väkivalta, julmuudet, kostamiset, sodat ynm
Haluaisitko kertoa tästä enemmän? -Vaikka on arka aihe josta ei välttämättä edes kuulu puhua, vielä kun universumi on näin keskeneräinen.

Lainaus
Kukaan ei ole minua millään lailla "käskyttänyt" vaan itse halusin palvella mutta tuli liian kalliiksi mulle, sekä henkisesti ja maallisesti.
Jos olet ollut uskollisena Kaiken Luojalle, menetyksesi maksetaan erittäin todennäköisesti moninkertaisena takaisin.
Otan osaa.

Usein voimalle tarvitaan vastavoima, en tarkkaan tunne siinä olevaa systeemiä, tiedän vain sen että se on tärkeä ainakin toistaiseksi.

Lainaus
Alkuun kaikki voi olla ihanaa hattaraa ja rakkautta
Itselläni oli kyllä niin kaukana tuosta kun olla ja voi, 18 vuotta oli melko tuskaista, nyt kulunut vuosi on ollut yhtä suurta tuskaa.
Tietenkin myös yksittäisiä tilanteita ja ominaisuuksia on kehittynyt, joista olen hyvin kiitollinen.
Kohti uutta taisteluu!
Jokatapaukses tuntuis siltä, että voiton puolella ollaan...

Lainaus
Kuvitteletko että sä vaan pursuat rakkautta joka kolkaan ja elämääsi on pelkkää ihanuutta?
Minä?
En todellakaan.





tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #41 : 10.04.2018 19:36:52 »

Välikappaleella tarkoitin lähinnä sitä ketä päästät auraasi ja tietoisuuteesi.

En tästä mun initaatioista mitään muuta kuin että kyllä se oli hyvin rankkaa ja siinä koeteltiin hyvin vaikeasti moniakin asioita. Ei tästä mitään draamaa siis.

Moni voi ja varmasti suorittaakin jonkinlaista initaatiota vaikke ei olisi siitä tietoinen.

Koen nyt lähinnä että se oli vain yksi vaihe elämässäni ja ikään kuin itsenäistymisvaihe mun polulla.

Mulla on nyt hyvin maallistumis vaihe päällä. Tuli koettua ja nähtyä ja nyt on rauhellisempi vaihe menossa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #42 : 10.04.2018 21:52:45 »

Emmää taida jaksaa alkaa perustella sen kummemmin, mitä jo perustelin. Ja muutenkin nuo asiat on semmosia että ne pitänee varmaan selvittää itse, jos niitä koettaa avata sellaisille, jotka ei ihan oo jutun jujussa mukana, niin ei välttistä mene perille. Esim. jos se kiinnostaa, että miten hierarkia poikkeaa rakkaudellisuudesta, ja onko enkeleillä hierarkinen järjestelmä vai ei ja miten se voi entiteettien toimintaan mahdollisesti vaikuttaa, nii voi tutkia ja pohdiskella ihan itse. Mulla ei oo tarvettaa saarnata tai olla oikeassa, kunhan haluan herätellä ajatuksia ja muistuttaa omasta voimasta, joka on lopulta suurempi kuin yhdelläkään enkelillä, ainakin omalla polullasi, ja muiden teitä ei pitäisi lähteä juoksemaan.

Avicii, juurikin tuo valtataistelun pelinappulana olo oli se kokemus, ja vastavoimat todella ilmenivät, kun olin toisen puolen "joukoissa". Kaiken se otti mitä irti sai, viis veisaten minun parhaastani tai edustani. Ja se juuri, ettei kukaan käskyttänyt, vaan itse omasta  halustani palvelin ja koin tekeväni rakkauden työtä, mutta ei se sitten ihan sitä ollutkaan,  ja olin tullut johdatelluksi ja manipuloiduksi peliin mukaan.
En aio lähteä enää ikinä mihinkään missä on läsnä pelko, hyvä ja paha, arvojärjestys tai yhtään mikään sellainen joka ei ole energialtaan yhdistävä ja rakastava.

tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #43 : 10.04.2018 22:00:34 »

Emmää taida jaksaa alkaa perustella sen kummemmin, mitä jo perustelin. Ja muutenkin nuo asiat on semmosia että ne pitänee varmaan selvittää itse, jos niitä koettaa avata sellaisille, jotka ei ihan oo jutun jujussa mukana, niin ei välttistä mene perille. Esim. jos se kiinnostaa, että miten hierarkia poikkeaa rakkaudellisuudesta, ja onko enkeleillä hierarkinen järjestelmä vai ei ja miten se voi entiteettien toimintaan mahdollisesti vaikuttaa, nii voi tutkia ja pohdiskella ihan itse. Mulla ei oo tarvettaa saarnata tai olla oikeassa, kunhan haluan herätellä ajatuksia ja muistuttaa omasta voimasta, joka on lopulta suurempi kuin yhdelläkään enkelillä, ainakin omalla polullasi, ja muiden teitä ei pitäisi lähteä juoksemaan.

Paljon viisauksia. Smiley

Lainaus
>kunhan haluan herätellä ajatuksia ja muistuttaa omasta voimasta, joka on lopulta suurempi kuin yhdelläkään enkelillä

Miksi voimia pitää vertailla? Suuremmat voimat, pienemmät voimat, mitä väliä?
Pieni on suurta ja joskus toisinkinpäin.

Rakkaudella,
-Tulivesi

 smitten
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #44 : 10.04.2018 22:07:56 »

Ei niitä pidä vertailla, mutta jokaisen pitäisi tietää, että on itse itselleen se suurin ja paras voima, eikä kellään ole valtaa sen yli. Se on mielestäni erittäin tärkeä asia ymmärtää, oikeastaan ihan joka tasolla ja taholla.

Ja koen, että enkelit sun muut juuri siksi "käyttävät" meitä, koska saavat meiltä jotain sellaista mitä heillä ei ole.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: