Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttajan Avunpyyntö  (Luettu 42712 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #45 : 10.04.2018 22:11:15 »

Ei niitä pidä vertailla, mutta jokaisen pitäisi tietää, että on itse itselleen se suurin ja paras voima, eikä kellään ole valtaa sen yli. Se on mielestäni erittäin tärkeä asia ymmärtää, oikeastaan ihan joka tasolla ja taholla.

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Lainaus
enkelit sun muut juuri siksi "käyttävät" meitä, koska saavat meiltä jotain sellaista mitä heillä ei ole.
Ettäkö Arkkienkeli ei ymmärtäisi viisautta, jonka sinä ymmärrät?
Korotit äsken ittes Arkkienkelien yläpuolelle.
Ehkä he siksi ovat kurittaneet sinua.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #46 : 10.04.2018 22:45:32 »

Sanoin vain että ehkä meillä on jotain, jota heillä ei ole, jotain, jota he tarvitsevat?. En puhunut ylemmästä tai alemmasta, paremmasta tai pahemmasta, saatika sitten ko. entiteetin ymmärryksestä.
Mutta en kyllä kumartele arkkienkeleitä, ja kaikkien muidenkin olisi syytä kohdella heitä ihan tasaveroisina ja olla antamati mitään valtaa sinne suuntaan.

Jos he kurittaisivat kuritonta sielua henkihieveriin, syystä mistä tahansa, ja erityisesti sellaisesta että sieluparka loikkii heidän varpailleen, niin oltaisiinko silloin rakkauden polulla?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #47 : 11.04.2018 08:55:46 »

Tässä Kuuhilhda kyllä nosti esille hyvinkin tärkeät seikat jotka ovat hyvin keskiössä kun aletaan puhumaan mestareista ja enkeleistä.

Tiedän kuinka rakkaat mestarit ja enkelit ovat monille. Moni haluaa palvella heitä ja heidän rakkautensa ovat hyvin lohduttavia.

MUTTA.

Se loputon nuhteettomuus ja täydellisyyden tavoittelua, puhdistamiset ja kurittaminen. Sitä se oli. Eikä koskaan mitään kiitosta.
Jos et ollut heille tarpeeksi hyvä tai kuntosi ja jaksamisesi oli äärirajoilla, niin he kyllä osaavat jättä ihmisen oman onnensa nojaan.

En ole ainut joka näin kokee mutta harva uskaltaa näistä puhua.

Pohtikaa siis tarkkaan mihin olette valmiita. Jokaiselle tulee se raja vastaan.

Kaikella kunnioituksella!  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #48 : 11.04.2018 09:16:52 »

Ja ihan sen verran vielä että, jos haluat tutustua ja oppia tuntemaan ja tekemään töitä enkelien ja mestareiden kanssa niin en missään nimessä kiellä tai yritä mustamaalata ketään.

Kerron vain omista kokemuksistani.

Olen valinnut oman polkuni ja mulla ei ole ketään mitään vastaan. Jokainen meistä tekee niin kuin parhaaksi näkee!

Jos olet luonteeltasi heille sopiva niin en näe tässä mitään ongelmia. Rakkautta ja lohdutusta meistä jokainen tarvitsee mtakansa varrella!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #49 : 11.04.2018 09:27:06 »

Korotit äsken ittes Arkkienkelien yläpuolelle.
Muistaakseni Lorna Byrne(kin) sanoo, että ihmisissä on jotakin, mitä enkeleillä ei ole. (Hän uskoo että ihmisissä on osa Jumalaa. Korjatkaa jos olen väärässä, muisti voi pätkiä kun on vuosia aikaa edellisestä hänen kirjansa lukukerrasta.) Ja hän teki sen mielestäni vähintään rivien välistä selväksi, että ihminen on tällä tavoin omaa luokkaansa.. Mutta joka tapauksessa vaikeahan tässä on vertailla, kun muutenkin olemme niiden kanssa eri sarjaa, eikä tässä siis välttämättä tarvitakaan huonompi-parempi-arvotusta. Yhtälailla enkeleillä on jotakin mitä meillä ei ole. Sama pätee yksilötasolla. Mikro- ja makrokosmos...
« Viimeksi muokattu: 11.04.2018 09:29:27 kirjoittanut ratsuri » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #50 : 11.04.2018 10:26:13 »

Juu siis edelleen, enkelit sun muut ovat hyvä, ellei erinomainen TYÖKALU, ja ovat palvelemassa meitä täällä. Sanoisin jopa että niitä kannataa käyttää, mutta omien, ja muidenkin kokemusten perusteella suosittelen, että niitä käytetään viisaasti ja harkiten ja  tietäen minkä kanssa ollaan tekemisissä. Pahin lopputulema voi olla se, että olet henkisesti, psyykkisesti, emotionaalisesti ja energeettisesti tyhjiin imetty ihmisraunio, joka on jätetty täysin yksin oman onnensa nojaan kun hyöty on revitty irti. Kukaan ei halua nähdä enkeleitä sellaisina, joten täytyy pitää huoli, etteivät he pääse sillätavoin käyttäytymään.

Ihmisillä on ihmisyys, veri ja liha, karmakierto ja 3D kokemus. Enkeleillä sitten muuta, enkeleiden ominaisuuksia, joita menkin heitä pyydämme käyttämään puolestamme.


tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #51 : 11.04.2018 10:49:52 »

Se on just näin!

Barry Long myöskin näki mestareita kriittisessä valossa ja hän koki että mestarit saisivat nyt vain inkarnoitua itse ja korjata asiat. Hän näki että heilläkin karmaa vielä sovitettavana, mikäli muistan oikein.

Ja kaikki valkoiset veljeskunnat ynm salaseurat kannattaa ottaa kriittiseen seulaan.



tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #52 : 11.04.2018 11:24:16 »

Vesituli! Onko sinulla täällä maan päällä äitiä ja isää? Oletko kertonut valaistumisestasi heille? Heitä saattaisi kiinnostaa, että olet nyt muuttunut mies.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #53 : 11.04.2018 14:45:36 »

Vesituli! Onko sinulla täällä maan päällä äitiä ja isää? Oletko kertonut valaistumisestasi heille? Heitä saattaisi kiinnostaa, että olet nyt muuttunut mies.

Yritetään pitää tämän ihan keskustelutasolla eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #54 : 11.04.2018 15:38:12 »

Se on just näin!

Barry Long myöskin näki mestareita kriittisessä valossa ja hän koki että mestarit saisivat nyt vain inkarnoitua itse ja korjata asiat. Hän näki että heilläkin karmaa vielä sovitettavana, mikäli muistan oikein.

Ja kaikki valkoiset veljeskunnat ynm salaseurat kannattaa ottaa kriittiseen seulaan.





Niin että siellä olisi vielä karmaa suorittamati? Ovat odotelleet oikeita aikoja? Eli jos niin on että mestareilla on vielä karmaa hoitamatta, niin vois vetää yhtäläisyysviivan siihen, että hepä vielä tulevat maan päälle...ehkä tosiaan vain oottelevat että noustaan ensin, niin ei ole liian rankka kokemus?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #55 : 11.04.2018 16:32:35 »

Se on just näin!

Barry Long myöskin näki mestareita kriittisessä valossa ja hän koki että mestarit saisivat nyt vain inkarnoitua itse ja korjata asiat. Hän näki että heilläkin karmaa vielä sovitettavana, mikäli muistan oikein.

Ja kaikki valkoiset veljeskunnat ynm salaseurat kannattaa ottaa kriittiseen seulaan.





Niin että siellä olisi vielä karmaa suorittamati? Ovat odotelleet oikeita aikoja? Eli jos niin on että mestareilla on vielä karmaa hoitamatta, niin vois vetää yhtäläisyysviivan siihen, että hepä vielä tulevat maan päälle...ehkä tosiaan vain oottelevat että noustaan ensin, niin ei ole liian rankka kokemus?

Niin. Tämä on yksi ajatus.

Barry Longin kotisivut on muutettu ja en enää löytänyt sitä artikkelia mestareista, mutta tälläiseen karman käsitykseen jäin.

Jossain kanavoinnissa oli että mestarit eivät tulee 5D alemmille tasoille ihan turvallisuuden takia, sekä ihmisen että mestarin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #56 : 11.04.2018 16:35:35 »

No niin, eli kypsempiä aikoja odotellessa siis  angel

Niin ja tuosta että ihmisissä on osa jumalaa...niin se varmasti on, me olemme luojan, Jumalan, universumin, what ever, tapa kokea itsensä, luojan tapa kokea meidät, luotu hänen kuvakseen.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #57 : 11.04.2018 17:23:09 »

Se loputon nuhteettomuus ja täydellisyyden tavoittelua, puhdistamiset ja kurittaminen. Sitä se oli.

2.Sam.22:31
Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.
7
3Moos.19
Olkaa pyhät, sillä minä, Herra, teidän Jumalanne, olen pyhä.
7
San.l.3:5
Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.
7


tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #58 : 11.04.2018 17:29:35 »

Johanneksen ilmestys 1


3. Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
4. Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
5. ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
---
8. "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
9. Minä, Johannes, teidän veljenne, joka teidän kanssanne olen osallinen ahdistukseen ja valtakuntaan ja kärsivällisyyteen Jeesuksessa, minä olin Jumalan sanan ja Jeesuksen todistuksen tähden saaressa, jonka nimi on Patmos.

---

11. joka sanoi: "Kirjoita kirjaan, mitä näet, ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon ja Tyatiraan ja Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan".
12. Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa,
13. ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
14. Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
15. hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.
16. Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.

tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #59 : 11.04.2018 17:35:37 »

Se loputon nuhteettomuus ja täydellisyyden tavoittelua, puhdistamiset ja kurittaminen. Sitä se oli.

2.Sam.22:31
Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.
7
3Moos.19
Olkaa pyhät, sillä minä, Herra, teidän Jumalanne, olen pyhä.
7
San.l.3:5
Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.
7




Minulla kiitos on ihan oma polkuni enkä kuulu edes kirkkoon.

Olisi ihan mukavaa kuulla sinun omia kokemuksia tulivesi, eikä näin ollen aina tarvitsisi puhua kanavointien ja raamatun kautta ja käyttää sitä kilpenään.  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: