Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttajan Avunpyyntö  (Luettu 42937 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #60 : 11.04.2018 17:38:25 »

Johanneksen ilmestys 2

11. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.'
12. Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:

26. Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,

Johanneksen ilmestys 3

5. Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.
6. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'

12. Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
13. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'


!!!
19. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
!!!
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #61 : 11.04.2018 17:47:41 »

Lainaus

Minulla kiitos on ihan oma polkuni enkä kuulu edes kirkkoon.

Olisi ihan mukavaa kuulla sinun omia kokemuksia tulivesi, eikä näin ollen aina tarvitsisi puhua kanavointien ja raamatun kautta ja käyttää sitä kilpenään.  Smiley

7 Herra on minun voimani ja kilpeni, häneen minä luotan. Minä sain avun, ja minun sydämeni riemuitsee, minä laulan ja ylistän Herraa.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #62 : 11.04.2018 18:01:54 »

Oli miten vaan, niin rakkaudelle ja valolle kelpaa kukin sellaisena kuin on, virheineen ja kaikkine karmeine tekoineen, ihan joka ikinen meistä on täyellinen ja rakastettu juuri sellaisena kuin on <3 Kaikkein surkeinkin otus. Ei siihen puhdistamiset ja rankaisut kuulu kenenkään taholta, sellaiset asiat kyllä hoituvat ihan "ajan" kanssa ja niin kuin kuuluu.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #63 : 11.04.2018 21:10:02 »



Psalmi 24                                                                                    ( 11 - 22 - 33 )
Daavidin psalmi.
                                                       Kohotkaa korkeiksi, portit!
                                                                     
              777
      Herran on maa ja kaikki mitä siinä on, maanpiiri ja ne jotka siinä asuvat.
                      Hän on sen perustanut merien päälle, kiinnittänyt lujasti virtojen ylle.
         
            Kuka saa nousta Herran vuorelle,
                                    kuka astua pyhään paikkaan?

                                        Se, jolla on viattomat kädet
                                               ja puhdas sydän,
                                                    joka ei valheellisesti vetoa Herraan
                                                        eikä vanno väärää valaa.
                                                               Hänelle Herra suo siunauksensa,
               999                                               pelastuksen Jumala katsoo hänet vanhurskaaksi.

           Tässä me olemme, kansa joka pyrkii luoksesi, joka etsii kasvojasi, Jaakobin Jumala! (sela)

                                                                                                    Kohotkaa korkeiksi, portit,
                                                                                         avartukaa, ikiaikaiset ovet!
                                                                 Kirkkauden kuningas tulee.
   


Kuka on kirkkauden kuningas? Hän on Herra, väkevä ja voimallinen. Hän on Herra, voiton sankari.
 
 

               Kohotkaa korkeiksi, portit,
                                                         avartukaa, ikiaikaiset ovet!
                                                                                                     Kirkkauden kuningas tulee.
       


            Kuka on kirkkauden kuningas? Kirkkauden kuningas on Herra Sebaot! (sela)




 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten







tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #64 : 11.04.2018 22:12:36 »

Öh. Täytyy kyllä munkin sanoa, että keskusteleminen olisi miellyttävämpää, kuin tuollainen persoonattomien, valmiiden ja jonkun muun kirjoittamien tekstien lätkiminen...mutta ehkä tyylinsä kullakin sitten.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #65 : 11.04.2018 22:59:40 »

Vesituli! Onko sinulla täällä maan päällä äitiä ja isää? Oletko kertonut valaistumisestasi heille? Heitä saattaisi kiinnostaa, että olet nyt muuttunut mies.

Yritetään pitää tämän ihan keskustelutasolla eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.  Smiley

Nyt en ymmärrä Sad Kysyin ihan tosissani. Mielestäni hänen vanhemmillaan on oikeus tietää. Joskus äidin ja isän kanssa juttelu voi olla parempi kuin yhdenkään palstalaisen kanssa. Kyseessä on kuitenkin hyvin nuori mies.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #66 : 12.04.2018 10:00:35 »

Öh. Täytyy kyllä munkin sanoa, että keskusteleminen olisi miellyttävämpää, kuin tuollainen persoonattomien, valmiiden ja jonkun muun kirjoittamien tekstien lätkiminen...mutta ehkä tyylinsä kullakin sitten.

Eilen päätin, etten kirjoita mitään omaa vaan Pyhitin Päivän Raamatulle - Pyhä Päivä Raamatulle P P R!
Jatkan nyt itse kirjoittamista ja keskustelua, mutta jos haluan vastata johonkin Raamatun kautta, sen teen, sillä kunnioitan syvästi Herraani, Jumalaani.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #67 : 12.04.2018 10:03:01 »

Oli miten vaan, niin rakkaudelle ja valolle kelpaa kukin sellaisena kuin on, virheineen ja kaikkine karmeine tekoineen, ihan joka ikinen meistä on täyellinen ja rakastettu juuri sellaisena kuin on <3 Kaikkein surkeinkin otus. Ei siihen puhdistamiset ja rankaisut kuulu kenenkään taholta, sellaiset asiat kyllä hoituvat ihan "ajan" kanssa ja niin kuin kuuluu.

Ei surkeimmat olennot tule kestämään Todellista Valoa ainakaan minun tuntemassani maailmankaikkeudessa. Olen unitodellisuudessa nähnyt, kun monta minua seurannutta ikävää, pahansuopaa kurjimusta on saanut kohtauksia ja ilmeisesti kuollut.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #68 : 12.04.2018 11:21:21 »

Oli miten vaan, niin rakkaudelle ja valolle kelpaa kukin sellaisena kuin on, virheineen ja kaikkine karmeine tekoineen, ihan joka ikinen meistä on täyellinen ja rakastettu juuri sellaisena kuin on <3 Kaikkein surkeinkin otus. Ei siihen puhdistamiset ja rankaisut kuulu kenenkään taholta, sellaiset asiat kyllä hoituvat ihan "ajan" kanssa ja niin kuin kuuluu.

Ei surkeimmat olennot tule kestämään Todellista Valoa ainakaan minun tuntemassani maailmankaikkeudessa. Olen unitodellisuudessa nähnyt, kun monta minua seurannutta ikävää, pahansuopaa kurjimusta on saanut kohtauksia ja ilmeisesti kuollut.

Tulivesi! Voisitko vastata tietävätkö vanhempasi uudesta minästäsi? Jos sinulla on vanhemmat elossa niin heitä saattaisi oikeasti kiinnostaa mitä sinulle kuuluu angel
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #69 : 12.04.2018 11:28:56 »

Oli miten vaan, niin rakkaudelle ja valolle kelpaa kukin sellaisena kuin on, virheineen ja kaikkine karmeine tekoineen, ihan joka ikinen meistä on täyellinen ja rakastettu juuri sellaisena kuin on <3 Kaikkein surkeinkin otus. Ei siihen puhdistamiset ja rankaisut kuulu kenenkään taholta, sellaiset asiat kyllä hoituvat ihan "ajan" kanssa ja niin kuin kuuluu.

Ei surkeimmat olennot tule kestämään Todellista Valoa ainakaan minun tuntemassani maailmankaikkeudessa. Olen unitodellisuudessa nähnyt, kun monta minua seurannutta ikävää, pahansuopaa kurjimusta on saanut kohtauksia ja ilmeisesti kuollut.

Unitodellisuudessa olet nähnyt kuinka jollekin käy huonosti? Kuulostaa fantasialta.
Minuakin on moni ihminen satuttanut syvästi, minulta on jopa kysytty haluanko, että puolestani käydään kostamassa. Olen aina vastannut ei kiitos ja siihen on kaksi syytä. 1. Ei se kosto veisi koskaan pois kokemaani surua, suru jäisi silti. 2. En halua alentaa itseäni pahantekijän tasolle.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #70 : 12.04.2018 12:14:46 »

Mutta eihän se, että saa kohtauksia ja kuolee, tarkoita sitä, ettei kelpaisi sellaisena kuin on, ja olisi kaiken rakkauden ja hyväksynnän arvoinen.
Rakkautta eniten niille, jotka ovat kaikkein huonoimpia, he sitä eniten tarvitsevat.
Jos joku minulle näyttäisi miten joillekin minua vastaan tehneille kävisi huonosti, kituisivat pois tms. niin pyrkisin kyllä eroon siitä tahosta, joka moista skenaariota tarjoilee, en haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisen kanssa.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #71 : 12.04.2018 12:41:06 »

Se ei ollut uni vaan siirtymä toiseen ulottuvuuteen ja todellisuuteen, kehoni nukkuessa täällä.
Joku, joka oli pitkään satuttanut sieluja harhautettiin seuraamaan minua tähän ulottuvuuteen, jossa ei ollut vääryyttä tai mitään pahaa: Minua seurannut oli kerännyt pitkään itselleen voimia varastaen toisten energiavärähtelyä. Oli kaikkien etu että hän seurasi minua ja lakkasi olemasta.
Tapahtuma oli kaikkien kannalta hyvä.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #72 : 12.04.2018 12:57:56 »

Oon kyllä sitä mietä, ettei keskustelua kannata lähteä viemään kenenkään henkilöön varsinaisesti, mutta tottakai sinulla on väliä <3
Jos et välitä itsestäsi ihan itsesi tähden, et pysty myöskään tekemään sitä tehtävää kunnolla, jota varten tänne tulit.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #73 : 12.04.2018 13:17:45 »

Oli miten vaan, niin rakkaudelle ja valolle kelpaa kukin sellaisena kuin on, virheineen ja kaikkine karmeine tekoineen, ihan joka ikinen meistä on täyellinen ja rakastettu juuri sellaisena kuin on <3 Kaikkein surkeinkin otus. Ei siihen puhdistamiset ja rankaisut kuulu kenenkään taholta, sellaiset asiat kyllä hoituvat ihan "ajan" kanssa ja niin kuin kuuluu.

Ei surkeimmat olennot tule kestämään Todellista Valoa ainakaan minun tuntemassani maailmankaikkeudessa. Olen unitodellisuudessa nähnyt, kun monta minua seurannutta ikävää, pahansuopaa kurjimusta on saanut kohtauksia ja ilmeisesti kuollut.

On tässä pieni totuudensiemen tässä unessa.

Valoa ei kannata "tankata" liikaa kehoon jos keho ei ole valmis ja hyvässä kunnossa. En ihan usko tuohon kuolemaan tosin.

Kyllä liian moni on kärsinyt jos esim kundaliini energia nousee liian varhain tai tapahtuu "ennenaikaisia" avautumisia.

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #74 : 12.04.2018 13:35:39 »

Joku viisas on sanonut:

Kun taistelet kaikenlaisia "mörköjä" vastaan, niin pidä huoli ettet itse muutu "möröksi" siinä prosesissa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: