Noh, sää näät asian kuten näät tulivesi. Itse koen sanomiseni ja tarkoitukseni kuitenkin toisin.
Tietenkin, meillä on erilaisia kokemuksia enkeleistä ja olemme eri ihmisiä, ei tunneta, eikä nähdä toistemme eleitä ilmeitä, mikroilmeitä, äänensävyä...
Alan kuitenkin epäilemään, kenen kanssa todella olet ollut tekemisissä? Ovatko he olleet niitä, joita itseään väittävät?
Vaikeeta ABC -kielessä toisinaan on, että ainakin itse olen välillä kykenemätön ilmaisemaan asian
niinkuin asia on mitään lisäämättä tai poistamatta.
Pitää etsiä sanoja, rakentaa lauseita, käyttää niissä värejä, et mikä väri nyt sopis tähän tilanteeseen parhaiten.
Eikä se siihen lopu, pitää tehdä tilannearvioo, tiedostaa ympäristö, asettua toisen kenkiin ja koettaa pysyy samal aaltopituudel, kuitenkaa antamat toisen aaltojen vaikuttaa liikaa omaan aaltoiluun. Tätä kaikkea vaaditaan, jos halutaan hedelmällistä kanssakäymistä.
Ei ihme, että me ihmiset ollaan toisinaan vähän
Ainakin mä oon.
Kurittamisella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, ei ainakaan sen kaltaisella jota minä koin.
Jos sun ja enkelten kohtaamisella ei ole ollut -mitään- tekemistä rakkauden kanssa, ja olet vielä seuraavaan todellisuuteen siirryttyäsi samaa mieltä, niin...
Jo se, että koet nyt niin, voidaan sanoa: On tapahtunut vääryys.
Tiedän vain sen, mitä olet kertonut ja uskon, että olet vilpitön puhuessasi näin. Siksipä otan asiasi vakavasti:
Heidän pitäisi kantaa tästä tilanteesta vastuuta, ja olla valmiita tekemään oikeesti
töitä ja keskittyä focusoiden ja keskitetysti
SUN hyvinvointiin.
Oli kyse Taivasten Valtakunnan enkeleistä, tai sitten törkeistä rikollisista, näin ei todellakaan pitäisi tapahtua.
Noh, sää näät asian kuten näät tulivesi. Itse koen sanomiseni ja tarkoitukseni kuitenkin toisin.
Tämä on olennainen asia tässä, en tiedä mitä olet kokenut.
Vaikutat kuitenkin tietoiselta ihmiseltä. En voi hyväksyä että yksikään enkeli Taivaden Valtakunnasta aiheuttaa traumaattisen kokemuksen ihmiselle.
Pidän edelleen mahdollisena, jopa todennäköisenä, että pimeyden edustaja on tullut valoon verhoutuneena. (Vertauskuva)
Jokatapauksessa,
Tässä maailmankaikkeudessa tilanne on päässyt riistäytymään käsistä.
Rakkaus voi olla ja on rankka opettaja, mutta se ei kuitenkaan nöyryytä, kurita, alista, manipuloi, ole julma tai muutenkaan kaltoinkohtele.
Ei rakkaus itsessään kurita, vaan kuritus voi tapahtua rakkaudellisesti.
Asiasta voi, saa ja lopulta jonkun
pitää olla eri mieltä.
Enkä nyt viittaa siihen, mitä olet kokenut, vaan yleisellä tasolla.
Mun sielunsuunnitelmassa on kantaa muiden taakkoja, ja kärsiä kollektiivisesti
Olet Rakastettu