Yksi päälliköistä. Antaa joskus rahaa. Hyvä hemmo.
Hei Christian Dior
Tuo oli hauskasti sanottu.
..."antaa joskus rahaa... ....hyvä hemmo" Iloa
Toivottavasti ei tuu nyt ottaan niitä poijes. Ei minulla ole niitä enää: olen tuhlannut kaikki jo.
Mutta vakavasti ottaen, kun se Iiivani pettyi kun KUKAAN (kiitos
) ei vastannut hälle, niin lisään tuohon vielä vähän. Nyt kun luin tuon Miu@Maun tuoman selitteen, niin juuri noinhan sekin zydeemi toimi. Rahna oli tuossa vain puolivitsi, mutta minä olen nähnyt monia hassuja asioita tuon ihmisen toimesta. Sellaisia esim. kuinka ajatuksella ei ole rajoja, vaan ne asetetaan sinne elämän areenalle ja sitten myöhemmin katsotaan mitä siitä ajatuksesta sitten kehkeytyi lopulta. Tarkemmin kun ajattelee, niin ei ole hullumpi idea ajatellakaan suureellisesti, sillä niin hullua ajatusta ei kukaan pysty keksimäänkään, joka ei voisi olla totta.
Sillä oli muuten aina sukset autossa, koska jos jossain sattui olemaan vähänkin lunta niin heti piti päästä hiihtämään! Kerran tarvitsin häneltä mielipiteen erääseen hakemukseeni. 15 minuuttia ennen dead linea soitin hänelle, kun ei palautetta ollut kuulunut, että mitä mitä... Vastaus oli: "En ole vielä ehtinyt reagoimaan sinun suhteesi." Väsättiin sitten se hakemus loppuun siinä viimeisen vartin aikana ja minä naureskelin itsekseni. Sitten olen aina käyttänyt tuota edellä mainittua lausetta silloin, kun olen ollut vastaavassa tilanteessa. Jos joku on tullut kysymään, että oletko lukenut sen ja sen paperin jo? Vastaan aina, että: "Njaa, en ole vielä ehtinyt reagoimaan sinun suhteesi."
Kerran sillä päälliköllä oli miljoonien apuraha-anomus salkussaan, josta riippui kolmen ihmisen työpaikat seuraavaksi kolmeksi vuodeksi. Dead line päivänä se piti palauttaa 16:00 mennessä. Hemmo oli vielä liikennevaloissa 5 minuuttia ennen kuin paperin piti olla perillä. Oli kuulemma tehnyt marttivainiomaisen syöksyn ja saanut viime hetkessä sujautettua paperinivaskan sulkeutuvan ministeriönoven raosta sisään!
Siinä mies, joka antaa kohtalollekin mahdollisuuden.
Lopuksi: Kuuntele okkulttiasi, sillä hänellä saattaa olla näkökulma asioihin, joita et parhaalla mielikuvituksellasi pysty keksimään!