Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaurismies  (Luettu 36191 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #15 : 25.07.2006 12:34:49 »

Tapasin pari päivää sitten kaurismiehen ja tämä oli ensimmäinen kauris kenet tunnen ja kartallani on todella paljon kaurista joten tulin todella hyvin toimeen hänen kanssa. Hän kyseli perusjuttuja ja meillä on nyt jotain meneillään mutta me haluamme tutustua paremmin.
Onko kelläkään kokemusta kaurismiehistä? Olen ainakin lukenut että kauris on uskollinen ja odottamisen arvoinen Smiley

olen myös lukenut jostain että juno planeetta kertoo "sen oikean" aurinkomerkin tai nousevan merkin, ja minulla se on kauriissa!  Shocked

Kiitos vastauksista jo etukäteen
  smitten

Mä en osaa vastat kysymykseen mutta olisin itsekin kiinnostunut tosta junosta, eli mikä se on ja miten sen kartalta löytää ja miten selviää se "oikean merkki"?
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #16 : 26.07.2006 18:42:05 »

Lainaus
Mä en osaa vastat kysymykseen mutta olisin itsekin kiinnostunut tosta junosta, eli mikä se on ja miten sen kartalta löytää ja miten selviää se "oikean merkki"?

**Astrologisesti Juno osoittaa kartalla ne kohdat joissa meillä on mahdollisuus kohdata haasteet tai valmiudet toisten kanssa vastuun jakamiseen, yhteen kuuluvuuteen, mustasukkaisuuteen, luottamukseen jne, kaikkiin niihin vaikutuksiin, joita Juno edustaa. Juno eri merkeissä edustaa kahtatoista tapaa, jolla reagoimme ja kohtaamme omat tarpeemme

**Juno hallitsee astrologiassa Parisuhteessa; * avioliitto, * liike-elämä, * ystävyys. * kumppani, * apulainen, * tasa-arvo, * voiman tasapainottuminen, * liitot. * avioliiton yhteys

Lisää junosta ja siitä miten se vaikuttaa eri eläinradan merkeissä löytyy täältä: http://aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/asteroidit/S0068BA80.-1/astjuno.htm

Ja junon löydät nopeasti katsomalla vaan kaikki syntymäkartan planeetat läpi Smiley Ja junon symboli näyttää tälläselta:  juno
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 30.07.2006 14:39:34 »

Elämässäni on ollut 2 kaurimiestä ja eron jälkeen kumpikin jääneet hyviksi ystäviksi...Mutta, omalla osallani kauris sopii hyvin neitsyelle.
Molemmat kauriit ovat realisteja, mutta äärettömän päteviä jahkailijoita asian kuin asian suhteen. Ja tyrkyttävät neuvojaan, joskus jopa kyllästymiseen asti .
 buck2
Kauriit ovat ravun lailla menneisyyden vankeja, eli muistojen merkki.
Itse olen nouseva rapu. Kauriiden ja rapujen tehtävä on muistaa, tallentaa muistoja ja pitää huoli siitä että historia muistetaan.Alleviivaan omien kokemusten pohjalta tämänkin.
Ja kauriit osaa huomioida naisen ja heidän kanssaan on helppo olla oma itsensä. Ja ahkeria pussailemaan ja pitämään hyvänä. smitten

idiot2 Voi,kun itsekkin löytäisin kauriin elämääni... Embarrassed

tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Sonya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 30.07.2006 17:34:44 »

Kauriit ovat realisteja, mutta äärettömän päteviä jahkailijoita asian kuin asian suhteen. Ja tyrkyttävät neuvojaan, joskus jopa kyllästymiseen asti buck2

Tuo on kyllä niin totta Smiley oma kauris mies on mahdoton jahkailija, jaksaa ja haluaa suunnitella asioita/tulevaisuutta, realistinen, vankka päätöksissään ja neuvon antaja. Hänellä on uskomaton kyky lukea ihmisiä ja minua myös  uglystupid2 ihme mies täytyy myöntää  Cool

Lainaus
Kauriit ovat ravun lailla menneisyyden vankeja, eli muistojen merkki. Kauriiden ja rapujen tehtävä on muistaa, tallentaa muistoja ja pitää huoli siitä että historia muistetaan.Alleviivaan omien kokemusten pohjalta tämänkin.
Ja kauriit osaa huomioida naisen ja heidän kanssaan on helppo olla oma itsensä. Ja ahkeria pussailemaan ja pitämään hyvänä. smitten

Kauriit ovat kyllä erittäin muistavaisia, mieheni ainakin. Samoin minä myös rapuna ja nousevana kauriina  Cheesy Kauris mieheni on hellin ja ihanin mies johon olen törmännyt. Eipä kukaan voisi minua enää paremmin kohdella  smitten onnentytöksi voisin melkeinpä itseäni kutsua  Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
Aniel
Vieras
« Vastaus #19 : 30.07.2006 17:39:58 »

Masentuu supersyvästi, tekee kamalasti töitä, syttyy tunteellisista ja impulsiivisista ihmisistä, koska itse ei sitä ole. Vakava, romanttinen, tarrautuva, voimakas, uskollinen, kiltti, ei suutu helposti.
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 30.07.2006 17:58:12 »

helppo vietellä, mutta vaikea pitää ja miellyttää idiot2 coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #21 : 30.07.2006 21:19:51 »

Niin siis tämä oli käynyt ihan Pyramideillakin ja kutsunut minua Egyptiin, mutta en tiedä, se tyyli vekslata edes takaisin ystävyyden sisällä tosiaan muistutti minkä kauris laittaa kaiken edelle; työn ja rahan (kauriin lapsena oppiman logiikan kautta ne tuovat arvostusta=rakkautta, vaikka siten saa tuhoakin aikaan). Silti sisällä se heikko itsetunto, tai itsetuntemus.

Taisin tiputtaa erään kauriin päälle kaiken sen pahan olon mitä hän on aiheuttanut minulle (tein vain energiansiirtoa tyynesti). Minä pääsin jostain irti, katsotaan mitä seuraa. Raivostuttava tyyli muuten aina myöntää että olen oikeassa, eikä mitään muutosta..hoh.

Ja pitikö hän minua niin tyhmänä, etten ole huomannut lievää kaksois elämän makua hänessä ("mä voin ehdotella kaikenlaista ja laittaa omat menot aina edelle")..annoin ymmärtää, että näin tämä ei jatku enää sekuntiakaan. Voi sitä ilmettä kauriin naamalla, oli todella nolo! Mutta eihän kaurista saisi hylätä!

Onko kukaan tuntemistanne kauriista ANTELIAS? 
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 21:34:04 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #22 : 01.08.2006 09:52:04 »

Lainaus käyttäjältä: ^^Golden Sphinx^^ link=topic=7593.msg70596#msg70596

Onko kukaan tuntemistanne kauriista ANTELIAS?  [/color

Yksi on, mutta tekee sen syystä että ei rakasta itseään vaan yrittää sitä kautta saada vastarakkautta ja täyttää tyhjän kolonsa.

Hauskaa, minäkin tein juuri kauriille pienen energiasiirron ja hups, omat kakat laskeutui omille hartioille.  2funny
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #23 : 02.08.2006 22:33:11 »

IN..mutta eikös ole ihanaa kun sillon tällön saa yllätyksiä  smitten mie en tykkeis jos aina olisi joku lahja kourassa kun kotio tulis Cheesy
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 03.08.2006 03:38:43 »

IN..mutta eikös ole ihanaa kun sillon tällön saa yllätyksiä  smitten mie en tykkeis jos aina olisi joku lahja kourassa kun kotio tulis Cheesy

Minustakin on mukavampaa kun ei kokoaika olla ojentelemassa lahjoja. Kauris mieheni on siitä mukava kun osaa yllättää Smiley Mutta ei liian usein ja yleensä vielä niin, että sitä ei osaa aavistaa Wink
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
sawotar
Vieras
« Vastaus #25 : 03.08.2006 07:32:38 »

IN aivan meillähän taitaa olla saman merkin edustajat, ei voi kun kehua  smitten mun aiemmat kumppanit ei kyllä osallistuneet siivouksiin, mut tämä mies kun pistää töpinäksi niin kyllä hiki lentää pelkästä katselusta  Grin ja ihanaa kun itse saa kerrankin arvostusta tekemälleen kotityölle  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 05.08.2006 09:52:57 »

Enpä jäänyt kriisiä kattelemaan.

http://koti.phnet.fi/martsa/Jenginet/horoskoopit.htm

Kauriin ulkoinen viileys ja muodollisuus eivät tee häntä helposti tykö, voi mennä vuosia ennen kuin hän avautuu paljastaen suunnattoman sisäisen herkkyytensä. Hän voisi ottaa elämän kevyemminkin, mutta silloin hän ei olisi Kauris. Hän tuntee itsensä helposti riittämättömäksi ja syylliseksi, siksi kanssaihmisten pitäisi aina muistaa kiittää ja palkita häntä. Arvostus yhteisön silmissä on hänelle hyvin tärkeää.

Kaurismies on rehellisen oloinen ja käytännöllinen, selvää ukkomiesainesta. Velvollisuudentunnosta johtuva työhulluus voi tosin teettää sen, että alle nelivitosta Kaurista ei kotoa usein tapaa. Tämä uros muuttuu syvästi keski-iän kriisissä, jonka jäljiltä ajankäyttö ja arvomaailma kääntyvät usein jopa päälaelleen (vikan kerran sanoin siitä että laittaa aina työn edelle). Hän suhtautuu naisiin järkevästi ja arvostaen eikä ainakaan vanhemmiten laiminlyö kotiaan. Hän haluaa varttua patriarkaksi, jonka luo jälkeläiset tulevat aina jouluisin.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2006 09:55:12 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 05.08.2006 12:48:24 »

Minulla on kahtalaisia kokemuksia kauriista: eräät parhaimmista ja upeimmista ystävä/kollegoistani ovat kauriita. he ovat tärkeitä ihmisiä elämässäni, ja ihania ystäviä.

Toisaalta sitten vanhempani ovat molemmat kauriita ja lapselle se on yhtä helvettiä, kun vaaditaan ja vaaditaan. henkistä väkivaltaa molemmat osaavat käyttää hyvin: syyllistäminen, haukkuminen, halveksunta, vähättely...

(pätee ehkä ystäviinikin jossain määrin, mutta toisin kuin vanhemmista, ystävistä voi helpommin ottaa hieman välimatkaa jos menee liian ankaraksi.)

äitini myös sanoi joskus, että saman tien kun oli vihitty muuttui ukko romantikosta perheenpäksi joka odottaa ruokaa pöytään ja paidat pestyinä ja silitettyinä.

Pidän kyllä kaurisystäväni loppuun asti mutta enpä näe itseäni kovinkaan helposti rakkaussuhteessa saatikka perhettä perustamassa moisen kanssa Smiley
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 06.10.2006 10:39:07 »

Itse olen johta 10v kaurismiehen kanssa elellyt ja lapsiakin on. Kauris on jotenkin äärilaita tyyppi ja en ota aina oikein selvää missä mennään. Jostain syystä velvollisuuksia pitää kerätä yli tarpeen ja joskus tuntuu, että kaikki asiat menee oman perheen edelle. Ja lupaa aina tehdä sitä ja tätä ja tuota ja ei kuitenkaan tee. Ja se, että HÄN TEKEE TÖITÄ JA HANKKII TOIMEENTULON tarkoittaa sitä, että esim. kotityöt ja lapsen hoito ym. jää sitten mun vastuulle. Joutuu sitten muita lapsenvahdiksi pyytämään, jos joskus haluaisi käydä jossain tms tai ottaa lapset mukaan. Saa siinä omasta ajasta haaveilla. Kuitenkin kun jousimies olen, niin tarvisi omaa rauhaa, että saa virtaa taas jaksaa. On kyllä rehellinen jääräpää, mutta soisin hyväksyvämpää asennetta ihmisiin, erilaisiin asioihin ym. Ja lempipuuhaa on arvostelu. Joskus tuntuu, että vain hänen tapansa on se oikea. Ja että vaikka mitä tekisi, se ei passaa. Mutta illalla kyllä vieressä kyhnää ja aina olisi lähempään kanssakäymiseen valmis. Liekö se joskus tapa purkaa stessiä tai pitää kuntoa yllä....Kukka tai esim. elokuvissa käynti olisi joskus merkkipäivänä mukavaa, mutta alkuvaiheen seurustelun jälkeen ne on näköjään unohtuneet...Mutta ei tarvi pelätä, että vieraissa kävis tai juopottelis tms. Mutta kauriitakin on varmasti niin erilaisia riippuen, miten nuo muut planeetat vaikuttaa ja lapsuus, ammatti ym. Ainahan avarakatseisempi ihminen on, jos on reissannut paljon tms. Onko muita, jotka jousimies-nainen ja kauris-mies pareja.? Nousevat merkit rapu ja kaksonen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 06.10.2006 10:51:41 »

Enpä voi kuvitella että olisin kaurismiehen kanssa naimisiin mennyt! Huh. Toivotan onnea..  Cheesy (kaikissa asioissa näkyy exäni olevan samanlainen kuin miehesi, mm ei se kovasti juopotellut, joskus vain ja sitten periaatteessa jopa yksiavioinen kun ei ne töiltä ehdi..)Olin varmaan exän kanssa astrologisesti yhteensopivampi menneissä elämissä? Kun nyt natsaisi toi tuli.. Kiss
« Viimeksi muokattu: 06.10.2006 17:10:34 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: