|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1 : 15.06.2006 11:01:20 » |
|
On kokemuksia hyviä ja huonoja kuten palstalla muillakin. Tekkiivät töitä ja joskus ehtiivät sänkyyn.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Sonya
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 16.06.2006 14:32:35 » |
|
Itse seurustelen tällä hetkellä kauris miehen kanssa ja tämä on aivan kuin unta, niin ihanaa yhdessä olomme on Hän on aivan uskomattoman huomaavainen, hellä, uskollinen sekä romanttinen ei voisi parempaa pyytää itse en kauris miestäni vaihtaisi mihinkään. eli minä olen ainakin erittäin tyytyväinen ollut myös eräs kauris mies (kaverini) on aivan mahtava ihminen. eli kannattaa kyllä ainakin kokeilla mitä jutustanne voisi tulla
|
|
|
tallennettu
|
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #3 : 16.06.2006 15:26:41 » |
|
Kiitos teille Joo todellakin kannttais kokeilla mutta haluan edetä ihan rauhallisesti! : (ainakin yritän)
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 16.06.2006 16:35:51 » |
|
Mun aviosiippani on kauris ja nouseva jouskari, on meinaa paras mies mitä ikuna ollut (http://www.cosgan.de/images/kao/liebe/d040.gif) On uskollinen, rehellinen, jalat maassa tyyppi, romanttinen, hellyyden kipeä ja puhuu ja pussaa, just sellainen kuin aina toivonut Pidä kiinni vaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sonya
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #5 : 16.06.2006 20:12:49 » |
|
Joo todellakin kannattais kokeilla mutta haluan edetä ihan rauhallisesti! : (ainakin yritän) Joo minä olen kanssa sitä mieltä, että kannattaa edetä ihan rauhallisesti ainakin minä arvostan kauris miehessäni sitä puolta, että hän haluaa edetä pikkuhiljaa eikä hätiköiden. Se on minun mielestäni hyvä merkki siitä, että haluaa myös tulevaisuudessa olla rinnalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6 : 16.06.2006 20:36:51 » |
|
Kauris puhuu ja pussaa? Mahtaa olla vesissä eroja.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Rookette
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #7 : 16.06.2006 20:52:27 » |
|
No voi jumaleissön - siis kaikki paha mitä Kauriista kerrotaan on TOTTA. Kitinäää, valitusta, mielivaltaa, vallankäytöä, terroria, mielikuvituksettomuutta, näköalattomautta, paaikaleen jäksähtäneisyyttä, työhulluudeksi naamioitunutta patalaiskuutta jne jne jne.
Jos joku vielä jsokus uskottavast perustellen kertoisi niistä jotain HYVÄÄ, hämmästelisin...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 17.06.2006 08:25:31 » |
|
En yhdy edelliseen puhujaan..mun kauris on sitten ääripää tuosta kuvauksesta, mutta poikkeuksiakin ilmeisesti löytyy Mikä sopii kullekkin, itse olen valintaani kerrankin tyytyväinen ja jupiter..se puhuu ja pussaa paljon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sonya
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 17.06.2006 09:36:17 » |
|
Kauris puhuu ja pussaa? Mahtaa olla vesissä eroja. Minun kauriini ei edes millään lopettaisi puhumista ja pussailua vesissä on ilmeisesti hyvinkin paljon eroja. Se on mielenkiintoista tässä, kun itse olen rapu ja hellyydenkipeä sellainen, niin minusta tuntuu että kauris miekkoseni on vielä enemmän ei millään päästäisi pois sylistään. Uskomatonta mutta totta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 17.06.2006 13:04:15 » |
|
sonya niinpä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
heguli
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #11 : 17.06.2006 21:46:35 » |
|
Äitini ja isäni olivat rapu ja kauris Koskaan en ole tavannut tasapainoisempaa paria. He tapasivat sokkotreffeillä ja siitä kolmen viikon kuluttua he menivät kihloihin, vielä kolme viikkoa ja naimisiin. Minulle isä oli auktoriteetti -ja aina tuntui tekevän töitä, mutta hän oli turvallinen isä, vaikka ei meille lapsille tunteitaan kovin näyttänyt. Isän kuoltua äiti kertoi isän olleen hyvin romanttinen, kova pussaileen ja pitämään hyvänä. BUY the WAY! Eräs ennustaja kertoi heidän olleen rakastavaisia jo edellisessä elämässään. Toivon kovasti, että jos vanhempani vielä joutuvat kiertoon, niin he saavat toisensa vielä kerran. Heidät luotiin toisillensa, kunpa vain löytäisi omani minäkin...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko,Venus: Kauris Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni Sideerinen Jousimies Valkoinen maailmojen sillanrakentaja Maa-kukko
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 17.06.2006 22:56:36 » |
|
Olenpas melkein kuin tuo Hegulin äiti. Siis tässä myös eräs hyvin onnellinen rapu-kauris avioliitto. Riittänee, jos kerron, että poikani tässä kerran tokaisi. 'Mehän olemmekin superperhe'!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miisu67
Kohtuuastroilija
Voimariimu: Fehu
|
|
« Vastaus #13 : 25.07.2006 11:18:25 » |
|
Mun aviosiippani on kauris ja nouseva jouskari, on meinaa paras mies mitä ikuna ollut. On uskollinen, rehellinen, jalat maassa tyyppi, romanttinen, hellyyden kipeä ja puhuu ja pussaa, just sellainen kuin aina toivonut Pidä kiinni vaan Hmmm... Minun kokemukseni kauriista ja nousevasta jouskarista on äärimmäisen kipeä ja fiilis hyytävä juuri nyt... Uskollinen? Ei, vaan addiktoitunut ihastumisen huumaan. Rehellinen? Osittain - kunhan pistetään selkä seinää vasten. Hellyyden kipeä? Kyllä - täysin minä-keskeinen tyyppi. Se siitä vuodatuksesta. Mutta kukin meistä on erilainen, vaikka kartta olisi täysin identtinen. Enkä halua yleistää, että kaikki kauris-jouskarit olisivat hänenlaisiaan. Onneksi!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko , AC , Kuu ja MC , Venus , Mars Punainen Kristalli Kuu Tuli-Vuohi
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 25.07.2006 12:30:33 » |
|
Onhan meissä hyvä sekä huonoja puolia en meinaa itsekkään ole helppo tapaus oinaana, ja ei moni ole matkassa pysynytkään toisaalta erilaisuus aina kiehtoo vaikka peilinä näen että meissä on samoja piirteitä mieheni kanssa, kuka vaan osaa olla kylmä ja tunteeton loukattuna
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|