Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parantavia tai sairastuttavia paikkoja luonnossa?  (Luettu 18131 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 15.11.2006 18:43:06 »

Lisää mielenkiintoisia paikkoja:

Toisessa jutussa mainittiin myös viljaympyröillä vierailu. Viljaympyröitä ei vain taida Suomessa juuri olla?

Löytyypä viljaympyröitä suomestakin! Cheesy
Tässä Martin Keitelin kotisivulta:  -suomusjärvellä löytynyt viljaympyrä kesäkuussa.

http://www.martinkeitel.net/cropcircles/articles/suomusjarvi1.htm

smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
MetalLady
Vieras
« Vastaus #16 : 15.11.2006 19:00:46 »

Toki suomessakin löydetty, mutta mutta.....epäilen vieläkin sitä.

ps. netissä oli ohjeet miten niitä tehdään.
tallennettu
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 15.11.2006 20:14:19 »

Niin, parantavia paikkoja Suomessa riittää.

Suomi on kaunis, puhdas maa vielä, jossa on todella vanha kallioperä. Ja kansakin vielä kohtuullisen kosketuksissa luontoon, vaikka länsimaalaistuneita nykyään ollaankin.

Sairastuttavia paikkoja on niitäkin, esim. vesisuonet. Ne voi löytää vaikkapa heilurin tai varpujen avulla, ja niistä voi pahimmillaan saada syövänkin. Myös joissakin paikoissa on maa-energia liian voimakasta ihmiselle, eli k.o paikka ei kelpaisi täten oleskeltavaksi paikaksi. En tosin usko, että siellä pyörähtäminen voisi hallaa tehdä.

Kyllä varmaankin itse osaa aistia, missä on hyvä ollaja missä ei, ilman että tietää onko alla maan chakra tai vesisuoni. Varsinkin jos tuntee energiat selvästi.

Herkkyys siis kunniaan, eivät eläimetkään oleskele näissä "epäterveellisissä" paikoissa.  Wink

Terveisin SL  smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #18 : 15.11.2006 20:46:12 »

Toisinaan ei pysty olemaan joissain kaupungeissa ollenkaan. Huomaa kyllä Suomessakin eri paikkojen, kaupunkien energiat.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 15.11.2006 21:56:30 »

Huomaa kyllä Suomessakin eri paikkojen, kaupunkien energiat.

Minäkin huomaan aivan samoin. Ja todella selvän eron Suomeen verrattuna energioissa huomaa, kun matkustelee muissa maissa. Se on jännää miten jokaisessa maassa on ihan omanlaisensa energia. Joistain tykkää jo ihan siitä syystä enemmän kuin toisista. Itse aistin aina sen siinä vaiheessa, kun alkaa maankamara lentokoneesta jo näkyä, koneen aloittaessa laskeutumista.  :Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #20 : 15.11.2006 22:17:22 »

Itse aistin aina sen siinä vaiheessa, kun alkaa maankamara lentokoneesta jo näkyä, koneen aloittaessa laskeutumista.  :Smiley

sama homma  Smiley
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 16.11.2006 07:55:54 »

Toki suomessakin löydetty, mutta mutta.....epäilen vieläkin sitä.

ps. netissä oli ohjeet miten niitä tehdään.

Muistelen Martinin puhuneen,että sillä ei ole väliä,onko viljaympyrät itse tehtyjä (ihmisten tekemiä) vaiko maaäidin lakoonnuttamia. Molemmissa on voimakas energiakenttä. Cheesy
Jospa maaäiti on "pyytänyt" ihmisiä tekemään viljaympyröitä... coolsmiley Grin
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Lake
Vieras
« Vastaus #22 : 16.11.2006 08:47:24 »

Mitäs eroa on energian kannalta paikoilla joissa jatkuvasti linnut laulavat ja paikoissa joissa tuntuu aina vallitsevan syvä hiljaisuus..?
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #23 : 16.11.2006 08:56:44 »

Ja tietysti on hyvä muistaa, että paikat 'näyttäytyvät' aina tietyllä hetkellä tietyllä tapaa ja tietylle henkilölle, joten koskaan ei voi mennä sanomaan, että joku paikka on sitä ja tätä energioiltaan... se on vain se hetki ja tilanne. Niin minä koen asian.  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #24 : 17.11.2006 21:04:08 »

Glastonbury on ihana, energinen paikka! Asuin siellä puoli vuotta ja aika siellä muutti elämäni! Suosittelen! Cheesy
www.isleofavalon.com
www.glastonbury.co.uk
www.glastonburytor.org.uk/leymap.html

Kiehtovia linkkejä Eccele, kiitos niistä!  Cheesy
t. Ippuska
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 17.11.2006 22:03:40 »

Glastonbury on tosiaan jännittävä, olen käynyt siellä neljä kertaa. Eka visiitillä olin aika nuori ja new age -kauppoja ja turistijuttuja oli paljon vähemmän. No, viime käynnistäkin tulee kymmenen vuotta.

Alpeilla tunsin myös hyvät energiat, samoin esim. Himalajalla. Minussa yhdistyvät korkean paikan kammo ja rakkaus vuoriin:)

Olen myös aikanaan saanut hyviä fiboja muutamista suurista kaupungeista, Lontoosta, Singaporesta, Zürichistä... Sen sijaan toisten ihailemat Pariisi ja Tukholma eivät minusta tuntuneet erityisen innostavilta.

Tajusin eilen erään yllättävän jutun lukiessani tätä ketjua. Kehtaakohan tätä kirjoittaakaan... Suomessa en viihdy oikeastaan missään muualla kuin Helsingin keskustassa. Kaikkialla muualla ahdistun lyhyessä ajassa. En ymmärrä, mistä tämäkin johtuu.

Baltiassa viihdyn hyvin. Aina, kun palaan sieltä Suomeen, tuntuu ikävältä.

Mirjam muuten kirjoitti hyvin, että paikatkin elävät ajassa, eivätkä ne aina välitä samoja energioita.

tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 17.11.2006 23:16:09 »

Olin kotini lahella olevassa luonnonalueella;korkeat vuoret ja syva vihrea laakso ja siella virtaa puhdas lahdevesi, mutta vasta hetken kuluttua huomasin siella altaan(yli 2000 v. vanha) noin 10 metria syva ja se tayttyi noi joka 15 minuutti ja ihmiset uivat siina ja vuori imi taas noin 15 minuutin paasta kaikki vedet pois sisalle vuoreen, mieheni sanoi etta se on tasapaino lakiin liittyva ilmio-haltioidun siihen paikkaan ja miten kaikki raksuttaa luonnossa noin hienosti-sita paikkaahan kutsutaankin paratiisiksi.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 18.11.2006 20:06:57 »

Olin kotini lahella olevassa luonnonalueella;korkeat vuoret ja syva vihrea laakso ja siella virtaa puhdas lahdevesi, mutta vasta hetken kuluttua huomasin siella altaan(yli 2000 v. vanha) noin 10 metria syva ja se tayttyi noi joka 15 minuutti ja ihmiset uivat siina ja vuori imi taas noin 15 minuutin paasta kaikki vedet pois sisalle vuoreen, mieheni sanoi etta se on tasapaino lakiin liittyva ilmio-haltioidun siihen paikkaan ja miten kaikki raksuttaa luonnossa noin hienosti-sita paikkaahan kutsutaankin paratiisiksi.

Kuulostaa aivan ihanalta!  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #28 : 18.11.2006 21:05:10 »

Niinpä kuulostaakin  Cheesy
Diamond, missäpäin on tuo paikka?
Silloin kun reissasin Israelissa, en voinut kuin hämmästellä pienen maan niin monenlaisia luonnon elementtejä  smitten
Ikävöin vieläkin myös niitä ruokia: erityisesti falafelejä ja hummusta, joita en osaa tehdä niinkuin siellä maistui  Tongue Tongue Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 19.11.2006 09:08:24 »

Kuolleelle merelle menevan tien varrella, nykyisin noin 10 min. ajomatkan jalkeen Jerusalemista, paikan nimi on Wadi Geld-ihan Juudean eramaan alussa.
Olen kaynyt siella monta kertaa ja nyt vasta huomasin tuon ilmion-todella uskomattoman kaunis paikka.
Mutta mika pisti hiukan itseeni etta me etsimme koko maailmasta nahtavyyksi, mutta joskus se kauneus loytyy kodin vieresta-tarvitsee vain huomanta ne.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: