Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka eroon karmisesta suhteesta?  (Luettu 4329 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
grusgrus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.05.2018 09:03:18 »

Kuinka päästä irti lopullisesti karmisesta ihmissuhteesta? Suhde kuopattu jo aikaa sitten, eikä ihminen ole elämässäni, joten kyse henkisestä puolesta.
 Välillä silti koen jopa fyysistä kipua jonkin asian yllättäen iskeytyessä tajuntaan.
Auttaisiko meditointi tms?
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 20.05.2018 12:37:15 »

Anteeksiantoharjoituksilla.

Käytä vaikka mantraa: minä (nimi) annan sinulle (nimi) anteeksi kaiken menneen nykyisen ja tulevan. Minä pyydän sinulta anteeksi kaiken menneen, nykyisen ja tulevan. Annan myös itselleni anteeksi kaiken. Toista päivittäin, mielellään ääneen muutamia minuutteja kerrallaan.

Kannattaa myös tutustua menetelmään ho'oponopono. Googlestä löytyy lisää tietoa.

Onnea matkaan!  smitten
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 21.05.2018 06:41:07 »

Itsellä aikoinaan vastaavassa tilanteessa auttoi kun selkeästi kielsin että, EI mä en halua enää olla yhteydessä tähän ihmiseen. Se oli melkoinen naksaus kun vapauduin siitä henkisestä yhteydestä.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2018 12:48:34 »

Yksi voisi olla että pyydät esim enkeleitä (Mikael) tai mestarit katkaisemaan sen siteen joka mahdollista teidän välissä on.

Lausu ääneen pyyntösi ja keneltä pyydät.

Toinen juttu joka voisi toimia on, että pyydät oppaasi tai miksei enkeleitä helpottamaan tuskaisen olosi.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
'|E
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 22.05.2018 07:58:59 »

Asian hyväksyminen ja puhdistava Ho’oponopono "mantra" on itsellä toiminut vaikeissa tilanteissa.

Olen pahoillani
Anna anteeksi
Kiitos
Rakastan sinua

https://www.youtube.com/watch?v=7Qoq75-DQm4
http://www.valonpolku.com/hoponopono/

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: