Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nimipäivä astrologiassa  (Luettu 2711 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 947



Profiili
« : 27.06.2018 20:47:28 »

Luin jostain, että nimipäivä olisi ennen ollut peräti isompi juhla kuin syntymäpäivä. Jäin miettimään tätä ajatusta. Itselläni on nimipäivä kesällä ja se on tosi mahtavaa kun näin marraskuun jouskarina voi kesällä viettää edes jotain omaa juhlaa.

Onko teille nimipäivä merkityksellinen ja oletteko miettineet sitä astrologisesti ja jos niin miten? Minulla nimipäivä osuu kyllä nousumerkkini aurinkoaikaan eli sikäli sopivaa.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.2018 21:47:34 »

Mielenkiintoinen kysymys.
Ei, en ole ikinä miettinyt sitä astrologisesti, numerologisesti joskus kyllä.

Miten sitä edes pitäisi lähteä miettimään? Jotenkin ristiäispäivää?

Nimiasteroideja on, mutta mun nimelle ei. Joskin sille kyllä, josta se on väännös.

Nimi muutenkin. Miten nimi näkyy astrologiassa? :
Tässä tapauksessa etunimi...hmm? Nousulla jotain tekemistä? Vaiko sittenkin DCllä? Auringolla tai sen huoneella?

Riippuu varmaan nimestä? Cheesy



tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 947



Profiili
« Vastaus #2 : 27.06.2018 22:56:39 »

Minä ajattelin ihan nimipäiväkalenteria. Tyyliin tänään 27.6. nimipäiväänsä viettävät Elviira ja Elvi. Huomenna Leo. Sitä kautta, että onko sillä oman nimipäivän päivämäärällä jokin merkitys itselle.

Ristiäis/kastepäivä on myös mielenkiintoinen. Silloinhan sen nimen on virallisesti saanut.

Joo ja asteroidit ja muut  Cheesy Mun nimellä ei myöskään ole suoraan asteroidia. Taisin jollain lähellä olevalla nimiasteroidilla joskus kokeilla ja se osui nousumerkille.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #3 : 27.06.2018 23:29:21 »

Ei kyllä oo sillä päivämäärällä mitää merkitystä ollu oikeestaan ikinä?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: