Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pimennykset  (Luettu 11132 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 11.07.2018 11:45:14 »

Huppista, hoksasin että nyt tuleva kuunpimennys 27.7-28.7 tapahtuu mun antivertexillä 4  vesimies Mun  merkurius on siinä liki kanssa, 2  vesimies

Siinä on sitten alasolmu ja  mars messissä  Shocked

Jännää.
Ei voi paeta kohtaloaan?  buck2
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 23.07.2018 07:49:24 »

Mä en ole oikein mistään tulkinnasta saanut otetta mitä nämä putoukset tarkoittaa. saa vääntää rautalangasta.
Jostain luin, että jollekin se oli tuonut eron. Mietin, että voisiko se ilmentyä niin, että äitini eroaa (karttani täynnä leijonaa) miehestä joka on vesimies.

Se olisi iloinen uutinen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.2018 10:09:07 »

Pimennykset on sillee hankalia tulkittavia, kun ne ulottuu niin kauas...että paha enää jälkikäteen sanoa että joku juttu oli just sen pimennyksen liikkeelle potkaisema.kai ne on sillee enemmänkin alkuun/loppuun/liikkeelle paneva voima?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 27.07.2018 20:34:01 »

Pistän nyt tähän, vaikka en lähtis väittämään että liittyy pimennykseen nyt ihan välttämättä.
Mutta siis ensin lakkaa tietokoneesta valokuvaohjelma mystisesti toimimasta, sen jälkeen koira syö kameran. Wtf universumi?  Cheesy Mitähän tuo mahtaa yrittää vihjailla Cheesy
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 28.07.2018 12:15:30 »

kuulostaa enemmä peräntyvän merkkarin ja perääntyvän marsin yhteistyöltä laugh
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.07.2018 23:35:06 »

Kuuhilda
Se mahtaa yrittää vihjailla,
että on vaan elettävä tässä ja nyt, tallennettamatta muistoja valokuviksi,
kohdattava asiat ja ihmiset ja muistettava,
että jokaisella kohtaamisella on viesti
haloo, pimennys  vertex akselilla.
Liian heleppoo selittää retroilla, coolsmiley
ehei,
siellä on valokuvausaparaatti et -ohjelma 443 Photographica MC:llä
( aurinko :n korkein paikka, ylivalotus, filmi poikki... Tongue )
ja
tuo mukamas harmoninen noviili
( vaadin uutta tulkintaa noviilille, heti, Breivikkikin listi  noviililla muutaman untuvikon, helevata)
tietokoneelle ja julkaisulle elikkä  uranus jupiter :lle.
Sitten vielä tuo 1247 Memoria on nyt 7  leijona,
elikkä oli pimennyksessä mukana.
Tuosta muuten tuli mieleen, että pimennystä seuratessani, siis sen loppua seurasin aurinko- eiku kuutuolistani maalla,
niin aattelin, että mistä muistan sitten tämän pimennyksen..mitä tein sen aikaan..
Niin, ja ettäkö koira söi,
oisko se koira jäänyt vähän huomiota vaille,
elikkä Ceres ei oo huolehtinut kotielämestään,
elikkä ap-kartan  ceres binoviili 80 astetta Photographica.

Joo,
pimennys ei ois voinut tarkemmin osua ja upota,
 aurinko aspect_con mun  kuu kuunsolmu leijona
 kuu aspect_con mun saturnus Alasolmu  vesimies
ja vielä sekin  saturnus aspect_kvi  kuu kuunsolmu
niin ja tr  jupiter aspect_con neptunus skorpioni (unelmista totta?)
sillain neliössä Onnenpisteelle  leijona :ssa ja henkiselle pisteelle  vesimies :ssä.
Edesmenneen isäni henkistä perintöä pohtien syntymäkodin graniittikalliolla, (isän  aurinko aspect_con mun  kuu )
kuuta ihaillen ja ihmetellen sitä,
että me olemme alati liikkeessä,  kuu liikkui, maa liikkuu,  aurinko, kaikki pallonmuotoiset, täydelliset,
eikä mikään hetki toistu koskaan samanlaisena.
Että semmottisella pimennyksellä alkaa uusi jakso elämässä,
elikkä  kuunsolmu  leijona paluu samalla. Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 29.07.2018 10:05:11 »

Voihan kehveli, tuo Photograhicakin  Grin
Muistelinkin että valokuvaukseen liittyi jokin murikka...

Itselle tuli sekin mieleen, että mennyt on mennyttä, eletty ja koettu, siihen takertuminen ja mukana kantaminen stop.
Jopa että karma restored.

Ja kyllä, otus oli jääny huomiota vaille, sehän sitä mahtoi ketuttaakin Cheesy
Se osaa jäätävän tarkasti valita juuri sille ihmiselle tärkeitä asioita tuhottavakseen, kelle haluaa mieltään osoittaa.

Mietiskelin pimennyksen aikaan ihan samaa, että miten minä konkreettisesti muistan (Memoria?) ko. pimennyksen, mitä silloin tein?
Noh, olin ajelemassa, pimentynyttä Kuuta etsimässä, mutten löytänyt. Hukassa oli minulta, kuten monelta muultakin. Pelkästään kelmeän oranssihtavan valon näin pilvien takaa siltä suunnalta. Vasta H-hetken jälkeen kotipihalta sen sitten bongasin.

Hyvinpä osui sulla nikki pimennys, minkälaisiin tapahtumiin sitten mahtaa kuljettaakaan? :Smiley

tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 29.07.2018 12:31:22 »

Mä en ole oikein mistään tulkinnasta saanut otetta mitä nämä putoukset tarkoittaa. saa vääntää rautalangasta.
Jostain luin, että jollekin se oli tuonut eron. Mietin, että voisiko se ilmentyä niin, että äitini eroaa (karttani täynnä leijonaa) miehestä joka on vesimies.

Se olisi iloinen uutinen.
Minulle pimennys toi seuraavaa. Yritin luottaa äitiini ja tyttäreni sai yöpyä äitini kanssa, sillä ehdoin että he eivät yövy äitini kotona missä asuu myös isäpuoleni. Minulla oli kova tunne, että äiti valehtelee missä he yöpyvät. Eilen sain tentattua vajaa 3v tyttäreltäni missä he oikeasti yöpyivät ja äidillänihän ne olivat olleet. Äitini siis valehteli minulle TAAS! Laitoin äidilleni tekstiviestin, että jäit kiinni valheesta ja saat nähdä tytärtäni enää päivisin. Äitini ei ole vastannut tekstiviestiini mitään.

Olen tyytväinen, että minä uskalsin puolustaa tytärtäni sitä äitini ei ole koskaan suonut minulle, että hän puolustaisi minua. Silti tuntui ihan helvetin raskaalta laittaa tuo tekstiviesti äidilleni.
Jotkut miettivät mikä siinä on niin vaikeaa. Voin sanoa, että äitini on alistanut minut niin maan rakoon ettei mitään rajaa. Häntä vastaan nouseminen on iso ponnistus. Olen ihan poikki.

Voiko tästä kurjuudesta seurata minulle jotain hyvää?

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 29.07.2018 13:14:52 »

Taatusti seuraa jotain hyvää, pyöräytit isoa murikkaa eteenpäin, kun nousit äitiäsi vastaan puollustamaan tytärtäsi!
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 05.08.2018 18:47:14 »

Huh,huh!

Meinasin tulla melkein heti kirjoittaan tuolloin kun kirjoitin tähän ketjuun viimeksi. Sain hyvin vakavasti otettavan juorun, että äitini olisi eroamassa ja lunastamassa asunnon puolikkaansa itselleen. Siis juoru tuli samantien kun olin kirjoittanut tänne.

Tänään veljeni soitti minulle ja kuulosti siltä, että nyt on ihan oikeasti tosi kyseessä.
"Isäpuolelle" hommattu asunto maalta ja äiti lunastanut asunnon itselleen.

Olen odottanut tätä hetkeä 15 vuotta.

Mitä helvettiä voiko tämä olla todellista?HuhHuh?

Olen iloinen ja peloissani samaan aikaan.

minulle saa ennustaa crazy2

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 06.08.2018 09:48:11 »

En ihan saa kiinni...mikä tässä on niin erityisen upeaa?
Miksi olet odottanut tätä 15v?
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 06.08.2018 12:09:54 »

Oho, anteeksi selitin tapani mukaan hyvin sekavasti kun olin eilen niin jännittyissessä tiloissa.

Sanotaan tälleen ympäri pyöreästi, että isäpuoleni on oikeasti paha ihminen. En halua mennä sen enmpää yksityiskohtiin. Ei ole mistään pikku jutuista kyse.

laskin sitä paitsi väärin. Olen odottanut tätä hetkeä n. 20v-21v.

En ole käynyt äitini luona kylässä sen jälkeen kun olin täyttänyt 20v, koska se mies on siellä. samoin lapseni ei saa missään nimessä nähdä sitä miestä.

Jos tämä ero toteutuu niin voin käydä äidillä ehkä pitkästä aikaa kahvilla ja pääsee lapseni leikkimään mummolaan smitten

Silti asiaan liittyy paljon kiemuroita ja minua pelottaa. Toivon, että ero sujuu hyvin ja ei tapahdu kauheuksia.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 06.08.2018 19:15:26 »

Ok, nyt tajusin erinomaisesti <3

Kuulostaa hyvältä ja oikealta, ja toivotaan että sujuu helposti eikä tule mitään hirmuisia vääntöjä, josko ne olisi väännetty nyt sitten <3
tallennettu
Pytron
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 09.08.2018 19:25:47 »

Tuleva auringonpimennys 12.8 hieman hirvittää ja kauhistuttaa, mutta yhtä aikaa olen innostuneesti utelias tietämään mitä tuleman pitää...
Syntymäkartallani 1. huoneen kärki Leijona 18 astetta. Nousevamerkkini on leijona. Samassa asteessa myös tuleva auringonpimennys 12.8.
Osaisiko joku kertoa mitä tämä voisi tarkoittaa?
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 15.08.2018 21:46:23 »

Pytron oletko huomannut itse onko elämässäsi sattunut jotain mullistavaa?

Nyt se on varmaa, talo äitini nimissä ja mies heitetään 1.9 pihalle. Ihan uskomatonta. Purkautuukohan minulla 20v puristettu energia vai voisiko minun itsetunto vihdoista viimein kasvaa idiot2

Eilen sattui myös yksi ihan ihmeellinen sattumusten summa ja tuli otettua yhteen ystävän kanssa oikein kunnolla Embarrassed
Kummatkin meistä ylireagoi. Pyysin myöhemmin illalla anteeksi omaa osaani.

Sitten tulin miettineeksi miksi joskus sana anteeksi on niin vaikeaa sanoa Embarrassed tai joskus antaa anteeksi Shocked

Ajattelin, että voisin alkaa ehkä harjoittamaan varsinkin anteeksi antamista. Ihan itseni vuoksi.

Tämmöisiä ajatuksia pimmenykset ovat nyt tuoneet pintaan.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: