Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno puolisolla  (Luettu 6917 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Rookette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 16.06.2006 21:56:55 »

Kas kummaa... tänään kuulin ensimmäisen kerran tuosta Juno-jutusta. Että oma Juno löytyy puolison aurinko- tai nousumerkistä.

Pitihän se tarkistaa; ja miehen Juno on Oinaassa (minun aurinko) ja minun Juno puolestaa Vaa'assa (miehen nousu). Heh.
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 16.06.2006 23:07:25 »

Ai jaa, kuulostaa jännältä! coolsmiley
Menee sitten aiheen vierestä tai alta, mutta yhden kiinnostavan miesihmisen, ei siis tässä tapauksessa puolison, Juno on tarkkaan mun onnenpisteelläni, osaisiko joku sanoa tarkemmin merkityksestä? Hänen Venuksensa on myös tiiviisti Aurinkoni kanssa yhtymässä.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2006 15:19:35 »

Tuota noin Embarrassed ..mikä on onnenpiste..?

 smitten

Lisäystä: Löysin ohjeet onnenpisteen laskemiseen (asc+kuu-aurinko) ja sain lukemaksi -6 tai -16.. hmm, riippuen lähteestä -vanhan cd-rompun kartan mukaan -6, tämän sivuston kartan mukaan -16. Molemmissa pitäsi olla tiedot ihan oikein, asiaa kai mutkistaa se kun olen syntynyt Ruotsissa kesäaikaan. Huoneet sijoittuvat myös eri lailla näissä kartoissa, planeetat kyllä samoissa merkeissä molemmissa. Olenpa ymmällä idiot2 en tiedä laskinko muutenkaan oikein, voiko vastaukseski edes tulla -luku.. Osaako joku auttaa?
Ja jos luku nyt on jompi kumpi noista, miten se sijoiteaan kartalle...

Ps. Jos tilaa Sepon luonneanalyysin niin siinä on kai onnenpiste automaattisesti sijoitettuna..?

(..Antakee anteeksi, en ole perehtynyt vielä syvällisesti kaikkiin karttajuttuihin  uglystupid2 Smiley)
« Viimeksi muokattu: 17.06.2006 21:35:44 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Aniel
Vieras
« Vastaus #3 : 17.06.2006 16:55:38 »

mulla se löytyy neitsyestä... eli kannataisko siis kattella sellaisia mihehiä? pari neityttä ollut ja ei sitä maadoitusta vaan kestä...  Sad
tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #4 : 19.06.2006 23:10:21 »

n:

Lisäystä: Löysin ohjeet onnenpisteen laskemiseen (asc+kuu-aurinko) ja sain lukemaksi -6 tai -16.. hmm, riippuen lähteestä -vanhan cd-rompun kartan mukaan -6, tämän sivuston kartan mukaan -16. Molemmissa pitäsi olla tiedot ihan oikein, asiaa kai mutkistaa se kun olen syntynyt Ruotsissa kesäaikaan. Huoneet sijoittuvat myös eri lailla näissä kartoissa, planeetat kyllä samoissa merkeissä molemmissa. Olenpa ymmällä idiot2 en tiedä laskinko muutenkaan oikein, voiko vastaukseski edes tulla -luku.. Osaako joku auttaa?
Ja jos luku nyt on jompi kumpi noista, miten se sijoiteaan kartalle...




Tässä sinulle linkki, ettet tarvitse muuta kuin näpytellä tiedot. Siellä on muitakin kuin Onnenpiste (Fortune). Noista aikavyöhykkeistä en osaa sanoa.


http://www.noendpress.com/pvachier/arabicparts/index.php



Moi,

olen tosikelta näissä jutuissa. Kävin tuon linkkisi katsomassa, mutta en ymmärtänyt, mitä niihin esim. nousevan ja kuunmerkin alla oleviin d ja m lokerikkoihin laitetaan. *nolo* Saisinko apuja  Shocked
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #5 : 20.06.2006 08:12:13 »

Kas kummaa... tänään kuulin ensimmäisen kerran tuosta Juno-jutusta. Että oma Juno löytyy puolison aurinko- tai nousumerkistä. Pitihän se tarkistaa...
Niinpä minäkin tarkistin asian.  smitten Ei löytynyt sinne päinkään.  knuppel2

Minun Junoni on Vaaássa (olen aurinko Härkä ja nouseva Vaaka)
Puolisoni Juno on Skorpionissa (hän on aurinko Oinas ja nouseva Härkä)
Minulta löytyy Jupiter, Neptunus ja Ceres Skorpionista, häneltä Neptunus ja Vertex Vaaásta. Liekö näillä merkitystä.

Kuvittelisin meidän yhteiselämän pelittävän ainakin osaksi sen vuoksi, että hänen nouseva merkkinsä on Härkä ja minun laskeva merkkini Oinas eli vastakohtaisuuksien kautta täydennämme toisiamme.

Eikä tuntuis lähes kolmenkymmenen vuoden jälkeen yhtään mielekkäältä vaihtaa taistelukumppania...  tickedoff
...vaikkei Junot löytyneetkään aurinko- tai nousumerkeistä.  smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #6 : 20.06.2006 20:51:32 »

Kiitos Zillic smitten

Mä ymmärsin  Cheesy
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #7 : 02.07.2006 23:06:37 »

Lainaus
Älähän hätäile!  Smiley

Esim:
Fortune =ASC+Moon-Sun (AM)::ASC+Sun-Moon (PM)

Tällä rivillä on annettu kaksi eri vaihtoehtoa riippuen siitä oletko syntynyt aamu- vai iltapäivällä (aamu AM, ilta PM).

Eli ensiksi sinun täytyy tietää missä merkissä ja asteluvussa sinulla on Nouseva merkki, kuu ja aurinko. Ne sinä saat selville joko täällä astro.fi:ssä tai astro.comissa. Sitten vain näpyttelet lukemat, kokonaiset asteet siihen d-kohtaan ja kymmenykset(?) m-kohtaan ja painat Find Arabic Part.  Smiley

Selitinköhän ymmärrettävästi, kun en itsekään tiedä kaikkia termejä?  Huh



Mitä tuohon personal point, + Significator ja   - Trigger kohtaan oikein tulee?Mihin niistä tulee aurinko,kuu ja nouseva?Ton mukaan onnenpiste olis mulla kaloissa.Hassua vaan,että astro.comissa onnenpiste(p.fort) olisi minulla vaa´assa.Kappas junokin on jousimiehessä...hehee ja ceres perääntyy..
« Viimeksi muokattu: 02.07.2006 23:10:16 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: