Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseville skorppareille  (Luettu 44431 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Keho
Vieras
« Vastaus #15 : 22.06.2006 19:28:24 »

Nousevana skorpionina voin kertoa senkin, että omassa elämässäni eläneet, vaikuttavat siis, miehet ovat jokainen olleet vesimiehiä ja nykyinenkin avomieheni on sellainen.  :Smiley angel

Ja itsehän olen aurinkomerkiltäni se kalat, joten sen takia se kuuluikin olla se vesimies, että yhdistämme niiden kahden merkin "salat" eikä mitenkään se nouseva skorpioni olekaan kuin sille uteliaalle mielelleni kuuluva merkki.  Wink :Smiley smitten

Omalla kohdallani voin kyllä sanoa, että se seksuaalinen vetovoima oli kyllä se viimeinen, joka meidät vei yhteen, koska tällä liitolla on aivan toisenlaiset teot kuin sillä seksuaalisuudella. Wink Smiley
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 23.06.2006 12:43:24 »

Keho, pistipä viestisi miettimään..   :Smiley

Saattaa hyvinkin olla niin että omat suhteeni ovatkin jo alkutekijöissään olleet väärällä pohjalla   Undecided
Itestäni tuntuu, että tyypit olleet sit kuitenkin liian pinnallisia
eikä siksi toimineet  Huh vaikka karttojen perusteella heissä
olis potentiaalia kovinkin   Cheesy  olisko sit jonkinlaista kypsymättömyyttä..    idiot2

Mut, näin tässä kehitytään kokemusten myötä ja eikö niin pidäkin
tapahtua   :Smiley   Wink
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 28.06.2006 16:46:07 »

Kyllä ilmeisesti houkutan aika paljon Härkiä.  idiot2
Pari hyvää ystäväänikin ovat Härkiä ja tuttavapiirissä on todella paljon Härkiä. Smiley
Ja niin.. melkein suurimmaksi minusta ovat kiinnostuneet Härkämiehet,
vaikka jotenkin ajattelisi, että juuri Härkä haluaisi sellaisen turvallisen suhteen ihmisen kanssa,
joka karkaile käsistä.  idiot2
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 28.06.2006 16:46:44 »

Annaelen, sinähän teet sen härkätyypin kans miten parhaalta tuntuu,
onnea matkaan.. päädyit sit mihin tahansa   laugh

Vieläkin vähän kummastelen etten näihin härkämerkkeihin ole törmäilly idiot2

No, ainakin tuota juttelumeininkiä riittää veskareitten kans  smiley6600

Se riittää ihan hyvin näin, kunnes taas tulee joku ja pistää
siimat sekaisin   Wink     smitten
                                        smitten
                                                      smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 28.06.2006 16:58:18 »

Asterix, sainhan joltain vastauksia   laugh

Niin samaa olen miettinyt näistä härkäherroista   :Smiley että ovat
sellaisia "jalat maassa"   Shocked tyyppejä

Itse olen au- vaaka, ilmanmerkki niinkuin säkin   idiot2
Vaikkakin tota ilmaa on mun kartal enemmistö ja jonkin verran vettä Huh

Siin ehkä vastaus?    Mielenkiintoista   :Smiley

tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 28.06.2006 17:32:23 »

Asterix, sainhan joltain vastauksia   laugh

Niin samaa olen miettinyt näistä härkäherroista   :Smiley että ovat
sellaisia "jalat maassa"   Shocked tyyppejä

Itse olen au- vaaka, ilmanmerkki niinkuin säkin   idiot2
Vaikkakin tota ilmaa on mun kartal enemmistö ja jonkin verran vettä Huh

Siin ehkä vastaus?    Mielenkiintoista   :Smiley

Heh..! Cheesy
No minulla on ollut tapana sanoa mitä muut ei kehtaa tai vain uskalla sanoa.  Wink2funny

Tuli mieleen, että meikäläiset ilman merkit nousevalla Scorpionilla ovat
kyllä eräänlaisia matadoreja ja mikäs Härälle sen paremmin kuin matadorillekaan sopisi?  Wink
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matador.gif)

Se nouseva Scorpioni meillä on kuin se punainen vaate
ja jos Härkä on pelannut korttinsa huonosti sen alta paljastuu kuolettavan terävä miekka. Wink
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 28.06.2006 19:38:10 »

Asterix,kuten sanoit   Wink

ja jos Härkä on pelannut korttinsa huonosti sen alta paljastuu kuolettavan terävä miekka. Wink

Näinhän se monesti on, eikä tarvi olla edes härkä   2funny  2funny
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 28.06.2006 21:37:00 »

Asterix,kuten sanoit   Wink

Näinhän se monesti on, eikä tarvi olla edes härkä   2funny  2funny

Niinpä.  Wink Cheesy 2funny

Tämä vertaus on pitkällisen itsetutkiskelun
ja muiden nousu scorparien tutkimisen tulos.  :Smiley

Jotkut ihmiset vain reagoi siihen niin, että ottavat tuon härän roolin, vaikka sitä voisi valita vaikkapa mukavan katsomopaikan. :Smiley

Aikansa ne sitten hyökkäävät....

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matasmall2.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matasmall1.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matador12.jpg)

...kunnes viimein päätyvät hampurilaisen raaka-aineeksi. Wink

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hamburger.jpg)

Tosi brutaalia elävää elämää, mutta totta,
kun ajattelee syvällisesti. Wink

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 29.06.2006 15:36:50 »

Härkä on heivattu. Nyt vois kokeilla vaikka noita vesimerkkejä. Onko kellään tiedossa mukavia vesimerkkisiä miehiä mukavalle noususkorpparille? Härät ehdottomasti kiellettyjä  Grin

No vitsi vitsi.

annaelen

Hehhehe... 2funny Cheesy

Vesimies taitaa olla kaikista kivoin, mutta noususcorpari tarvitsee tuota palavaa intohimoa ja vaaralliselta haiskahtavia juttuja, niin itseasiassa toinen noususcorpari on aikas hyvä.. Wink

Ehdottomasti paras kaikista suhteistani kaikilla tasoilla on eräs loppupuolen Härkä, joka on noususcorpari ja jolla on Merkurius Kaksosissa, muistaakseni myös Kuu Kaksosissa..?  idiot2
Venusta en muista, missä se oli, mutta siinä on mies,
joka hipoo jo täydellisyyttä peilaten nyt omaa elämääni ja halujani. Wink

Pirullisen ja kiihottavan älykäs, lähes tietynlaista neroutta hipova, hauska ja supliikki kaveri, hyvänäköinen ja mielettömän intohimoinen ja tulinen! smitten
Miinus on ainoastaan omistushaluisuus ja mustasukkaisuus, mutta sehän nyt kuuluu vain asiaan, jos tuota potkua löytyy tuosta intohimomoottorista. Wink

Hän on itseasiassa niin hyvä, että olen jopa miettinyt, että viitsiikö tuota ystävyys suhdetta "pilata" parisuhteella, mutta voipi olla että en pysty oikein kieltäytymäänkään tiukan paikan tullen. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)

Hän itse asiassa ainoa tällä hetkellä, joka pystyy hajottamaan nykyisen suhteeni ja sen suunnitelmat ja siksi yritän pitää sen koko ajan käsivarren mitan päässä itsestäni. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)
Ko. henkilö iskee liian hyvin liian monella saralla minuun. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)smitten
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 29.06.2006 19:16:40 »

Annaelen, vai siirryit sit härättömään olotilaan    Wink

Mulla ollut noita vesimerkkejä melki aina  :Smiley suuria tunteita  Tongue smitten ainakin mun puolelta..

Vesimerkit ei mun mielestä oo sellasii machotyyppejä, jotka monesti on buck2

Asterix, samaa täs mietiskellyt,et olisko se noususkorppari sit kuiteski paras noususkorpparille    :Smiley

En tiedä onko niitä ollut näköpiirissä, mut ei ainakaan näissä mun vakavemmissa jutuissa   Huh

Mut, vaikka itekin noususkorppari niin en kovinkaan mustasukkainen ole  knuppel2 knuppel2 låhinnä omistus/huomionhaluinen   tickedoff

Varmaankin ton Vaaka-painotteisen kartan ja kuu-kaksosis piikkiin menee Wink

Siks varmaankin mun kans jos alkaa järjettömän mustasukkasex uglystupid2 ni saa olla sitä ihan yksinään  2funny
Sellanen "terveellinen" mustis ok   laugh

Asterix, eix tollanen ns.kolmiodraama oo kuluttavaa vai antaako se sulle mahdollisesti jonkinlaista lisävirtaa  Wink

smitten          smitten           smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #25 : 29.06.2006 21:10:18 »

Voin toimittaa erään erittäin vaikean noususkorpparin leideille, tosin hän ei tule teitä ketään miellyttämään.

Better ignore.. en itse ymmärtänyt tätä että ihmisiä voi unohdella ja sivuutella, kun koetin olla liian kohtelias ja ymmärtäväinen.

Tämä tyyli "tehdään niinkuin minä sanon tai pistän" on vähän lapsellinen.. en saa itse siitä mitään kicksejä irti.

Jos todella oman nousumerkin pitäisi kolahtaa, niin kyllä nousuvaa´an kanssa se puoli toimi, harmi että se toinen puoli oli.. no niin.

Olikin niin mukavaa joukkarin kanssa joka oli nousukauris, kun ei pistävyydestä tietoakaan. Eli on siinä joku totuus, että skorppari on skorppari vaikka voissa paistais. Ja söis.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2006 21:15:20 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 29.06.2006 21:26:18 »

Asterix, eix tollanen ns.kolmiodraama oo kuluttavaa vai antaako se sulle mahdollisesti jonkinlaista lisävirtaa  Wink

smitten          smitten           smitten

No ei se käytännön elämässä ole niin hankalaa kuin kuvittelisi. Smiley
Itse asiassa se on erittäin hauskaa. Cheesy
Nyt täytyy muistaa eräs pointti, että kysymyksessä ei varsinaisesti ole mikään kolmiodraama, vaan aivan normaali kilpailuttamistilanne ennenkuin astutaan papin eteen. Wink

On aivan kaksi eri asiaa tehdä sopimus uskollisuudesta,
kuten avioliitossa kuin olla vapaa ja tehdä mitä huvittaa. Wink

Minun kulttuurissani kosiskelijat vain laitetaan tuollaiseen hevoslaukkakilpailuun,
jossa katsotaan mitä tekoa ne ovat. Wink

Tuollainen kisailu saattaa jatkua vuosiakin, jolloin ne tunteet tulevat testatuksi ja sitten se usein johtaa kihlautumiseen ja parin kuukauden sisällä siitä naimisiin. Smiley

Minä en ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä tapaa, jota voi lukea rivien välistä suomalaisten naisten rakkausasioista, että aivan kuin pitäisi ottaa se ensimmäinen mies, joka sinut haluaa, eikä yhtään edes mietitä, voiko se olla joku kotihitler, juoppo tai vaikka väkivaltainen. Huh

Vaikka intohimoa ja seksuaalisuutta on paljon, se ei merkitse sitä, että hypätään tuosta noin vain lakanoiden väliin, vaan sille miehelle heitetään kuin kissanpojalle lankakerää parista kuukaudesta jopa yli vuoteen. Wink

Intohimoa ja seksuaalisuutta voi ilmentää muutoinkin miehen kanssa vuorovaikutusessa kuin hyppäämällä heti lakanoiden väliin. Wink

Sitä paitsi minun kulttuurissani miehet ei vain arvosta helppoa naista, vaan heidän täytyy saada kilpailla sen naisen suosiosta ja tuntea itsensä kuninkaaksi, kun on saanut kihlattua jonkun naisen, jonka perässä se on juossut ja voittanut kaikki muut miehet. Wink

Sellaiset miehet eivät ala riitelemään kovin helposti ja huomioivat naista ja naisen tarpeita paremmin siinä parisuhteessa, kun heille jää muistiin selkärankaan se tekemänsä työ ja ne kilpailevat miehet. Wink

Sellaista.. Smiley

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/race_l.jpg)

« Viimeksi muokattu: 29.06.2006 21:30:19 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 30.06.2006 15:55:32 »

Annaelen, no etpä ainakaan pitkään harmittele   Wink

Saiskohan mistään jonkinmoisen "härkäsuodattimen" ku kylille meet  2funny 2funny

Että hyviä metsästyskelejä sitten vaan   Grin

Kannattaskohan punaset vaatteet jättää kotiin Wink   2funny

No joo, olis kiva kuulla et minkälaisia tyyppejä oot näitten sarvipäitten jälkeen tavannut ja oikein hyvää kesää   coolsmiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Lari
Vieras
« Vastaus #28 : 30.06.2006 21:36:32 »

Että sinkkuna jälleen, heinäkuuksi luvattiin kuukausiennusteessa säpinää  coolsmiley Sitä odotellessa...

annaelen

Niinhän sitä luvattiin minullekkin. Ajattelin sitten ottaa lomaa kuun puolessa välissä. Itsekseni olen kyllä SÄPINNYT jo jonkun aikaa  2funny

Värjäsin juuri muuten itseni vaaleaksi, ikäni olen brunetti ollut. Josko tuo auttaisi  Grin

annaelen

Ja tuohon totuutta en sinulle kerro  Wink :Smiley

T. Lari, Annaelen häiriköksikin sitä kutsutaan Grin

Tajuton fiilis kahdesta kupista kaffetta ja siitä ufo-oliosta, joka on hyökännyt tajuntaani
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #29 : 30.06.2006 22:00:49 »

(Keskusteluun vittaamaton asiaton kommentti: Huojentavaa että joku muukin ottaa kiksit kahvikupillisesta  Cheesy Cheesy)

Spotten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: