Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 01.07.2006 13:05:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 01.07.2006 13:15:59 » |
|
Asiaton kommentti. Hih Saludo on hyvä kaffe. Ja olen nouseva neitsyt, joka on juonut tänään kaikki kaffeet. Pitää hommata lissäää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 01.07.2006 13:22:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valo
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 01.07.2006 18:24:08 » |
|
Voihan ryökäle sentään, minä ostin eilen ensimmäisen paketilliseni Saludoa koska join sitä aina ennen yhden mummoihmisen luona ja nyt päätin repäistä, siitä saa jotenkin tasaisemmat koomat kuin Juhlamokasta, que?. Ja olihan minulla sitten jotain annettavaa tähän ketjuun, kun pluto on yhtymässä Vaakalintuaskendenttiini. Kuu neitseellinen, Veenus ja Marssi kaksosissa(9huone), asiaton lisäys, nykyään saa olla niin tarkkana . No ei kai. Härkiä ei ole näkynyt. Kaksosia ja neitsyitä on näkynyt paljonkin ympärilläni, tosin ne ovat niin nopeita että pitää ravun laittaa mahan alle hyrrä jotta pysyy perässä - tai sitten teletapittaa että saa edes ajatuksin kommunikoida. Mutta ihana on sellainen ihminen jolla pelaa ajatus, no niin, ja sitten kun se pelaa nopeammin kuin minulla, ei se olekaan enää kivaa Jouskari on sängyn alla, sillä tarvitaan joku joka ottaa kamalat skorpionisanalliset nuolet vastaan, optimististen nuolien keräilijä sopii siihen oivasti. Plutoihmiset, kuten täällä on ollut kesukstelujakin muilla otsikoilla, ovat niin kvin myrkyllisiä iskiessään päin näköä. Ja osaavat tuijottaa vihaisesti. Kyllä ne muutkin sijainnit vaikuttavat suuresti. Ei tämä nyt oikein edennyt mihinkään. No täyttyypä levytila. Että saludo amigos! *heilutushymiö*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #34 : 01.07.2006 18:59:07 » |
|
Asterix, ehkä voipi olla niinkin ,et me suomalaiset naiset ei ehkä välttämättä osata kilpailuttaa miehii Johtuiskon siitä, et monesti kai meidän itsetunto on jo valmiix poljettu aivan pohjamutiin, ni sitä vaan otetaan heti ensimmäinen joka sut haluaa, eli on ns."helppo" : Älkää suuttuko.. spekulointia.. Ja samaan olen itsekin syyllistynyt ja toivottavasti jotain oppinut Mut, voiko sellanen kilpailuttaminen taata sen, et se mies ei koskaan lyö tai hyppää vieraissa enpä usko.. Annaelen, mäkin tos jonkin aikaa sit värjäsin tukkani, punaisex, nytkö olen se "punainen vaate" Onkohan Lari härkä, kun tuo Annaelenin fanittaja : Nuo härkäherrat kun siitä pitävät Tunne vaan ei aina ole molemminpuoleinen.... Täs kans lomafiiliksil ollaan, ei vaan oo mitään tietookaan romanssista, mut kai ne tulee silloin kun vähiten odottaa Ainakin toivotaan niin..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 01.07.2006 19:05:30 » |
|
Onkohan Lari härkä, kun tuo Annaelenin fanittaja : Nuo härkäherrat kun siitä pitävät Rapu olen. Enkä ole mitenkään seurannut annaelenin kirjoutksia. Oli vain niin hiljaista silloin täällä ja piti jotain kirjoitella vähän vaikka mihinkä. Ja älkää te peljätkö että olen ihastunut johonkin tiettyyn teistä. Mie tykkään teistä kaikista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 01.07.2006 19:22:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #37 : 01.07.2006 19:25:19 » |
|
Lari, me mitään pelätä... mehän ollaan noususkorppareita! Enhän voinut tietää, et onko teillä jotai aikaisempiakin keskusteluja ollut Ja ravut ovat oikein tervetulleita keskusteluun mukaan, vaikka et kylläkään ole noususkorppari tai edes skorppari, kuten varmaan tiedät sil merkil olis vientiä täs foorumis... Joten jatketaanhan..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 01.07.2006 19:29:48 » |
|
Asterix, ehkä voipi olla niinkin ,et me suomalaiset naiset ei ehkä välttämättä osata kilpailuttaa miehii Johtuiskon siitä, et monesti kai meidän itsetunto on jo valmiix poljettu aivan pohjamutiin, ni sitä vaan otetaan heti ensimmäinen joka sut haluaa, eli on ns."helppo" : Älkää suuttuko.. spekulointia.. Pirun hyvä speculointi pointti.. Mut, voiko sellanen kilpailuttaminen taata sen, et se mies ei koskaan lyö tai hyppää vieraissa enpä usko.. En minäkään tuohon ihan noin usko, mutta on siinä taikaa sen verran, että jos joudut tekemään jonkun asian eteen töitä kovasti, ihan siis minkä tahansa asian kanssa, niin tuleehan sille enemmän tunnearvoa ja henkilökohtaista arvostusta, eikä sitä lähde pilaamaan tai tuhoamaan kovin helposti, eikä siitä halua myöskään ihan helpolla luopua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
Leijona & nouseva Skorpioni
|
|
« Vastaus #39 : 02.07.2006 17:26:50 » |
|
Hej! Olen pesunkestävä nouseva skorpioni ja täytyy sanoa, etten kyllä ymmärrä tuota härkävouhutusta. Joskus kauan sitten, peruskouluaikoina, saatoin pariin härkään ihastua ja lukiossa yhteen rakastuin, mutta siinä se sitten onkin. Nyt en edes tunne yhtään härkää. Onhan ne lutusia, mutta ihan liian maanläheisiä minulle. Sydäntäni lähellä ovat kalat ja leijonat. Myöskin tulee nykyisin skorpioneja vastaan... ja vesimiehiä, jotka tosin tekevät minut hulluksi temppuilullaan. Aika tunteellisista ja syvällisistä merkeista tunnun pitävän siis. -SuPi-
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu, Venus - Leijona Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni Uranus, Neptunus - Jousimies Jupiter - Kauris Merkurius - Neitsyt Pluto - Vaaka
En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #40 : 02.07.2006 21:26:50 » |
|
Annaelen, en ole ketään parittanut (ei sutenöörin vikaa).. Ajattelin teidän ollen jotenkin jo asian tiimoilta yhteyksissä : Ja tälläistä huolentonta heittoa vain, juu nou Hei Supi, taitaapi ainakin se meillä olevan yhteistä et sitä syvällisyyttä näistä suhteista ainakin jollain muotoa on löydyttävä Tätä härkävouhotusta juuri yritän selvittää ja ilokseni olen teiltä saanutkin vastauksia, koska myös itse tätä vieläkin ihmettelen Oliskohan se jotenkin siinä, et täällä eräässä kyselyssä vastasin rakkauden löytyvän samankaltaisesta ihmisestä, niin kun on tämä skorppari vs. härkä.. ei ole osunut kohdalle ja au.vaaka vs. oinas.. tullaan hyvin toimeen ja jotain vetovoimaakin on, mutta ei oikein kuitenkaan mun puolelta ota syttyäkseen Olisko teil jotain mielipidettä kyseiseen juttuun.. By the way, ootte mahtavii
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #41 : 03.07.2006 18:57:12 » |
|
Jep,jep,annaelen, näin mäkin aattelin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 03.07.2006 19:08:17 » |
|
Johan minä sain hämmingin aikaiseksi On mulla sentäs kuu skorppiooni, mikä ei ilmeisesti tiedä hyvää. Jatkakaa toki...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 04.07.2006 16:21:51 » |
|
Laitoin isoveljeni teidot tuonne kartantekojuttuun. Kellon aika tosin saattaa heittää tunnin tai kaksi.
Umpi skorpiooni näyttää oleven. Kuu neitys ja mars vaaka. Siinä pikatulkinnassa kaikki muut oli skorpioonissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #44 : 04.07.2006 21:26:40 » |
|
Lari. isoveikalla sit olis ihan hyvinkin potentiaalia tälle palstalle Mulla merkurius skorpparis 12h. joten, luulisin senkin vaikuttavan jollain tavalla... Onkos muilla noususkorppareilla skorpparii muualla kartalla ja kuinka se vaikuttaa Lari. sulla skorppari kuussa, haetko alitajuisesti skorppioonimaista naista... näin vaan joskus kuullut ja olan asiasta maininnutkin näil sivuil :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|