Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseville skorppareille  (Luettu 44433 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« Vastaus #45 : 05.07.2006 16:23:59 »

Lari. isoveikalla sit olis ihan hyvinkin potentiaalia tälle palstalle Wink

Lari. sulla skorppari kuussa, haetko alitajuisesti skorppioonimaista naista... näin vaan joskus kuullut ja olan asiasta maininnutkin näil sivuil   :Smiley

Isoveikka nauras tälle palstalle tickedoff
Jos sillä on jokupaikka pipi, niin yksityiselle menee ja ottaa semmoset pillerit, että oksat pois. Luonnonmukaisella / kotilääkityksellä ei mitään tee, sanoo isoV. Ja varattu on, jos sitä kysytte  Wink

Tunnen horoskoopit niin huonosti, etten tiedä mitä etsin. Kaikki käy mutta, tarkka olen.  Cool. En osaa ihmisestä mitään juurikaan sanoa, vaikka esimerkiksi skorpioni olisi. Äitinikin on skorpiooni ja aivan erilainen kuin veljeni.
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #46 : 05.07.2006 17:11:43 »

Onkos muilla noususkorppareilla skorpparii muualla kartalla ja kuinka se vaikuttaa  Huh

Jeg, vilkasepa toi alakerta...  Näkyy ja kuuluu melko tarkkaan ihan noiden "asetusten" mukaan... 2funny 2funny 2funny
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #47 : 05.07.2006 20:15:00 »

Rapu olen. Enkä ole mitenkään seurannut annaelenin kirjoutksia. Oli vain niin hiljaista silloin täällä ja piti jotain kirjoitella vähän vaikka mihinkä.

Ja älkää te peljätkö että olen ihastunut johonkin tiettyyn teistä.
Mie tykkään teistä kaikista  smitten

Voi Lari  Cheesy

Olet sitten  I H A N A   R A P U smitten smitten smitten
Olen otettu  coolsmiley
 Kiss for You  Kiss
Starainen Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #48 : 06.07.2006 09:41:05 »

Joo, on todella kiva huomata et miehetkin on tälläises foorumissa mukana keskusteluissa.. hyvä hyvä   smitten smitten

tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #49 : 17.07.2006 20:46:16 »

Mutta sinulla pehmentäviä aspekteja.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #50 : 18.07.2006 20:53:11 »

Sen verran.. :Smiley Osaan olla todella paskamainen  tickedoff ja varmaan kaikkee sitä mitä skorppareihin on totuttu liittämään Huh

Mut, nää tilanteet on tapahtunu tilanteissa, jois mulle on ensin tehty/sanottu jtn knuppel2

Muuten, olen mielestäni todella rauhanomainen, mikä voi johtua myös vahvasta vaakapainotteisuudesta   :Smiley  enkä yleensä ole ensimmäisenä "sotaan lähdössä" knuppel2

Toivottavasti tää maailman sotatilannekin jossain vaiheessa helpottaa ja nekin "viisaammat" tajuu et ne sodat ei johda mihinkään, mut tää on jo sellanen aihe, et sille vois tehdä oman topicin.. coolsmiley

Kai sitä vähän meikäläisen karvat vaan ehti nousta pystyyn ja puolustuskannalla.. oliskohan sekin skorpparimaista?  Wink

smitten

tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 19.07.2006 15:50:18 »

Naisnoususkorpparit on siis hieman symppiksempiä kuin miesvastaavat. Noh, joo.
Kiitoksia sympatioista VD Smiley!!

Oletko törmännyt henkilöön, jolla suurin osa myös planeetoista Skorpionissa?
Mulla tiedossa eräs tulpaskorppari ja sanon, että pidän mielummin etäisyyttä ja viileyttä kuin menen liian liki... järkähtämätön ehdottomuus, vaikkakin hänkin kypsynyt vuosien saatossa, ei ole enää niin mustavalkoista tuo hänen elämänsä.... ( kuu leijona)
Halauksin
Stara Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 19.07.2006 17:38:34 »

annaelen, joo on se ja  aurinko skorppareidenkin  Smiley

Pluto ja Skorpioni symboloivat sisäistä ehdottomuutta ja täydellistä luottamusta omiin mielipiteisiin ja ratkaisuihin, koska ne palvelevat henkistä uudistumistasi -Tanhua-

Ja itse voin sanoa, et kyllä välillä riittää haastetta ihan vaan omien ehdottomuuksien kanssa  Wink
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #53 : 19.07.2006 20:53:52 »

Juuri tässä mietinkin, että olisiko se noususkorppareiden ns. tavaramerkki jonkinlainen ehdottomuus?

annaelen
Kyllä vaan annaelen Wink
Itse olen ollut täysin ehdoton tyyppi - aiemmin. Liekö syynä se, että aurinkoni vaelsi Kauriinmerkissä varhaisen nuoruuden ja aikuisuuden idiot2
Nyt se on Veskarissa ja olo on jotensakin helpomi.  askendentti vielä kuitenkin  skorpioni :ssa. siirtyy vuoden 2015 Jousimieheen.

Olin totaalisen ehdoton. Vaadin uskollisuutta henkeen ja vereen. Joko olit mua vastaan tai mun puolelta, mutta ei mitään siltä väliltä police

Näkemykseni kaikkeen ovat lieventyneet - iän tuomaa kokemusta tietenkin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 19.07.2006 21:49:08 »

En tiedä, välttelen heti jos joku on skorpparia.. niitä piikkejä kun ei tarvita elämässäni kuin ruusuissa.  angel angel angel Kumma kun päästin niitä lähelle, varmaan paksuntamaan nahkaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 20.07.2006 15:53:18 »

Jaa

musatapahtuneita järjestäneenä ja enemmän sitä rahapuolta siellä tarkkailleena, suhtaudun asioihin varmaan vähän.. eri tavalla? Bisnes tai sitten huumori? Juttelin just äsken yhden laulajaystävän kanssa.. angel
tallennettu

Jasca
Vieras
« Vastaus #56 : 20.07.2006 17:30:59 »

Lainaus
Mulla tiedossa eräs tulpaskorppari ja sanon, että pidän mielummin etäisyyttä ja viileyttä kuin menen liian liki...

Minäkin tunnen ihmisen, joka on sekä aukku että noususkorppari ja hän on aivan ihanan lempeä ja rakastava ihminen. Hän hoitaa työkseen ja hänen jokaisesta sanastaan välittyy rakkaus ja huolenpito. Hänestä olen oppinut, että meillä noususkorppareilla on aivan yhtä hyvät mahikset olla hyviksiä kuin kaikilla muillakin. Elämä on valintaa. Noususkorpparina olo on haaste eikä tuomio.  smitten    smitten    smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #57 : 21.07.2006 17:49:36 »

Minä olen ainakin hurjan tyytyväinen, että olen juuri Kaksonen ja Nouseva Scorpioni! :Smiley
Olen ottanut kyllä kaikki hyvät ja nautinnolliset puolet irti näiden kahden ja parin muun aspectin suomista iloista. Wink

Ah...!(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)
Mikä ihme tuo juttu oikein on,
että nuo Härkäherrat aina löytävät meidät..? idiot2

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/damesigar.gif)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 21.07.2006 17:59:20 »

Asterix.. kun kerran olet siellä taas..

käyppä heittämässä omakohtaiset kommentit Vippi klubiin.. siellä on jo kysymyksetkin valmiina.. angel angel angel kiitämme..(tein sen ihan Liljaa varten ja siksi että ymmärtäisin teidän erojanne paremmin..)tai sitten meidän erojamme, olen tyytyväinen että en ole noususkorppari.. smiley6600

Koetko Liljan niin erilaiseksi (aujoukkari, nousurapu) että et osaa asettua hänen kenkiinsä? Tai osaisitteko keskustella näkemyseroista ja mistä ne johtuvat?
« Viimeksi muokattu: 21.07.2006 18:09:01 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #59 : 21.07.2006 18:49:30 »

annaelen, aivan käsittämätöntä  idiot2 miten just sattukin, molemmat coolsmiley

Mulla on joku kummallinen veskari/kaksosvaihe, mut ei yhtään härkää idiot2

Veskareista oon jo jotain maininnutkin.. ja tos huomioin et kaksonen on mulle aivan liian epävakaa ja jotenkin pinnallinen, ainakin tämä tyyppi  Wink

Tuosta ehdottomuudesta vielä, et ite aikas rankan pluto-transun aikana on just toi ehdottomuus ollut se mihin oon lähes joka suhteessa törmänny, ei pelkästään miessuhteissa vaan melkein kaikissa.. :Smiley

Ja helppoo ei oo ollu   knuppel2    tickedoff
Siis, vaikuttaakohan noi pluto-transut herkemmin, jos kartalla muutenkin pluto-vaikutusta,onko havaintoja?  coolsmiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: