Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseville skorppareille  (Luettu 44440 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 21.07.2006 18:52:13 »

Asterix.. kun kerran olet siellä taas..

käyppä heittämässä omakohtaiset kommentit Vippi klubiin.. siellä on jo kysymyksetkin valmiina.. angel angel angel kiitämme..(tein sen ihan Liljaa varten ja siksi että ymmärtäisin teidän erojanne paremmin..)tai sitten meidän erojamme, olen tyytyväinen että en ole noususkorppari.. smiley6600

Koetko Liljan niin erilaiseksi (aujoukkari, nousurapu) että et osaa asettua hänen kenkiinsä? Tai osaisitteko keskustella näkemyseroista ja mistä ne johtuvat?

ah...?  idiot2
Laitako jonkun linkin kun tässä shampanja huuruissa ja suukkojen välissä en oikein löydä tuota topicia..? idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 21.07.2006 19:00:44 »

Koeta ponnistella.

Vip klubi-kutsu, Lilja ja Asterix, roolinvaihdos

Mikä olikaan shamppanjamerkki tällä kertaa? Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #62 : 21.07.2006 19:06:30 »

Koeta ponnistella.

Vip klubi-kutsu, Lilja ja Asterix, roolinvaihdos

Mikä olikaan shamppanjamerkki tällä kertaa? Kiss

Veuve Clicquot, kuten usein miten kun ei ole mitän erioista. Smiley
Yritän katsoa tuossa illan mittaan..

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #63 : 21.07.2006 19:07:41 »

Kiitos! olen odottanut tätä niiiiin kauan...no ei, kuitenkin, uskon että Lilja voisi oppia sinulta - ja ehkä sinä häneltä?

Onko miehesi muuten ulkomaalainen, siis ei suomalainen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Vieras
« Vastaus #64 : 30.07.2006 16:00:35 »

Eipä auttanut blondiksi muuttuminen, joten marssin ostamaan uuden värjäysaineen. Nytpäs olenkin... miten sen nyt kuvaisi... Just call me Ariel from the Little Mermaid  2funny

Joten Lari, taisin saada vastaukseni  smitten

annaelen

Iiii, öööö, ääää, öööö....  Grin

Kauaa et viihtynyt sitten blondina  coolsmiley
Elikäs, minkä värinen tukka sinulla nyt on sitten?

Pitäsköhän ite ostaa sitten peruukki, niin sais päälaelle vähän enemmän tukkaa  2funny

tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #65 : 30.07.2006 16:19:08 »

annaelen, niinpä määkin tossa taannoin vaihdoin punaiseen ja nyt ei myöskään ole enää sama väri.. coolsmiley

Sää näytät hyvältä.. Smiley ja mää sain ekan Härkämiehen kiinnostuksen  idiot2
Johtuen uudesta hiusväristä.. :Smiley

Onko, se hiusväristä kiinni? uglystupid2 jos on niin aivan huippu juttu 2funny

Miehet, kommenttia  smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Lari
Vieras
« Vastaus #66 : 30.07.2006 16:40:57 »

mää sain ekan Härkämiehen kiinnostuksen  idiot2
Johtuen uudesta hiusväristä.. :Smiley

Onko, se hiusväristä kiinni? uglystupid2 jos on niin aivan huippu juttu 2funny

Miehet, kommenttia  smitten
Laki juu  Cheesy ,sait miehen koukkuun  smitten

Tuskin se ihan tarkkaa värin kanssa on. Mutta jos tukasta jotain enemmän kertoisin, niin kivasti laitettu ja leikattu tukka on nam  Wink

Munki pitäs alkaa pilkille, ku verkkoja ei kehtaa laskee 2funny
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #67 : 30.07.2006 18:45:29 »

Ei tää missään koukus oo Cheesy  siis se härkämies  buck2

Omax harmix pakko todeta, varattu mikä varattu, en pistintäni siihen soppaan laita Wink

Tiedä sitten tosta tukan väristä.. Cheesy  Kai se on enenmpi asenteesta kiinni, et onko kiinnostusta vai ei :Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #68 : 30.07.2006 20:56:16 »

(http://www.smt.fi/gifs/horoskooppikuvat/skorpioni.gif)
(http://www.peliversumi.mpoli.fi/.arvostelu/724-5307-loa3.jpg)
(http://www.tattooheka.com/korut/nbbpol12_p.jpg)
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Maisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 12.08.2006 14:03:32 »

Juuri tuolla ketjun alussa pääsin sanomasta, ettei ole koskaan ollut mitään Härkämiesten kanssa Wink No, nyt on... Härkä-naisia on sydänystävinä kolme ja molemmat sisareni Härkiä, ja tiettyjä samoja juttuja löydän tästä hanistakin... Enivei, ihan omanlaisensa mies, harmi etten syntymäkellonaikaansa tiedä, jos tämä tästä etenee niin tarvii alkaa hienoisesti vihjata että voisi alkaa puuhata soittoa syntymäsairaalaansa Cheesy
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #70 : 12.08.2006 15:05:30 »

minä en ole koskaan härkämiehistä kiinnostunut, mutta se johtuu varmaan aurinko oinaastani ...en siedä hitaita ja materialistisia tyyppejä  Huh

joku planeetta voi tyypillä olla härässä, toki, mutta ei mielellään aurinko tai askendentti  Tongue
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #71 : 12.08.2006 15:46:11 »

Sunflower Smiley

Laitoitpa mut miettimään.... Oiskoos suuri tuossa 'hitaudessa' ja 'jääräpäisyydessä' yksi selitys sille, että Härät vain käväsevät? Nimittäin mulla taas Kuu Jouskarissa ja sellaiset aspektit R-kartalla, viittaan juuri,aspekteihin, ettei Härät iske tulta? Ken tietää. Tulen aina olemaan tuli-ja-leimaus -tyyppi. Venus-Härät ovat asia erikseen tietysti, hmmm... Siipalla Venus Härässä smitten Nyt progilla Ravussa.(Progilla myös  aurinkomerkurius + kuu ym.  leijona)

Toisaalta Härät kyllä varmasti tasapainottavat mun irtonaista lentelyä, vakaudellaan. Ettei mitään huonoa jos ei hyvääkin Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 08.10.2006 13:31:14 »

Kumma, minä tunnen vain yhden härkämiehen eikä todella kiinnosta, mutta kiinnostaakohan minua miehet enää ollenkaan. Ihmeellinen tyhjä olo johon kuitenkin elämä tuottaa muuta, töitä, ihmisiä ja matkoja. Joo.. noususkorpparille meni aamulla aika kamala viesti, mutta sainpa kaiken pahan olon purettua ja asia on loppuunkäsitelty. Aivan sama mitä hän loppuelämässään tekee. En olisi muuten laittanut, ellei täältä palstalta olisi löytynyt niin hyvin häntä kuvaava teksti.  Kiss idiot2
tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #73 : 08.10.2006 20:42:18 »

Minkäs näkösiä ovat noususkorpparit ?
Mä luulen että yks mun tuntema leijonamies taitaa olla nousu-skorppari  :Smiley Se saa meitsin ihan joteskin hypnoosiin silmillään, joten olisko mahollista  buck2

Kiss     Oinas73
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #74 : 08.10.2006 21:06:53 »

Minkäs näkösiä ovat noususkorpparit ?

:Smiley Tongue
No ovat pirun hyvänäköisiä tietenkin..(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/evil1.gif)

2funny Cheesy 2funny Cheesy

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/garfield-small-mirrow.jpg)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: