Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #60 : 21.07.2006 18:52:13 » |
|
Asterix.. kun kerran olet siellä taas.. käyppä heittämässä omakohtaiset kommentit Vippi klubiin.. siellä on jo kysymyksetkin valmiina.. kiitämme..(tein sen ihan Liljaa varten ja siksi että ymmärtäisin teidän erojanne paremmin..)tai sitten meidän erojamme, olen tyytyväinen että en ole noususkorppari.. Koetko Liljan niin erilaiseksi ( aujoukkari, nousurapu) että et osaa asettua hänen kenkiinsä? Tai osaisitteko keskustella näkemyseroista ja mistä ne johtuvat? ah...? Laitako jonkun linkin kun tässä shampanja huuruissa ja suukkojen välissä en oikein löydä tuota topicia..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #61 : 21.07.2006 19:00:44 » |
|
Koeta ponnistella. Vip klubi-kutsu, Lilja ja Asterix, roolinvaihdos Mikä olikaan shamppanjamerkki tällä kertaa?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #62 : 21.07.2006 19:06:30 » |
|
Koeta ponnistella. Vip klubi-kutsu, Lilja ja Asterix, roolinvaihdos Mikä olikaan shamppanjamerkki tällä kertaa? Veuve Clicquot, kuten usein miten kun ei ole mitän erioista. Yritän katsoa tuossa illan mittaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #63 : 21.07.2006 19:07:41 » |
|
Kiitos! olen odottanut tätä niiiiin kauan...no ei, kuitenkin, uskon että Lilja voisi oppia sinulta - ja ehkä sinä häneltä?
Onko miehesi muuten ulkomaalainen, siis ei suomalainen?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #64 : 30.07.2006 16:00:35 » |
|
Eipä auttanut blondiksi muuttuminen, joten marssin ostamaan uuden värjäysaineen. Nytpäs olenkin... miten sen nyt kuvaisi... Just call me Ariel from the Little Mermaid Joten Lari, taisin saada vastaukseni annaelen Iiii, öööö, ääää, öööö.... Kauaa et viihtynyt sitten blondina Elikäs, minkä värinen tukka sinulla nyt on sitten? Pitäsköhän ite ostaa sitten peruukki, niin sais päälaelle vähän enemmän tukkaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #65 : 30.07.2006 16:19:08 » |
|
annaelen, niinpä määkin tossa taannoin vaihdoin punaiseen ja nyt ei myöskään ole enää sama väri.. Sää näytät hyvältä.. ja mää sain ekan Härkämiehen kiinnostuksen Johtuen uudesta hiusväristä.. : Onko, se hiusväristä kiinni? jos on niin aivan huippu juttu Miehet, kommenttia
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #66 : 30.07.2006 16:40:57 » |
|
mää sain ekan Härkämiehen kiinnostuksen Johtuen uudesta hiusväristä.. : Onko, se hiusväristä kiinni? jos on niin aivan huippu juttu Miehet, kommenttia Laki juu ,sait miehen koukkuun Tuskin se ihan tarkkaa värin kanssa on. Mutta jos tukasta jotain enemmän kertoisin, niin kivasti laitettu ja leikattu tukka on nam Munki pitäs alkaa pilkille, ku verkkoja ei kehtaa laskee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #67 : 30.07.2006 18:45:29 » |
|
Ei tää missään koukus oo siis se härkämies Omax harmix pakko todeta, varattu mikä varattu, en pistintäni siihen soppaan laita Tiedä sitten tosta tukan väristä.. Kai se on enenmpi asenteesta kiinni, et onko kiinnostusta vai ei :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #68 : 30.07.2006 20:56:16 » |
|
(http://www.smt.fi/gifs/horoskooppikuvat/skorpioni.gif) (http://www.peliversumi.mpoli.fi/.arvostelu/724-5307-loa3.jpg) (http://www.tattooheka.com/korut/nbbpol12_p.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Maisa
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #69 : 12.08.2006 14:03:32 » |
|
Juuri tuolla ketjun alussa pääsin sanomasta, ettei ole koskaan ollut mitään Härkämiesten kanssa No, nyt on... Härkä-naisia on sydänystävinä kolme ja molemmat sisareni Härkiä, ja tiettyjä samoja juttuja löydän tästä hanistakin... Enivei, ihan omanlaisensa mies, harmi etten syntymäkellonaikaansa tiedä, jos tämä tästä etenee niin tarvii alkaa hienoisesti vihjata että voisi alkaa puuhata soittoa syntymäsairaalaansa
|
|
|
tallennettu
|
Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona Keltainen Solaarinen Aurinko Kiinalainen Tiikeri
|
|
|
sunflower
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #70 : 12.08.2006 15:05:30 » |
|
minä en ole koskaan härkämiehistä kiinnostunut, mutta se johtuu varmaan aurinko oinaastani ...en siedä hitaita ja materialistisia tyyppejä joku planeetta voi tyypillä olla härässä, toki, mutta ei mielellään aurinko tai askendentti
|
|
|
tallennettu
|
aurinko: oinas kuu: kauris AC: skorpioni merkurius: kalat venus: kalat mars: rapu
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #71 : 12.08.2006 15:46:11 » |
|
Sunflower Laitoitpa mut miettimään.... Oiskoos suuri tuossa 'hitaudessa' ja 'jääräpäisyydessä' yksi selitys sille, että Härät vain käväsevät? Nimittäin mulla taas Kuu Jouskarissa ja sellaiset aspektit R-kartalla, viittaan juuri, aspekteihin, ettei Härät iske tulta? Ken tietää. Tulen aina olemaan tuli-ja-leimaus -tyyppi. Venus-Härät ovat asia erikseen tietysti, hmmm... Siipalla Venus Härässä Nyt progilla Ravussa.(Progilla myös + + ym. ) Toisaalta Härät kyllä varmasti tasapainottavat mun irtonaista lentelyä, vakaudellaan. Ettei mitään huonoa jos ei hyvääkin
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #72 : 08.10.2006 13:31:14 » |
|
Kumma, minä tunnen vain yhden härkämiehen eikä todella kiinnosta, mutta kiinnostaakohan minua miehet enää ollenkaan. Ihmeellinen tyhjä olo johon kuitenkin elämä tuottaa muuta, töitä, ihmisiä ja matkoja. Joo.. noususkorpparille meni aamulla aika kamala viesti, mutta sainpa kaiken pahan olon purettua ja asia on loppuunkäsitelty. Aivan sama mitä hän loppuelämässään tekee. En olisi muuten laittanut, ellei täältä palstalta olisi löytynyt niin hyvin häntä kuvaava teksti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #73 : 08.10.2006 20:42:18 » |
|
Minkäs näkösiä ovat noususkorpparit ? Mä luulen että yks mun tuntema leijonamies taitaa olla nousu-skorppari : Se saa meitsin ihan joteskin hypnoosiin silmillään, joten olisko mahollista Oinas73
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|