Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maksulliset miehet...  (Luettu 6104 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 18.06.2006 16:27:47 »

Kylläpäs oli taas mielikuvituksellinen yö.

No, juttu meni siis näin että siinä oli Sign mukana.  laugh

Tapasin jonku tytön, jonka kanssa olin jutellut netissä ja jotenkin siinä unessa vain tiesin, että se oli Sign. Vaikka luonteeltaan tämä uneni "Sign" oli hyvin erilainen kuin mikä käsitys minulla tästä palstan Sign nimimerkistä on.

Tämä uneni "Sign" oli hyvin nuori ja asui vanhempiensa luona. Tosin hänen vanhempansa olivat hyvin vapaamielistä porukkaa ja "Sign" hyvin vapaamielinen...
En tiedä mitä hänen vanhempansa tekivät, mutta eivät ainakaan mitään 8-16 toimistotyötä... Heidän talossaan lappasi porukkaa koko ajan ja minä olin siitä vähän hermostunut.

No "Sign" tuli sitten luokseni kylään. Hän ajoi ja minä yritin neuvoa tietä. Neuvoinkin, mutta hän ei uskonut vaan yhtäkkiä olimme jossain ihan ihme huvipuiston laitetta muistuttavassa vuoristoradassa autollamme. Pääsin lopulta kotiin, mutta menin sitten pihalla käymään ja kuinka ollakaan olin alasti ja tottakai olin unohtanut avaimet sisälle. Kiva. Yritin etsiä jotain vaatetta. tai edes lehteä, jolla peittäisin itseni.

"Sign" sitten ilmestyy avukseni ja vie minut heidän kotiinsa. Minulle annetaan huone käyttööni. Kuinka ollakaan hetken kuluttua sinne ilmestyy tummaihoinen mies, joka menee suoraan asiaan ja alkaa tekemään lähempää tuttavuutta. Jotenkin tiedän, että "Signin" vanhemmat ovat maksaneet tämän miehen seurakseni ja viihdyttämään minua... Olen vähän hämilläni... mutta no... hetken päästä ihan täysin mukana juonessa...  :Smiley

Uneni kuitenkin skippaa juuri parhaan kohdan yli ja on seuraava aamu. Katson tätä miestä vieressäni ja ajattelen, että OMG eikaivaan, eivoiollatotta... Tiedän mitä on tapahtunut ja olen että jaaha... Sitten menen peilaamaan itseäni. Minulla on mustat vaatteet ja jostain syystä tarkkailen peilistä vain sitä, että näytän lihavalta... kun vieressäni peilissä on "toinen minäni" samalla lailla mustissaan, mutta erittäin hoikkana. Jään siihen ihmettelemään ja harmittelemaan painoani peilin eteen... ja herään...

Voi hyvänen aika mikä uni.  Huh
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 19.06.2006 12:20:11 »

Grin

Upea uni Lilja! Tuosta saisi vaikka elokuvan. Juuri tollasten unien takia on tosi kiva mennä nukkumaan ja aamulla ei viittis herätä, kun ois niin mukavaa jatkaa unen katsomista. Joko keksit mitä tietoa tai ymmärrystä uni sinun elämääsi toi? Minusta on kyllä nykyisin tosi kiva vaan nauttia unista ilman sen syvempiä analysointeja. Mutta joskus on kiva myös bongata unen viesti. Milloin mitenkin...mukava uni on aina tervetullut...

Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.06.2006 00:45:37 »

mustaan mieheen sen enempää puuttumatta,vaikka itsekin koen vahvasti olleeni joskus musta pitkä hoikka nainen vesiruukkua kantaen,
viihdyn niin hyvin paljain jaloin ja vettäkin oon kaivosta kantanut elämäni aikana enemmän kuin tarpeeksi..
mutta
tuo peili on tärkeä symboli unissa,
peiliin katsoessasi näet sisimpäsi,olet itsesi ulkopuolella,egyptiläiset ennustivat sen tarkoittavan jopa kuolemaa tai onnettomuutta,
psykologia katsoo sen tarkoittavan itsensä näkemistä ja itsensä löytämistä,
sign ilmeisesti edustaa sinulle jotakin sellaista,mikä auttaa itsensä löytämisessä,sisäisen ja ulkoisen hahmon mukauttamisessa ympäristön tilanteeseen,
jos näet peilissä toisen ihmisen hahmon,solmit ehkä läheisen tuttavuuden,
ite näin sen unen,jossa näkymätön mies kuristi,
ehkä se oli nimenomaan vanhan minän kuolemaa ja uuden syntyä,
läheinen suhde odottaa syntymistään jossain hamassa tulevaisuudessa kenties..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.06.2006 01:14:26 »

harmi
että peilisi on ollut PALApeili,
se on vihonviimenen kapistus,koska se pirstoo myös kuvan osiin,PALASIKSI,
kokoapa niistä kokonainen sitten,fengsuita tämä,älkää ikinä hankkiko palapeiliä..en halua lyödä lyötyä,en
tyttäreni peilaa myös mielellään,16 v.ja mikä on peilatessa mannekiinivartalolla,mutta kuvaa hyvin tuota irti äidistä tarvetta,
ehkä minä erosin just tuon takia,ettei tyttäreni tarvitsisi tarkistaa olemassaoloaan peilistä vaikkei mies humalassa ollessaan riehunutkaan..
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #4 : 24.06.2006 13:06:27 »

Sign, tunnen samaten että meillä jokin erityinen "connection" on ja en siis tavallaan ihmetellyt miksi juuri sinä ilmestyit uneeni.  Smiley

Ilmeisesti kuitenkin oli tarkoitus, että kerron sen täällä, koska se selvästi antoi myös sinulle oivalluksia ja ajatuksia.

En muista enää untani niin hyvin, että osaisin selkeästi kuvailla minkä näköinen olit unessani. Muistan kuitenkin sen verran, että olit hyvin siro, hoikka ja mielenkiintoista kyllä vaaleahiuksinen. Erittäin eloisa persoona. Itse asiassa taisit unessa olla kuitenkin jo 20 ja ihmettelinkin hieman kun asuit vielä kotona, mutta toisaalta kun tapasin nämä vanhempasi niin en enää ihmetellyt yhtään.  Grin Itse olin varmaankin sen ikäinen kuin oikeastikin olen.

Jos saan jotain flashbackejä niin voin kirjoitella myöhemmin. Nyt tuo uni on päässyt hieman jo haalistumaan.

Tuosta peilaamisesta... minulla myös oli 16-vuotiaana iso palapeili huoneessani. Halusin nimenomaan palapeilin, koska pidin niistä ja itse asiassa pidän vieläkin. Tosin nyt minulla itselläni ei enää sitä peiliä ole. Se jäi vanhempieni luokse kun tottakai se oli niin iso, ettei sitä tänne raahattu. Joka tapauksessa peilailin minäkin teininä paljon. Se oli jännää kun ei ikinä tiennyt kuka sieltä peilistä katsoo. Sitä nuoruuden identiteetin hakemista...

Tosin peilikuvani jaksaa nykyäänkin aina välillä yllättää minut. Enpä yhtään ihmettele, että näen unessakin peilistä itseni kahtena...

Molemmat tosin yhtä tummanpuhuvia hahmoja...  buck2
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #5 : 24.06.2006 15:03:24 »

Olen erittäin onnellinen, jos herätti ajatuksia ja tunteita.  Smiley

Unielämäni on kyllä erittäin vilkasta. Varmaan siitä syystä en pidä unipäiväkirjaa kun enhän muuta ehtisi tekemään kuin kirjoittamaan sitä.  Huh
Sitäpaitsi eivät ne kirjoitettuina koskaan avaudu samalla tavalla.

Vaikka voisihan tuota yrittää...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #6 : 24.06.2006 15:27:04 »

Voi en ole, kun minulle ei ole piirtämistaitoja suotu sitten senkään vertaa kuin kirjoittamisen.

Voi kun unet voisi ottaa nauhalle ja katsella niitä aina joskus...  :Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 25.06.2006 16:24:12 »

20 senttiä

tihiih.

Enkä kerro mikä.

angel
tallennettu