Tästä voi tulla piiiiiitkä kirjoitus...
Nefertari ja Athamaarit, minulla on myöskin voimakas veto taistulukentille heiluttamaan tapparaa...
Joskus (ennenkuin hyväksyin ajatuksen uudelleensyntymästä) muistan tuskailleeni, kuinka kaikki selkeimmät ominaisuuteni menevät hukkaan, kun en pääse käyttämään niitä sotatilanteessa tms. kriisissä. Oikeasti en tietenkään halua sotaa, enkä ole ikinä harkinnut esim. armeijaan menemistä, mutta on ollut jotenkin turhauttavaa, kun minulla on nämä "soturin ominaisuudet", eikä mitään käyttöä niille.
Minulla ei myöskään ole mitään muistoja menneistä elämistäni, mutta uskoisin olleeni jonkinlainen soturi useammassakin elämässä. Todennäköisesti olen taistellut rintarinnan nykyisen mieheni kanssa, mutta tämä siis on ihan mutu-tietoa.
Mieheni on niin suloinen. Osti Hitman-pelin (palkkamurhaajasta) minulle, koska hänelle tuli siitä minä mieleen.
. Tai käymme hänen kanssaan "syvällisiä" keskusteluja siitä, miten Predator onkin oikeasti todella kunnioitettava soturi, eikä mikään hirviö. Mulla on kyllä tsäkä käynyt, kun olen löytänyt miehen, joka sen lisäksi että ymmärtää sotaista luonnettani, myös kunnioittaa ja ihailee sitä.
Tässä elämässä olen kuitenkin törmännyt sanaan "Parantaja" kerta toisensa jälkeen. Se on hämmentänyt minua, koska en todellakaan ole mikään sisar hento valkoinen. Vasta muutama kuukausi sitten tajusin, että tämä "parantajan" tehtävä ei ehkä niinkään koske ihmisten, kuin olosuhteiden parantamista... Sen tajuaminen oli kuin lamppu olisi syttynyt pään päälle.(http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_1_6.gif)
Prosessi on vielä vaiheessa, en tiedä mihin suuntaan tämä tie minut vie. Uskon nyt kuitenkin olevani oikealla polulla.
Ja mikä parasta, tiettyjä soturitaitoja todennäköisesti tulen tarvitsemaan kun jollain tavalla joudun "hyökkäämmän" vallitsevia olosuhteita vastaan.
Mutta kuten sanottu uskoisin olevani vasta polulla joka johtaa tuolle tielle, ja voihan olla, että suunta vielä muuttuu. Nyt kuitenkin on hyvin voimakas tunne siitä, että olen menossa oikeaan suuntaan...