Asterix
Vieras
|
|
« : 19.06.2006 16:35:14 » |
|
Ihmeellinen juttu, mutta olen tässä nähnyt jo 3:tta viikkoa unia omasta kuolemastani/vaarasta kuolla.
Joka kerta, kun olen yrittänyt kirjoittaa tänne niitä unia tai eräälle ystävälleni täällä, niin tämä koko saitti menee tilttiin tai viestit ovat kadonneet, kun olen yrittänyt lähettää niitä.
Tätä on nyt tapahtunut ainakin yhteensä noin 6-7 kertaa ja ainoastaan näiden univiestien kanssa. Kaikkea muuta sontaahan, kuten olette varmasti huomanneet, olen pystynyt lähettämään ihan ilman mitään ongelmia.
Mutta jotenkin kuitenkin olisi kivaa jakaa ne unet kanssanne ja kuulla ajatuksianne, mutta ilmeisesti nämä unet ovat tarkoitettu omaksi tiedokseni, kun nuo tekniset ongelmat ilmaantuvat vain niitä kirjoittaessani.
Tänä yönä näin taas tälläisen selkeän unen, jossa odottelin omaa kuolemaani.
Olen joissain unissa, joita siis olen nyt nähnyt jo monia, tuntenut sen kun kuolen ja mennyt sille toiselle puolelle.
Ofcause... Kuolemahan unissa enteilee suurta muutosta elämässä.
Ajatuksia kuolemasta unissa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keho
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 19.06.2006 16:48:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 19.06.2006 19:50:49 » |
|
Mä näin kanssa samaista unta..kävin ns. toisella puolella joka on ihan seinän takana, sitä vaikea selittää, mutta se oli kuin hyppäys 1 maailman välillä ei sen kummempaa, tosin värit on kirkkaampia ja siellä on hyvä olo olen tuolla kertonutkin miten se tapahtu kuolema tietää entisen elämän hylkäämistä ja uusia suuntauksia, esim. työ/ihmis-suhde asioissa tai asenteet luonteessa muuttaa muotoaan eikun rohkeasti vaan eteenpäin rakas ystävä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #3 : 19.06.2006 21:18:59 » |
|
Näin kuolemaan liittyviä unia kovastikin paljon silloin, kun mulla oli menossa aikamoinen masennuskausi, joskus -90-luvun alkupuolella. Kaikkein järkyimpiä unia oli sellainen, että äiti ja isä olivat hautaamassa minua elävältä, äiti vaan taputti minua olalle hymyillen ja sanoi, että kerran se vaan kirpasee... Mulla oli myös sellainen kuolemauni, jonka näin ainakin kahdesti. Oli vissiin sota-aika ja minut oli olevinaan vangittu muutaman muun kanssa mummolan saunaan. Pääsimme sieltä pakoon, mutta uni loppui aina siihen, kun olin kiipeämässä jyrkkää raviojan penkkaa ylös, joku ampui minua selkään ja kaikki pimeni. Pystyin jopa tuntemaan, miltä se luodin läjähdys tuntui. Tiiä sitten, onko se voinut olla jonkunlainen takauma edellisestä elämästä tai jotain, mutta kiva se ei missään nimessä ollut. Se on muuten aika jännä juttu, että vaikka sen TIETÄÄ, ettei kuoleminen unessa tai tarot-korttien Kuolema tarkoita oikeeta kuolemaa, niin silti se ahdistaa. Muutos vissiin sitten pelottaa aina - etenkin jos ei tiedä sen laatua etukäteen...
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 19.06.2006 23:18:56 » |
|
Oman kuoleman näkeminen voi tarkoittaa käänteisesti myös itselle pitkää elämää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Kaksoset-
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #5 : 19.06.2006 23:25:45 » |
|
Hm. Aika kummaa.. Varmasti pelottavaa.. Hm. Yleensähän kuoleminen unessa merkkaa hyvää, mutta tuotanoin.. No. Pärjäilehän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #7 : 20.06.2006 11:39:18 » |
|
asterix mystisen suorakaiteen "kämmenellä" olet imenyt kosmoksen energioita itseesi, taivaalla tapahtuu ja ihmiset reagoivat
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 20.06.2006 12:23:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hopeatähti
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 20.06.2006 15:07:37 » |
|
Alamme yhä enemmän vaistoamaan "rinnakaistodellisuuksia", eli ne luomisen työt jotka ovat energiakoostumukseltaan liian "lieviä" ilmentääkseen Itsensä fyysisellä tasolla, myös "kaikki mahdolliset suunnat/lopputulokset" mutta valintojen kautta, toistuvalla, vahvemmalla luomme "niille oman tilan toteutua"" ajan myötä sitten fyysiselle tasolle, eli
- ajatuksesi energia ilmentää itsensä hentona säikeenä, mutta ei tarpeeksi vielä voimakkaana, samalla koet/eläät tuon ajatuksesi lopputulos.
Samaa olisi kun ajattelet "mansikkajäätelö" ja samalla koet/tunnet/näet/haistat ja maistat tuota jäätelöä mutta vain aisteilla vielä, ei fyysisellä tasolla.
Itse olen kuollut moneen otteeseen, jotkut ovat muistoja "menneistä" ja jotkut ovat sisäisiä heijastuksia vanhoista energioista jotka riisutaan.
Eniten kuolemassa on pelottanut juuri tuo "kituminen/kipu".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
wenkula
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 26.07.2006 18:27:33 » |
|
Tuli mieleeni kun luin nuita unia,niin itse näin joskus unta,että minulle ja eräälle ihmiselle,jonka tiedän vain yläaste ajoiltani,niin meidät oli tuomittu kuolemaan,oltiin kuulemma murhattu joku ihminen. Kuolemaa "odottelimme" jossain avaruusaluksen tyylisessä häkkyrässä ja olimme myös avaruudessa..kummaa..
|
|
|
tallennettu
|
Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä Jotta oppisin itse mitä tunnen Ja tietäisin sen Nyt on mentävä yksin Kulkee pitää ilman varjoo Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 26.07.2006 20:55:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #12 : 28.07.2006 07:57:48 » |
|
Mulla oli myös sellainen kuolemauni, jonka näin ainakin kahdesti. Oli vissiin sota-aika ja minut oli olevinaan vangittu muutaman muun kanssa mummolan saunaan. Pääsimme sieltä pakoon, mutta uni loppui aina siihen, kun olin kiipeämässä jyrkkää raviojan penkkaa ylös, joku ampui minua selkään ja kaikki pimeni. Pystyin jopa tuntemaan, miltä se luodin läjähdys tuntui. Tiiä sitten, onko se voinut olla jonkunlainen takauma edellisestä elämästä tai jotain, mutta kiva se ei missään nimessä ollut. Minulla on myös ollut tällaisia unia, muistoja tätä edeltävästä elämästäni, jossa 3 jenkkisotilaan ryhmä löysi minun ja muiden miesten piilopaikan (olin itsekin mies) ja he ampuivat meidät kaikki rynnäkkökivääreillä. Heittäydyin lattialle ja tunsin, kun 3 luotia lävisti kehoni. Se ei tuntunut lainkaan pahalta. Pelästyin, kun tajusin, että minuun osui, mutta itse luodit vain nipistivät vähän. Sen jälkeen tunsin suuren rauhan ja keveydyn ja leijuin ulos ruumiistani. Se oli loppupelissä erittäin miellyttävää ^____^ Kyseessä lienee ollut elämäni Vietnamin sodan aikaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|